Augustus 2008 mamma's deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Delilah hier ben ik het normaal die alles opspaart, wel iedere dag 'n was draaien maar het daarna niet opvouwen. Heb me vanaf vorige week voorgenomen om de was meteen op te vouwen als die droog en tot nu toe lukt dat aardig.

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Delilah, hahah herkenbaar? Maar vanaf nu thuis, weekend bedoel je?

@Sjorsje, goed zo! Dat opvouwen doe ik iig op de dag (gooi het op bed en voor ik erin ga, moet het weg zijn). Strijken probeer ik ook gelijk te doen als het er ligt, maar dat wil nog wel eens opsparen. Gelukkig geen moeilijk strijkwerk, maar kleding van de kids enz.

Zo, ben weer aan het werk en ik weet het nu zeker. Het is of ik niet weggeweest ben, haha! Concentratie is nog wat ver te zoeken, af en toe ook even diep graven in het geheugen, maar gaat redelijk.

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Sjorsje, ja in die zin spaar ik het ook wel op ;) Ik doe vaak op donderdag heel veel vouwen. Wat goed dat jij het nu zo goed bijhoudt!!

@ Lique, ja mijn 20 uur werken zitten erop dus vanaf nu weer thuis tot maandag. Fijn he als je dan weer terug bent en het lijkt of je niet bent weg geweest :S

Thyrza zit denk ik in een sprongetje gister avond was het weer huilen toen ze naar bed moest maar vannacht niet gehoord tot vanmorgen 8 uur, toen heb ik 'r maar wakker gemaakt. Ze ligt nu wel veel op de buik en draait alle kanten op, komt vooruit en opzij en probeert een beetje te kruipen. Is vast een sprong :D

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    tot over 9 dagen :)

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Mik ga je op vakantie?

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Mik, fijne vakantie?!

@Delilah, dan is ze lekker vlot, toch? Wel fijn dat ze zo goed aan het slapen is. Djim komt nu iedere keer om 5 uur, plassen, breng ik hem weer naar bed en uur later weer.. Kost niet veel tijd, maar wel aldoor wakker...

Zo, mijn werkweek zit er al bijna weer op. Morgen vrij, want moet met Vince naar CB, haha! Korte week om te starten....

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lique heerlijk om zo kort te beginnen. Ik moet dadelijk nog gaan werken en daarna gaan we borrelen met ons team, leuk (hoop ik tenminste). En dan moet ik zaterdag nog werken.

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Lique, hier ook een periode achter de rug met wat onderbrekingen 'snachts :( Thyrza moppert vaak tegen 5 uur maar Wesley werd ook steeds een paar keer wakker, dan ben je wel gebroken ook al is het met een knuffeltje meteen weer goed. Lekker hoor, kort weekje!!

GRRRR, hier een baaldag geloof ik. Bij Wesley is weinig goed, heb 'm in bed gelegd, werd er niet goed van. Thyrza lag half te slapen maar steeds te zeuren in bed dus die ligt nu beneden op de grond op haar kleedje.

9. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Nou tess blijkt voor het derde jaar op rij het rs virus te hebben en ze heeft een bijholte ontsteking doordat ze al zo lang verkouden is.
    Dus weer naar de apotheek geweest voor nog meer medicijnen.
    En nu maar hopen dat ze op gaat knappen en niet weer opgenomen hoeft uur worden in het ziekenhuis....
    Oh ja en haar buisjes zitten beide los dus binnenkort weer onder narcose om nieuwe te laten plaatsen.
    We zijn er nog niet over uit of we dan ook de derde neus operatie laten doen.

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Even kort vamaf mijn telefoon

@ mik, heel veel plezier op vakantie! Geniet maar lekker van je man en je meiden

@ tesske, is dat RS virus iets besmettelijks of ben je daar vatbaarder voor met een lage weerstand? Wat zou een neusoperatie opleveren?

Was opruimen
    Op woensdags en zaterdags doe ik de was, ik wil het graag gelijk opruimen maar ik blink er niet in uit

@ lique, wat fijn dat je je weer op je plek voelt op je werk. Wanneer heb je weer weekenddienst?

Ik heb vandaag heerlijk gewerkt, heb nu al zin om morgen

11. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    iedereen nog een beetje loom van de zon?

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hier valt het wel mee met de zon, die schijnt helaas amper achter het huis dus weinig gezien vandaag.

@ Tesske, beterschap met je meisje!

13. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    dan moet je voor het huis zijn :p

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ohhhhhhhhhhhhhhhh is dat het :) dacht al wat doe ik verkeerd ;) Nee vind het prettiger om achter te zitten, kan Wesley vrij spelen ipv voor de deur.

15. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    snap ik helemaal en achter zal het ook wel warm zat zijn.

ik ben als stadsmeisje echt getrouwd met een echte boer; andy is vandaag een vriend wezen helpen met uien rooien....hihi
    zelfs Suze zegt; uijeh jooien mohguh tomaten?
    ik ben een filmpje van roos aan het uploaden, misschien dat ik het er zo nog opzet

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Petra, hahahaha wel grappig inderdaad dat je als stadsmeisje dan nu zo zit! Maar wel leuk, ik ben ook van stad naar dorp verhuisd en bevalt me goed. Nu is het verschil van jou wel een stuk groter natuurlijk met je "boer" :D dat van de warmte bij ons achter valt best tegen, achter is het niet zo heel warm maar dat komt vooral nu omdat er de hele dag helemaal geen zon is, alleen achter in een hoekje.

Maar ja, dat wisten we van te voren. Als het hoogzomer is heb je zon zat maar ook niet de hele dag en dat wilde we graag. Helaas dat we nu zo'n nazomer hebben want dan had je wel heerlijk nog buiten kunnen zitten...

Hier weer een lekker nachtje gehad, Thyrza mopperde alleen een keer om half 5 voor de speen en daarna om 7 uur. Ik ga de hele week al om 22.00 uur naar bed maar blijf moe. En ben zo emo, soms denk ik zelfs dat ik zwanger ben, weet niet wat het is. Zal wel weer overgaan. Na-zomer-dipje ofzo ;)

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Goedemorgen allemaal :D

@Carmen hoe is het nu met Tess? Helpt dit warme weer een beetje mee? Of juist niet?

Meiden ik heb enorm veel meisjeskleren va mt 50 tm 92 wie heeft er interesse in?

18. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen,

ik heb ook heerlijk geslapen, het was alleen wel kort. Maar goed dan moet je ook maar niet pas om 12 uur 's nachts vertrekken vanuit Tilburg. Borrelen met collega's was echt supergezellig.

Vandaag maar even een rustig dagje en hopelijk wordt het vandaag warm genoeg om de kindjes met het badje te laten spelen.

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juud, nee bedankt geen interesse. Ik heb en krijg al zoveel.

@ Sjorsje, hopelijk mooi weer voor jou, kunnen de kindjes spelen en kun jij bijkomen van je avond borrelen ;)

20. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ sjorsje, leuk om te lezen dat je lekker bent wezen borrelen, klinkt erg gezellig

Ik heb lekker voor werktijd paardgereden, dat is ook wel genieten.
    vanavond gaan andy en ik gezellig samen bbq-en en borrelen en een spelletje doen

Deel Deze Pagina