@ Petra, klinkt goed!! Wij hebben vorige week samen gebarbequed . Nou dames, hopelijk zijn jullie van het zonnetje aan het genieten, tis heerlijk weer!
Petra dat klinkt heerlijk voor vanavond. Ik baal flink. Ik heb hier op zp van iemand muurverf overgekocht en nou blijkt het lakverf te zijn. Kan ik dus helemaal niks mee.
Juud ik vind het een beetje lastig. Ik heb 10 euro per blik betaald, maar ik krijg nu (als het goed is) 10 euro terug. Dus dan is het 5 euro per blik, maar als ik het verstuur komt er 6,75 euro bij voor het verzenden. Dan zou het dus 11,75 euro zijn.
@Carmen, jemig wat lastig weer voor Tess, beterschap. @Petra, in het nieuwe jaar ga ik weer meedraaien met de nacht/weekenddiensten. Klinkt weer gezellig voor vanavond bij jullie! En was je werkdag vandaag ook weer leuk? @Sjorjse, lekker irritant, hadden jullie niet uitgesloten of het muurverf was?? Zo, mijn vrije dag zit er alweer bijna op. Krijg zo nichtje te logeren en met haar haal ik de kids op van KDV. Vanmorgen naar CB geweest met Vince, 6600 gram en 64,5 cm. Verder helemaal goedgekeurd, zo kijken of hij nog last heeft gehad van de prikjes. Heb hele huis weer schoon, alle was gewassen/gevouwen en gestreken. Boodschappen zijn binnen en zelf even bij geslapen, want Djim maakt er nog vaak een potje van..
Lique oh dat is wel fijn dat je normale rooster pas weer over 'n paar maanden in gaat. Er was een topic in de lounge met als titel (muur)verf te koop. Ik heb inmiddels reactie teruggehad en ze had echt niet in de gaten dat het geen muurverf was.
@Sjorsje, nou vooruit. Maar ligt het aan mij en zit muurverf nooit in een pot?? haha! Hopelijk komt je nog een beetje uit de kosten. Wat moest er blauw worden?
als je je soms afvraagd wat Petra aan het doen is................ petra is parmantig heen en weer aan het paraderen op haar rodelaarzen....whoopwhoo ik had van de week op laarzen geboden via mp en ze zijn supercool
Petra wat een leuke foto, haha. Mooie laarzen trouwens. Lique zit muurverf niet in een pot? Ik wilde nou een muur op Yosyp z'n kamer blauw doen en de andere rood. Dat wordt weer even wachten.
@petra, cooollll, hahaha!! @Sjorsje, ja das mijn idee hoor, misschien heb ik het mis, maar ik denk dat muurverf altijd in een emmer (hoe klein ook) zit...
*** zwaai *** Hier is het even enorm druk!!! Jasper heeft nog steeds onrustige oren en zijn schimmelinfectie wordt ook maar heeeeel langzaam minder. Ik heb zo ongeveer aandelen in onze huisartsenpraktijk... Thomas gaat gelukkig goed! Hij doet het hartstikke goed op school en heeft het lekker naar zijn zin. Hij mag 29 oktober afzwemmen! Dus dat wordt de komende weken extra zwemmen ! 2x Training, proefzwemmen, afzwemmen en de reguliere lessen nog... Het is ook nog kijkochtend op school. Dus zijn ze allerlei dingen aan het voorbereiden om aan de papa's en mama's te laten zien. Ik ben ook bibliotheekmoeder en ben dus aankomende week vaak op school. Vorig jaar vond Thomas het helemaal geweldig als ik op school kwam,maar het is nu duidelijk niet cool meer... Ik heb vannacht wakker gelegen van het feit dat het allemaal ineens Hard gaat met die kleine mannen, van de verbouwing die we begonnen zijn, van het gekwakkel van Jasper, maar ben ook wel weer blij dat hij met praten ineens zo enorm vooruit gaat! Nou weer een heel verhaal zo op de vroege morgen...Jasper was om 6u klaarwakker gggrrr! Ik ga m vandaag verkassen naar onze kamer zodat Thomas morgen uit kan slapen, even kijken of dat beter gaat. Met zijn 2e op een kamer gaat verder super goed, maar ik merk dat Thomas zijn slaap gewoon erg hard nodig heeft en Jasper is iets te vroeg wakker haha! Het dak ligt op en vandaag gaan ze de dakkapel bouwen! Fijn weekend allemaal!!!