Marleen succes met alles, staat jasper onder controle vd kno arts?? De medicijnen beginnen hier aan te slaan, ze is wel heel moe van alle medicatie die in dat lijfje gaat maar dat komt ook wel weer goed..
@ sjorsje, war balen zeg cvan die verf... En muurverf zit idd in een emmer, soms vanaf 2,5l anders 5l. @petra hahahaha, leuke foto en mooie laarzen! Wij hebben gister ontzettend genoten van de zon op het balkon, achter het huis ook weinig zon omdat ie zo laag staat. Geniet er nog lekker van allemaal, dit zijn waarschijnlijk de laatste daagjes!
Haha dan heb ik weer wat geleerd over verf. Marleen succes vandaag. Ik moet vanmiddag werken dus ik kan helaas de zon niet in. Maar morgen schijnt het ook nog goed te zijn. Fijn weekend!!
hoi, hier veel gedoe met internet, dus ff niet online geweest. hier gaat t goed. was alleen woensdagavond heel erg geschrokken. reed alleen met de kindjes naar huis. stond vlak bij huis voor een stoplicht, hoorde een keiharde knal en allemaal rook vanonder de motorkap! wist niet of de auto in de brand zou vliegen en stond zo in dubio of ik de kindjes er snel uit moest halen! het is een hele drukke weg waar ik links en rechts al ingehaald werd, dus vond het ook eng om ze eruit te halen. stond echt te trillen op mijn benen. gelukkig kwamen 2 superaardige mannen me helpen en was mijn vriend er ook snel met de fiets. ik ga snel ff douchen voordat jort wakker wordt! ot en vriend zijn een nieuwe motor voor de boot kopen (de vorige was gejat!) wat heerlijk dit weer he? geniet ze allemaal!!! beterschap voor jasper en tess!
@Chantal, klinkt heerlijk dat balkon. @Lauwie, jemig dat is schrikken... Zo, ik zit even lekker op de bank. Wouter is met Djim varen. En ik heb vanmorgen nichtje naar huis gebracht van logeerpartij. Kom ik thuis met een hele berg goede post, altijd leuk. 1. de inschrijving van Djim voor basisschool, 2. mijn bezwaarschrift voor de WOZ is goedgekeurd en dus mindering van betaling 3.we waren net optijd met het regelen van gezag, 3 werkdagen voordat Vince 3 maanden was ingeleverd, haha!! Altijd leuk dus!
Hallo, Hier ook een drukke mama. Ben vandaag flink aan de poets geslagen. Heb de bedden nu buiten hangen. De was bijna allemaal gewassen, de kamer en keuken zijn klaar. Dus schiet alweer lekker op. Danique is uit logeren, dus dan kun je even flink doorgaan. En vanmorgen ook nog koffie wezen drinken met de zwangergym van Eline. Lekker dagje dus. En nu is het even tijd om op de bank te zitten met de laptop en een glaasje 7up. En dan ga ik straks beginnen aan de strijk. Dat is het minst leukwe werk, maar als ik snel begin dan slinkt de stapel vast snel
Vanuit hier ook even een zwaai, ben bijna 2 weken ziek geweest en ben nu gelukkig aan het herstellen en aan het genieten van het mooie weer! Fijn weekend allemaal!
Nee dit is de 2e keer dat hij oorontsteking heeft, maar hij is heel erg vaak verkouden. Thomas heeft dit ook gehad, maar die heeft dat nu niet meer. Dus ik hoop dat het bij Jasper ook over gaat. Je merkt wel dat ze erfelijk belast zijn, maar zijn tot nu toe allebei (nog) niet astmatisch. Als Jasper zo blijft kwakkelen ga ik zeker een doorverwijzing voor de KNO-arts vragen. Ach arme Tess. Gelukkig helpt de medicatie. Even goed uitzieken en hopelijk heeft ze dan snel weer wat meer energie!
Gelukkig knapt ons kleine dametje op en is ze nu koortsvrij, wij kunnen dus gelukkig nog 1 dag van het mooie weer genieten na al het binnen zitten. Straks even met water spelen in de tuin en vanmiddag gezellig bbqen met mijn schoonfamilie en de buren. Iedereen een hele fijne dag!!
2 weken ziek......pff das ook niks aan,fijn dat je herstellende bent @ lauwie, wat een schik met je auto, stom he dat je dan geen beslissing kan maken in een secondeen dat je dan veel te lang nadenkt. ik heb het ooit ook eens gehad, Roos was iets van anderhalf en stikte op de snelweg in een haarspeldje, ipv gelijk op de vluchtstrook stop, reed ik eerst de afslag af @ tesske en sjorsje, geniet maar lekker van de dag
Niks terug gelezen maar zo trots; Thyrza tijgert gewoon een stukje vooruit om bij de speeltjes te komen Jeetje, wat gaat het ineens snel allemaal
jeetje delilah, wat een snelle! petra, uiteindelijk was het wel prima dat ik ze erin gelaten had, want de auto moest aan de zijkant geduwd en anders had ik weer 2 gillende kinderen erin moeten zetten. ik had zo'n beeld van films van exploderende auto's. maar mijn vriend zei dat dat eerder bij een botsing is. mijn telefoon doet t weer! beetje gek, 3 dagen geen internet en dan ineens wel weer
Zo dames, dit was weer een prachtige dag! Hoop dat jullie lekker hebben genoten. Ik zeker wel. Morgen weer an die arbeit. @carmen' wat fijn dat tess koortsvrij is en dat jullie nog lekker wat zonnestraaltjes heb kunnen pakken! @ delilah: zo dat dametje van jou wil vooruit in het leven
Delilah; wat knap zeg van Thyrza. Eline wordt alleen maar boos en gefrustreerd als ze ergens niet bij kan. Het idee van tijgeren is bij haar nog nie topgekomen volgens mij Carmen; wat fijn Tess weer koortsvrij, hopelijk hebben de zonnestraaltjes haar goed gedaan Lauwie; Brrr wat eng zeg. En wat een moeilijke beslissing. En vooral omdat je 2 kids tegelijk eruit zou moeten halen als je dat had gewild en dan een drukke weg. 1 in de maxi cosi, de ander bij de hand ofzo. Pfff gelukkig alles goed afgelopen. Maar kan me vorostellen dat je even stond te shaken of niet?
Alieke, stond idd te trillen op mn benen! Meestal is tijgeren toch pas rond 7 mnd? Thyrza is volgens mij gewoon heel snel! Heerlijk weer idd vandaag! Heb alleen een buikgriepje met buikpijn en misselijkheid dus niet optimaal genoten.
Heb net even terug gelezen, Lauwie, jeetje wat schrikken meis!! Wat was er nou met de auto dan? En hoe reageerde de kindjes? Lijkt me ook even moeilijk, wat moet je dan doen, he! Gelukkig ging het allemaal goed! @ Alieke, Thyrza schoof wel steeds als ze op haar buik lag naar links en naar rechts maar straks was ik stom-verbaasd. Ze was deze week wat onrustig in bed en als ze wakker was lag ze steeds wat raar te wippen op haar buik dus denk dat ze flink heeft liggen nadenken hoe het moet Ben benieuwd wanneer het kwartje bij Eline valt @ All, hopelijk hebben jullie genoten van het mooie weer dit weekend. Morgen mag ik weer aan de bak, bleh! Zo geen zin!!
Inderdaad heerlijk genoten van het weer en allemaal leuke feestjes en andere dingen dit weekend. Morgen weer even wat doen in huis Slaap lekker allemaal!
Lauwie, wat een schrik zeg...kan me voorstellen dat je even heel erg stond te trillen! Delilah, wat een knappe meid!! Nog even en niets is meer veilig puck, wat vervelend dat je zo ziek was meid. Tess is overdag al weer een aantal maanden overdag zindelijk maar wou in bed graag een luierbroekje aan. Toen we drie weken geleden op vakantie waren vroeg ze ineens of het broekje smiddags uit mocht blijven en dan zou ze roepen als ze moest plassen. Nou prima en vanaf dat moment direct alle keren droog. Snachts had ze nog wel een broekje aan en die is ook al zeker twee weken iedere ochtend helemaal droog en gisteren gaf ze aan er aan toe te zijn om de nacht ook zonder broekje te doen. We laten haar niet nog een keer extra plassen ( met puffen snachts) en ze is helemaal droog gebleven! Ze werd om kwart over vijf wakker om te plassen en is lekker weer verder gaan slapen!