Augustus 2008 mamma's deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Juud wat een supernieuws!! We zijn helemaal blij voor jullie. En dan te bedenken dat je bijna opgegeven had met die IUI.

2. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Kreeg ik me hier in het ziekenhuis toch even een mooie foto te zien. Heerlijk om te lezen dat er ook nog zoiets als goed nieuws bestaat! Geweldig dat iedereen ook zo meeleeft en helemaal blij is.

Hier gaat het ff heel anders. De details ga ik hier niet neerzetten natuurlijk. Maar mijn vader is niet meer bij bewustzijn en gaat hard achteruit. Mijn oma lijkt trouwens wel op te knappen. Die krijgt alweer praatjes!

Ik heb mijn telefoon laten vallen en mijn beeldscherm is kapot, dus als er rare woorden staan dan kan dat kloppen!

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Aahhhh!!!!! Goeie binnenkomer!!! Ik wist het wel!! Super zeg!! Oh meid, wat is jullie dit zo van harte gegund!! Wat gaaf!! Gefeliciteerd jullie!!

4. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Juud, wat gaaf. Gefeliciteerd. Dat is nog eens een verjaardagscadeau.
    Ben zo blij voor jullie he! Dat ik het nu niet eens meer erg vind dat ik ongesteld ben geworden vandaag.

@Marleen, heel veel sterkte.

@rest sorry dat ik jullie verwaarloos.
    Heb het gewoon erg druk en lees alleen even bij de laatste tijd.
    14 juni krijgen we de sleutel van het nieuwe huis. Dan heb ik het dus nog drukker. Maar zo begin augustus zal het allemaal wel weer een beetje genormaliseerd zijn en heb ik weer wat meer tijd voor jullie hebben.

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ach meis.. vreselijk zeg.. heel veel sterkte en een dikke knuff..

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

juudje is zwanger!!!!!! wow (mag ik je adres?)

kus

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @marleen hele dikke knuf en als je van je af wilt lullen je hebt me nummer hè knuff

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Marleen, dikke knuffel voor jou!!

@Juud, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, een mooier kado kon je toch niet krijgen!!!! Wat een geweldig nieuws!!!!! Kom eens op msn ;)

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Bumba, jij schiet ook alweer lekker op. Hou je ons wel op de hoogte???

Hebben we toch weer wat volgende zwangeren om naar te volgen en bevallingen om naar uit te kijken!!! WHOEEEEEHHOEEE

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Judith, Angelo en Guilia GEFELICITEERD met jullie zwangerschap.
    Fantastisch, het is jullie zo gegund. Een hele goede zwangerschap gewenst.

Namens de moeder van Petra:):):):):):):):):):):):):):):):)

11. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Marleen; hoe is het op dit moment bij jullie??

Juud; hoe voel je je??

Lique; al bevallen :D

Ik zit hier al heerlijk uitgebreid in de kamer. Eline werd om half 7 wakker en zat volledig onder de poep. Dus die eerst gewassen en een fles. En ja die was toen antuurlijk wakker. Dus die ligt nu in de box te lachen onder de mobiel. De rest van de familie slaapt en ik zit maar even te internetten. Als Eline straks weer wil slapen ga ik onder de douche (als DAnique dan nog niet wakker is). Wil straks even met de kids naar intertoys wandelen.
    Gisteren en vandaag hebben ze een waterplay in de dagaanbieding. Leek me wel leuk voor DAnique :D
    Nu nog hopen dat ze hem hebben, want ik dacht dat het alleen aanbieding van zaterdag was, maar bleek dus vrijdag en zaterdag te zijn :S

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey meiden

Op facebook van Marleen staat dat haar vader is overleden

Marleen hele dikke knuf gecondeleerd. En sterkte in deze zware tijd

13. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ marleen, getver wat een naar bericht. gecondoleerd met het overlijden van je vader. Het is ongelovelijk hoe dat zo snel is gegaan.Ik wens je heel veel kracht toe en ik hoop dat je veel steun hebt aan je mannen

14. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ik las het ook op de twitter vanmorgen. Gecondoleerd en heel veel sterkte! Onvoorstelbaar dat het in zo'n korte tijd afgelopen is.

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Marleen, gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd.

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Marleen, meisje, enorm gecondoleerd met dit vreselijke verlies. Wat is het allemaal snel gegaan. Wederom een groot verlies om te verwerken! Knuffel voor jullie!!

@Alieke, nee hoor niet bevallen. Maar nesteldrang begint te komen denk ik. Net hele gang uitgesopt en ga hem zo nog een keer sauzen (stond nog op mijn verlanglijstje, haha).
    Oja en waterplay, was gisterenmiddag online al uitverkocht, hoop dat je in de winkel meer geluk hebt, maar ben bang....

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Goedemorgen :)

Ik had mar gewatsappt. Vreselijk zoiets!

@alieke, bij kruidvat hadden ze ook een waterplay :) 12,50 meen ik?

@lique, dat was niet de afspraak he hahaha :eek:

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Juud, Alieke, dat klopt zag er ook wel geinig uit, maar niet zo groot natuurlijk.

@juud, ik weet het... niet de afspraak, maar vind het beter dat jij je aan je afspraak hebt gehouden ;) Heb je een beetje kunnen slapen???

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Helemaal bijgelezen; wow wat vreemd om aan het begin van een topic superblij nieuws te lezen en de laatste berichten gaan over het overlijden van een vader :( Zo is het leven!

@ Juud, eerst jij meis: GEFELICITEERD!! Ik ben zo blij voor jullie!! Kreeg kippenvel toen ik je test zag :D eerst dat bericht dat je ongie was en toen die test, echt super!!

@ Marleen, meis; gecondoleerd met het verlies van je vader! Heel veel sterkte de aankomende tijd, dat zal allemaal niet meevallen!

..... En dan wat er nog zo'n beetje is blijven hangen van andere ....

@ Arri hoe was de nacht nu? Dat inbakeren hielp hier in het begin ook goed!

@ Chantico. fijn hoor dat ouderschapsverlof!! Wel prettig om ook wat meer tijd te hebben voor brengen/halen kdv!

@ Lique, hoe is het met jou? Nog steeds BIB?

@ Mik, ***IK DOE EEN KLEIN DANSJE VOOR JOU*** Wat superfijn die nachten doorslapen na 13 maanden gebroken! Hoe is het nu gegaan?

De rest ben ik al kwijt???? Maar dat is de schuld van Juud want na het zien van haar test was ik een beetje hieperdepieper en snel aan het verder scrollen om haar te kunnen feliciteren :D

Oh ja, zag nog een lief berichtje van de MAMA VAN PETRA; wat superlief!!

Hier geen puf gehad de afg. dagen, donderdag op vrijdag 2 logeetjes en dat was best heftig Rik was met z'n broer bezig in de voortuin met bestraten dus het was heel druk in en om het huis en ik stond daar met 4 kinderen. Wesley en z'n neefje van 4 waren ook erggggggg opstandig dus mega gezellig was het niet. Vrijdag waren ze moe en maakte alleen maar ruzie dus had de kindjes weer op tijd naar huis gebracht, wel jammer

Thyrza was ook redelijk overstuur donderdag avond, lieve kleine muppet! Gister heeft ze om 21.30 de laatste fles gehad en vanmorgen hoorde ik haar om 6 uur, lag ze boven de dekens! Nog even in mijn bed gelegd en daar zijn we om 7.15 uitgegaan zo lekker!

Vandaag vieren we de verjaardag van Rik en z'n broer en het is mooi weer dus we komen de dag wel door! Zijn jullie ook aan het genieten van het mooie weer?

20. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Delilah, ja hoor BIB!!! Maar we zijn hier zeker aan het genieten, de kids zijn ook zoveel makkelijker met mooi weer ;) Lekker buiten/zwemmen enz. Ik ben helaas beetje verbrand gisteren, dus voor mij is het voorlopig klaar. Wel zo maar even after-sun in huis halen, haha!!

Ik ga nu weer wat doen, anders komt het er niet van!!

Deel Deze Pagina