@ Alieke, bij Wesley had ik ook totaal geen zin om te gaan werken hoor! Vermaak me altijd wel thuis! Maar je hebt gelijk, maandag zijn we lekker met z'n 4tjes natuurlijk! @ Binna, geen idee meis! Blehhhh, ben moe! Wat doen jullie aan vaderdag? Wesley heeft op het kdv een cd hoesje gemaakt met z'n hand geverfd erop en er zit een cd'tje in met 2 papa liedjes.
binna, ik zou het wel doen. aanvragen is 5 werkdagen Delilah; ik vermaak me nu ook wel thuis inderdaad. bij danique niet zo. maar nu huilde danique ook veel meer dan eline dus was blij er even tussenuit te kunnen
@alieke. Heb net gekeken bij ons 3 dagen dus dan redden we het wel Vaderdag ik doe er niks aan en kdv denk wel Doe denk wel een ontbijtje op bed maar ik doe geen cadeautje Kindergebonde budget krijg je als je gesamelijke inkomen een bepaalt bedrag is (om je te ondersteunen ) En met zorgtoeslag is dat het zelfde je krijgt dat als je er recht op hebt en naar aanleiding van wat jullie dus samen verdienen
Je kunt een berekening maken daarvoor op toeslagen.nl Moet je wel je verzamelinkomen weten. Maar dat staat als het goed is op je belastingaangifte van afgelopen jaar Het gaat dus om je verzamelinkomen (na aftrek rente eigen huis enzo) en niet om je brutoloon
@ Binna, Alieke ok! Bedankt. Ik had een berekening gemaakt idd van bruto inkomen maar dan krijgen we niks dus ga eens zoeken naar dat verzamel inkomen! Heb net ook gebeld naar de belasting want had voor Thyrza teruggaaf aangevraagd maar nog niks gehoord. Nu was er wel afgeschreven voor juni maar ik had nog geen teruggave gehad. Maar dat is nu verwerkt en dan krijgen we dat deze maand met terugwerkende kracht. Gelukkig!
Ik zal het ook eens gaan berekenen. Als je terug moet betalen weten ze je altijd wel te vinden, maar ik heb het op 0,- laten zetten (ivm terugbetalen) en nou herberekenen ze het niet..... Matthijs (ik) heeft pas meegedaan met een prijsvraag van nickelodeon ism Bart Smit. Je moest doorgeven welk buitenspeelgoed je graag wilde hebben. We hadden doorgegeven een springkussen en we hebben net bericht gehad dat hij heeft gewonnen Binnenkort sturen ze het toe
Nou ik heb het aangevraagd, is niet veel geld maar toch! Krijg je dat nu dan ook met terugwerkende kracht voor de maanden hiervoor? Weten jullie dat? Heb dit nooit geweten, anders hadden we dat al veel eerder aangevraagd. Weet niet of je dat nog kan terug krijgen over de voorgaande jaren?!
@Delilah; Volgens mij krijg je op het begin automatisch bericht. Mits je het niet stop laat zetten berekenen ze het elk jaar na de controle aangiftebelasting. Als je het zelf ooit stop hebt laten zetten dan zie je af van het recht op teruggave en dan krijg je het niet meer terug. Zo zeiden ze het net tegen mij aan de foon. Anders moet je even bellen, ze kunnen zo zien hoe het bij jullie is Ik heb het net ook berekend. We hadden het begin 2010 op 0,- laten zetten (ivm onduidelijkheid inkomen) en nu blijkt dat we recht hadden op 72,- per maand. Is dus toch zo'n 720,- wat we nog terug krijgen. Alleen jammer dat het nog wel een half jaar kan duren voordat de belastingdienst dat berekend heeft
@Duster, hoe ging het gisteren met lopen en heeft Mattijs alweer zin in vanavond? Wow een springkussen, altijd leuk!! @Delilah, alle beetjes die je krijgt zijn mooi meegenomen toch? @Juud, beetje geslapen!! @Binna, tja ze moet er een keer eentje hebben. Anders had ik gedaan alsof ik gek was hoor. @Alieke, geniet van je laatste week!! Voor je het weet is er een ritme en geniet je weer volop van je vrije dagen! Zo ik kom net uit bed rollen, snel wat eten en dan naar de VK. Vanmorgen lekker in huis gerommeld. Dus zo nog wat boodschapjes en klaar. Schoonouders komen eten, dus ook wat badderhulp en nog belangrijker, iemand die de kinderen hun bedden even voor mij kan opmaken (kan Wouter ook hoor, maar vraag al zoveel). En misschien een stofzuigje...
Dag dames, alles goed hier? Ik zit lekker achter de pc met een handje nootjes. Hoop dat Nathan zo in slaap valt (het klinkt goed, namelijk stil, in zijn kamertje). En dan moet ik ook maar eens even iets nuttigs gaan doen hier in huis. Voel me toch een beetje schuldig als ik zo'n verlofdag met één kind thuis niet meer doe dan de afwas en wat opruimen in de huiskamer...
Chantico en alieke, ik vind het ook een 'leuk' lijstje. Vind het wel confronterend dat ik het idee heb dat mijn dochter 'eigenwijzer' is dan gemiddeld. Roept ook wel weer de vraag op of de tegendraadsheid van mijn dochter karakter of opvoeding is... Carmen, jouw stukje relativeert ook wel weer voor mij. Ik zou het ook niet leuk vinden als ot zo 'braaf' en verantwoordelijk was. Het klinkt idd of tess weinig kind is maar al heel volwassen. Dat zal haar in het schoolse systeem wel helpen, maar ik zou me wat zorgen maken over aansluiting bij leeftijdsgenootjes die zich over het algemeen niet zo keurig en volgens de regels gedragen.
Lique, 39w3d alweer! Ik beviel 'vandaag' van jort! Hoe is t met je winterslaap? Al bijna klaar om uit je hol te komen?
@lique. Nou ik had ook zo iets van ik doe gewoon of ik gek ben. Maar nu ik geken heb het kost maar 10 euro ik dacht duurder en dat vindt ik onzin voor die ene dag pretpark Dus nu net pasfoto's laten maken das dan weer jamer kost ook 10 euro en kan ze niet super leuk vinden
@Lique; Het wandelen ging gisteren erg goed Vandaag zie ik het niet zo zitten. Sinds een aantal weken slaapt hij overdag weer, maar vandaag niet, want hij is naar de PSZS geweest. Hij is nu al hartstikke druk en vervelend, omdat hij kapot is