@ lique, wat zielig voor wouter en het zal wel wennen worden voor jou. Is hij nu volledig thuis? verveeld hij zich niet? Roos zit ons telkens voor te lezen, is echt schattig.Elk verhaal begint met:" de kindjes moesten eens vrolijk zijn en toen gingen ze naar buiten"
@Petra, tot vorige week ging hij nog wel eens wat lichte klusjes doen op het werk, maar dat is nu ook echt niet meer mogelijk. Andere ziekenhuizen lijken ook maanden wachttijd te hebben... helaas valt daar ook niets meer te behalen. Hij verveeld zich te pletter, maar zit vooral zichzelf in de weg. Haha die Roos, lekker wijfie!!
alieke, wat sneu! wil ze het nog wel op tv zien? lique, wat zwaar voor wouter! en voor jou! hoop dat het paardenmiddel helpt en er toch een oplossing op korte termijn komt. is er via de verzekering niet iets met wachtlijstbemiddeling te regelen? of via de arbodienst ofzo? petra, wat schattig! ot zegt nu elke keer als we een cd-tje met kinderliedjes luisteren: 'ik weet wel hoe een zeeman leeft, he? want ik heb wel eens gevaren!' mijn kleine mannetje is ziek . heel verkouden, snotogen, knalrode wangen: ik denk nu echt kiezen. ben benieuwd wat de nacht gaat brengen. tot nu toe gaat dat namelijk best goed. maar net om 21.30 was ie ontroostbaar tot we om 22u een flesje gegeven hebben.
Nou, ik dacht ik zal wel wat gemist hebben de afg. Dagen maar het valt mee @ Lique, wat vervelend zeg dat hij zon pijn heeft en moet wachten L hopelijk krijgt hij snel een oproep! En goed dat je schoonmoeder helemaal is doorgelicht, nu maar uitzieken dus! @ Alieke, ah wat sneu voor Danique, dat ze het zo eng vond L kan me er niks bij voorstellen dat Plop spannend is hahaha, leuk hoe dat bij die kleintjes werkt. Ik was vroeger overigens helemaal bang van de plaaggeest in Bassie & Adriaan haha @ Motorisch niet zo snel; Thyrza is wel snel met rollen, tijgeren maar haar eigen fles vast houden met fles drinken doet ze nog niet, terwijl Wesley dit al heel snel deed. Ik vind het wel heel grappig om te zien dat kindjes zich allemaal weer anders ontwikkelen. @ Petra, werkse! Wat lief dat ze voorleest! @ Chantico, hoe is de nacht gegaan? Zielig he, die kleintjes als ze zo ziek zijn of verkouden bah! Hier ook al een week of 3 een verkouden meisje.
Lique, da's goed nieuws over je schoonmoeder dan toch? Heeft ze geen last met haar spraak meer? Wat rot dat het voor Wouter steeds zwaarder wordt en het nog zo lang kan duren ook. En dat alles op jouw bordje komt... respect hoor dat je het voor elkaar krijgt! Petra, schattig hè, als ze zo voorlezen Laura, ik zie Nathan ook binnenkort wel het kruipen ontdekken, hij trekt nu al steeds z'n knietjes eronder. En hij drukt zich soms op als een plank Had niet door dat hij zo sterk was...! Marleen, wat fijn dat Thomas toch vooral nog op de niet-agressieve manier met lego speelt. Zeker schrikken als jouw lieve kereltje opeens met zulke vriendjes thuiskomt! Delilah, ja mooi hè, hoe verschillend kinderen zijn. Dat zie je wel echt goed nu je een tweede hebt. Heel bijzonder, ze doen het allemaal op hun eigen manier en dat is prima! Alieke, die osteopaat heeft dan wel echt veel verschil gemaakt zeg. Kan Eline al zelf in zit komen ook? Aaaaa da's jammer dat het te spannend was, de voorstelling. Ik ben ook niet zo'n fan van Plop, dus van mij zal Ise niet horen dat daar voorstellingen van zijn Vraagje: Als jullie tv aanzetten voor je peuter, welke zender/programma's kiezen jullie dan? Ik heb het idee dat ik nog niet alles ontdekt heb, maar ik vind ook zeker niet alles leuk. Ik vind zelf de programma's van KRO's Kindertijd bijvoorbeeld veel leuker dan van De wereld is mooi. Beiden vallen geloof ik ('s ochtends) onder de noemer Zappelin, toch? Een tijd terug was die nieuwe zender die 's ochtends op het kanaal van TMF uitzend wel leuk, met Nils Holgerson, Heidi, Vrouwtje Theelepel, etc, maar nu als ik daar naar toe zap is het steeds My Little Pony, wat ik echt vreselijk vind (ligt natuurlijk aan het tijdstip dat ik zap, er zal vast meer worden uitgezonden ). En dan heb je nog Telekids, waar Chugginton inderdaad wel leuk van is (haha, kan ik eindelijk meepraten met jullie ), en nog iets soortgelijks met boten, maar daar stoor ik me erg aan de reclames tussendoor. Ik hou nog altijd het meeste van dvd's, maar soms is wat afwisseling met tv is toch wel fijn, al ben je dan zo 'overgeleverd' aan wat ze uitzenden (en met welke reclames tussendoor...)
daarom kijkt donique dvdtjes ik heb mijn laatste gesprek volgende week donderdag meiden. duimen jullie voor me
ik vind de wereld is mooi en zappelin wel leuk en hou niet zoveel van sinbad enzo (die vogel is echt bloedirritant) De meiden zijn nu echt verslaafd aand de dvd van nijntje de musical dus die kijken ze bijna altijd als ze tv kijken afgewisseld met k3 alice in wonderland @ Mik, alvast succes. ik vind wel dat je lange dagen moet maken straks. kun je het makkelijk regelen met opvang als Donique naar school gaat en Sydney naar het kdv ofzo?
@ Chantico, leuk inderdaad dat ze zo op een eigen manier ontwikkelen maar toch herken ik wel weer dingen. @ TV, Wesley kijkt graag Nick. Jr maar daar is vaak hetzelfde op en op zappelin vind hij mickey mouse leuk en zandkasteel en bob de bouwer. Nils Holgerson, David de kabouter etc. op die andere zender vind hij niks. Chuggington vind hij wel weer leuk! En uhhh, ik vind die vogel en het hele sinbad ook irritant hahahaa... Heidie vind ik zelf dan wel weer erg leuk @ MIk, ik duim!!
Nick Jr. kijk ik nooit, geen idee waar die zit bij ons! Zal ik eens even opzoeken Mik, help me herinneren, dan duim ik natuurlijk voor je! Effe de definitieve berekening kinderopvangtoeslag 2010 nagerekend en er zat mooi een verschil van 90,- in! Dus nu een bezwaarformulier invullen maar...
Weet niet meer wie het vroeg maar Olivier heeft idd ook een brilletje, hij wil hem alleen niet zoveel op. Af en toe pakt hij hem zelf maar als ik hem op wil zetten is wil hij het niet... Een 3e kindje: we willen eerst alles rond hebben met de kleine meid, ons huis is te klein voor een 3e dus eigenlijk moeten we dan eerst verhuizen, maar als we meer ruimte hebben willen we ons ook weer gaan inzetten voor pleegzorg. Dus al met al zie ik voorlopig geen 3e kindje bij ons. Tv: hier kijken ze naar Zappelin, Kindernet en Ketnet, dat zijn wel allemaal een beetje dezelfde series. Af en toe Telekids (Chuggington, Elias) maar dat was het wel...
@ Chantico, lekker he die belastingdienst ik heb al 2 bezwaren aangetekend maar alleen nog maar 3 bevestigingen?? Gekregen dat ze de brieven ontvangen hebben. Nog geen nieuwe berekening. @ Puck, lijkt me best lastig zo'n kleintje met een brilletje inderdaad! Volgens mij heb je echt geluk als je kindje 'm zonder pardon op wil zetten. Tja, je hebt wel ruimte nodig natuurlijk voor kinderen hadden jullie sowieso al verhuisplannen?
donique en sydney worden opgevangen door moeder/schoonmoeder. en martijn neemt een dag vrij . dus wat opvang betreft zitten we goed. tja liever drie lange dagen als vijf korte vind ikzelf. dan ben ik vier dagen per week er echt alleen voor de kids
@ Mik, ik dacht dat ik laatst jou uren las en dat je 4 dagen ging werken? Maar 3 dagen is wel fijn, dan ben je er vanaf! Ik werk nu 2 en halve dag aaneengesloten en dat bevalt prima, vanaf woensdag ben ik gewoon thuis tot de maandag dat is wel prettig! @ All, hadden jullie het bericht gezien dat de krentjes van de C1000 niet goed zouden zijn? Er zouden wormpjes en eitjes in zitten en kinderen zijn er zien van geworden?!
IIIEEEUUUWWW!!! Oh gatver, dat is vies!!! @ Lique: Gelukkig valt het mee met je schoonmoeder!!! Balen dat Wouter alleen een intake had, zeker nu hij zo'n pijn heeft. Balen dat je dan ff voor het meeste alleen opdraaiid. Wij hebben nu ook een verdeling gemaakt die lekker loopt, erg fijn!!! @ Alieke: Het brilletje staat leuk bij Danique! Enorm wijs zeg! @ Petra: Toen Thomas vorig jaar naar school ging werd (en wordt) en voorgelezen uit de kinderbijbel. En Thomas ging toen steeds aan Jasper voorlezen en elk verhaal begon met "En opeens...". Echt geweldig hihi. Zo schattig als ze zoiets helemaal uit zichzelf gaan doen! @ Mik: Ik dacht net als Delilah dat je 4 dgn ging werken. Ik begreep je bericht al niet helemaal... In ieder geval hoop ik dat het gaat lukken! Hoe loopt het eigenlijk met de zaak van Martijn? @ TV kijken: Ze hebben hier heel lang alleen maar DVD gekeken. Nu kijken ze naar zappelin en telekids, af en toe Nick jr. Kindernet met al die oudere filmpje vinden ze dus echt niet leuk! @ KOT: Wij krijgen echt belachelijk veel terug van 2010. De boekhoudster heeft het berekend, dus dat zit wel goed! Verder ben ik het kwijt...Ben verkouden en heb overal spierpijn (zonder te sporten haha) bah! Ik duik heerlijk vroeg mijn bed in vanavond!
Ik zwaai even! Gaat hier even niet zo lekker.. Vorige week een besmettelijk virus op het werk waardoor ik heel veel aanwezig moest zijn en 54 uur heb gedraaid incl het weekend. Tess is sinds zaterdag avond vreselijk verkouden, zit weer helemaal vol, heeft wisselend koorts en is erg benauwd. Donderdag gesprek met de Longarts want dit gaat niet goed zo... Veel opties voor de behandeling zijn er ook niet meer dus de moed zakt me een beetje in de schoenen.
@Lauwie, we hebben overal heen gebeld, allemaal wachtlijsten. Alleen de HA kan nu nog zorgen actie ondernemen en druk uitoefenen. En die is lekker op vakantie. Maar donderdag kan hij terugkomen en misschien dan Hoest met Jort? @All, bedankt voor het medeleven!! @Chantico, dat levert nog wat op, dat narekenen ongelooflijk @Delilah, gatsie, gelukkig koop ik die daar nooit, yeck! @Marleen, beterschap!! Vraagje: Als jullie tv aanzetten voor je peuter, welke zender/programma's kiezen jullie dan? Zappelin en Telekids, soms ketnet. Voor de rest duizend en 1 DORA/DIEGOs en Disney Zo zit lekker op de bank, even niks. Oja WordFeud, ahha! Morgen is Sam vrij (studiedag) ook wel even lekker!
@Lauwie; Beterschap voor Jort! Jij vroeg toch naar de oefeningen van Matthijs? Hij moet 10sec water in zijn mond houden en dat dan uitspugen, zijn ogen dicht doen waarna ik hem ergens aan moet raken en hij daarna moet zeggen waar dat was, met zo'n doktersstokje opo zijn tong tikken en langs de binnenkant van zijn wangen halen en bewegingen maken van zijn kin naar zijn mond en van zijn neus naar zijn mond. De eerste 2 "spelletjes" vindt hij heel leuk, maar de laatste 2 zijn minder @Lique; Succes! @TV: Matthijs kijkt echt van alles; Vooral Dora, Diego, Kabouter Plop, Piet Piraat,Het Zandkasteel, Thomas de Trien, etc, etc zijn favoriet. Op het moment kijkt hij wel eens de zender Disney Junior en dan naar de programma's; Jungle Junction en Jake en de Nooitgedachtland piraten
Hallo!!! Carmen; bah wt naar zeg Tess alweer zo ziekig. Wat gaan ze nu doen dan denk je? Want medicijnen zijn al maximaal toch? Bah vind het echt heel erg naar voor jullie dat het niet zo lekker loopt met haar Lauwie; je afvallen gaat goed of niet? Ik zit nog steds in een dip Puck; willen jullie nog een pleegkindje? En dan weer voor langdurig of dan andere soort opvang? @tv; Danique kijkt veel van de wereld is mooi. Dat nemen we standaard elke ochtend op. Meestal rond de tijd van teletubbies en het zandkasteel. Hoela hoeb vindt ze tegenwoordig ook superleuk. En verder hebben we scala aan dvd. En soms kijken we dus dagelijks alice in wonderland, de andere keer droom ik kabouter plop en daarna weer wat anders. Danique kijkt eigenlijk weinig echt live tv om het maar even zo te zeggen Nou de bril is vanmiddag opgehaald. En mevrouwtje heeft hem keurig opgelaten. Pas vanavond toen ze naar bed ging deed ze hem af. Ik vroeg of ze beter met of zonder bril zag en ze zei dus dat ze met beter kon kijken. hoop dat het morgen op kdv ook zo goed gaat. We zullen zien. Ik wilde een fotootje uploaden, maar mijn telefoon wil hem nog niet maileen naar mijzelf. Dus ga ht nog even proberen en anders moeten jullie maar gedudl hebben