Augustus 2008 mamma's deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @happy spannende weken voor jou :)
    Wij hebben het ook gelijk verteld aan iedereen :) dus ook aan Giulia. Ook uiteraard omdat we iui hadden en iedereen die rekenen kan het ook vroeg :p
    Giulia is totaal niet ongeduldig hierin. We hebben verteld dat het nog heeeeel lang duurt en mijn buik eerst supergroot wordt. Ze praat nu ook steeds tegen mijn buik. Dan zegt ze even praten met mijn broer :p.
    Als we kleding voor haar kopen wil ze ook iets voor haar broer :)
    Gaat eigenlijk allemaal goed. Ze gaat ook mee naar de vk dat vindt ze bereleuk!

@lique bah wat een ellende zeg!!

2. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Happy ik hoop echt dat Boris gelijk heeft, zal even spannend zijn de komende 2 weken.
    Hier ook meteen vertelt en Toby vind het super komt de hele tijd de buik knuffelen. Ik neem hem ook altijd mee naar de gyn.

@ Delilah wat goed van Wesley.

@ Tesske fijn dat ze wel omgekocht wilde worden, moet iets he!.

@ Lique wat zal het zwaar zijn voor jullie zo, hopelijk wordt hij toch snel geholpen.

3. @ lique; maar dat is toch ook niet te doen, als ie nog ik weet niet hoe lang loopt met zijn schouder etc. Zit ie zo een jaar tot anderhalf bij de deur. Daar zou ik echt van balen. Niet kunnen werken en bovendien met pijn etc rondlopen. He bah, wat vervelend voor 'm.
    En jij zult dus nog even 4 kids hebben ipv de 3 die je gebaard hebt :p

4. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Juud en Vogeltje, het is inderdaad flink balen... Maar het is niet anders....

@Chantal, dat is zeker heel irritant. Tot voor kort kon hij nog wel wat meer meedoen met alles, maar nu is het echt minimaal. Hij staat nu wel te koken, dus das wel fijn (voor mij maar ook voor hem), maar moet natuurlijk wel even schillen enz. En hij heeft al 2 nachten een paar uur in bed geslapen en vanmiddag weer een uurtje. Ik hoop gewoon voor hem dat de pijn er zo snel mogelijk uittrekt, met die beperking alleen valt wel te leven.
    Voor zijn baas is het ook drama natuurlijk. We wachten af....

Lekker dagje vandaag. Sam naar school. Vince vanmorgen gelijk naar bed gelegd en gaan sporten met zusje. Daarna kwam nog een vriendin en de 2 oma's langs. Vanmiddag even 2 uurtjes geslapen (half 6 is me echt te vroeg, die fijne klok ;)). En vanmiddag weer vriendin op visite. Vanavond alle was wegwerken en kids er maar weer redelijk optijd in.... Dan lekker op het bankie!

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

VANDAAG IS WESLEY NAAR HET KDV GEWEEST ZONDER LUIER EN ZONDER ONGELUKJES :D Wat ben ik trots zeg!

Verder was ik erg druk vandaag op m'n werk dus hou het hier bij en ga onderuit! Sorry voor mijn ego berichtje :(

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Delilah, wat goed van Wesley!!!!

@Chantal, ook moe de dag doorgekomen??

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ vogeltje, weet je al met 14 weken dat het een meisje word?

ik ga morgen , voor het eerst, een spiraaltje laten zetten.
    woensdag metJuud en Giulia naar Dirk scheele. ik heb er heel veel zin in, ook om Juud dr buik te zien

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Dirk Scheele rules!!!

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Petra en Juud, ohh gezellig, veel plezier!!

@Vogeltje, dat was me ook nog niet eerder opgevallen, krijgen jullie een meid? Wat leuk!

10. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Petra ja ik weet al dat het een meisje wordt, heb al zoveel onderzoeken en echo's gehad met de beste apparaten dat ze het met zekerheid konden zeggen.
    Geloof het pas echt al het met 20 weken weer bevestigd wordt:D

11. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Lique, gaat het door de injectie beter dat hij wat in bed kan slapen? Moeilijk hoor! Voor jou, maar voor hem ook zeg!

Petra en juud, wat leuk dirk scheele!!! Wij hebben m vorig jaar bij ons in de bieb gezien, maar toen was ot nog wel een beetje klein en was t knetterdruk! Veel plezier ook samen!

Delilah, wat goed! Gaat snel ineens!

Net weer gelopen, de laptop is gecrasht en er ligt hier nog een was om te vouwen, dus ff geen puf om terug te lezen en reageren!

12. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Vogeltje, wat leuk een meisje! En wat zien ze dat al vroeg!

13. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen!

@ VOgeltje, wat leuk een meisje!

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Goedemorgen

@vogel aah wat leuk een meisje :)

Ik ben zo benieuwd naar ons knulletje :)

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Juud, nog even geduld, haha!! Maar die nieuwgierigheid herken ik wel hoor ;)

@Sjorsje, hai hai, hoest bij jullie??

@Lauwie, die prik had meer verdoving moeten geven volgens mij, maar hij kan nu al 2 nachten een beetje in bed slapen voor een aantal uur. Dus er is vooruitgang... En voor de rest maar een beetje leven met de dag! En oppas regelen als ik iets wil/wegmoet enz.

Goedemorgen allemaal, ik ga lekker aan het werk!

17. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lique bij mij is het druk en ben moe. Heb daardoor ook weinig zin om te reageren, lees wel regelmatig mee!!

18. Nou moe, had gister gereageerd en staat 't er helemaal niet tussen...

Wierdddd

Goeioemiddag allemaal!

19. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    zo............het spiraaltje zit, gek hoor, want het voelt ineens heel definitief
    het zetten ging niet vanzelf.
    Toen het bijna achter de rug was deed de dokter heel voorzichtig de eendenbek eruit en toe zat het spiraaltje daaraan; kon ik weer naar de apotheek voor een nieuwe en weer zenuwen in de wachtkamer

Deel Deze Pagina