Augustus 2008 mamma's deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    haha roos vraagt net aan Suze of ze bij haar mag logeren,
    en van Suze mag het :D

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Petra, dan heb jij een rustig nachtje :D hahaha. Wat vervelend van je spiraaltje :( iew... Klinkt niet prettig allemaal!

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Petra, jemig wat een geklungel met het spiraal. Heb je de mirena? Mijnes zit ook alweer een maand! Haha, logeren, gezellig ;)

4. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Petra; ik zit er ook aan te denken om een spiraal te nemen, maar ik durf niet :S. Moet eerst even moed verzamelen dus

Dirk Scheele; wil ik ook naartoe, maar duurt volgens mij nog lang voordat hij bij ons in de buurt is. Maar lijkt me wel superleuk!

uhm verder weet ik het niet meer. Vannacht weer geen geweldige nacht gehad. We wennen er al bijna weer aan. Hoop dat we vannacht weer eens lekker door kunnen slapen ;)
    Maar anders is het niet zo, maak me er niet meer zo druk om. Het komt zoals het komt.
    Alweer de helft van mijn werkweek zit erop. Heerlijk hoor!

5. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Jeetje Petra, dat was vast geen pretje!

Alieke ik zag er ook vreselijk tegenop, maar ben zo blij dat ik de mirena heb laten zetten. Bevalt me super goed!

Zometeen 10 minutengesprek op school! Ik ben benieuwd... Thomas zei namelijk net dat hij de computerwerkjes moeilijk vindt en daardoor wil hij niet meer in groep 2 zitten...

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    nou de dames liggen samen op 1 kamer.
    wij dachten natuurlijk dat ze gingen keten maar die zoeterikken zeggen niks tegen elkaar.
    we hebben zelfs door de babyfoon gevraagd of ze al sliepen hahaha :D, na enig aandringen zei Suze: "ja"

@ Alieke, ik hoop dat je vanavond lekker slaapt. het spiraaltje viel mee hoor. was even 5 sec heel pijnlijk en daarna wat zeurderig gevoel

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Petra, zetten vond ik ook niet erg, maar daarna ruim een maand gevloeid. Het lijkt nu over.... Heerlijke foto van die meiden!!

@Alieke, ik duim voor een betere nacht!

@Marleen, en hoe was het?

8. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Wat een lekkere meiden heb je toch Petra. Ze zijn echt gek met elkaar of niet??? Dat vind ik ook zo leuk met Danique en Eline. Echt 2 zussen die gek zijn op elkaar. Eline moet al lachen als Danique voor haar hangt en Danique laat echt Eline niet weggaan zonder kusje. Ben echt zo gek op mijn meisjes :love:

Lique; pfff een maand gevloeid, wat een ellende. Ik denk toch ook nog even goed na over de Mirena. Eigenlijk lijkt het me wel wat. Heb tijdens mijn menstruatie tegenwoordig geregeld hoofdpijnaanvallen en vergeet ook regelmatig een tablet. Vreselijk maar kan er niet weer inkomen na de bevalling om elke avond die tablet te nemen. En nu ik dit dus typ bedenk ik me ook ineens dat ik nu ook alweer ben vergeten in te nemen. Ik ga nu dus maar stoppen en begin wel weer zodra ik ongesteld wordt, want weet echt niet meer of ik alleen gisteren vergeten ben of ook eergisteren al. Oh wat is dit erg zeg

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Alieke, alleen de eerste dagen heftig hoor, daarna is het gewoon beetje vervelend. Had ik vorige keer ook. Even doorzetten en dan amper tot geen ongesteldheid meer!!! JIPPIE!!, haha!

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    krijgt er hier iemand pampersbonnen waar jullie niets mee doen? wil ze heel graag hebben maar krijg ze niet meer. gebruik altijd pampers dus je zou me er heel blij mee maken

(lekker in het leven bonnen)

petra wat ontzettend lief hey! fantastisch!!!!!

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    alieke ik vond een spiraal laten plaatsen echt een peace of cake. ff pijnlijk scheutje bij het zetten maar voor de rest niets meer fantastisch!

als nou alleen mijn lichaam nog maar eens gaat snappen hoe alles moet....................hihi

12. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Petra, wat leuk dat ze dat samen bedenken en dat jullie het ook goed vinden! Bleh, niet lekker van dat spiraaltje! Heb je toch twijfels nu? Mij staat het idee heel erg tegen en een vriendin werd er heel somber van. Ik ga dus maar weer eens een nuvaring regelen nu ik geen bv meer geef!

Chantal, waarom ben/was je zo moe?

Sjorsje, waar ben je druk mee?

Morgen eindelijk bij nieuwe huis van een vriendinnetje kijken, waarschuwde ze me net voor haar dikke buik :$! superleuk! Nr3, de oudsten zijn 8 en 6, had t niet meer verwacht! Ook omdat haar zwangerschappen complicaties hadden. Trusten!

13. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemorgen allemaal,

ik heb eigenlijk geen idee hoe de nuvaring werkt maar ik heb, net als Alieke, de neiging om steeds pillen te vergeten en dat is niet zo handig als je bijna zeker denkt te eten dat je compleet bent :D

@ lauwie, wat spannend zeg een derde voor je vriendin, hopenlijk gaat deze zwangerschap dan voorspoediger. Ik zou er zelf geloof ik niet aan moeten denken als je kinderen al zo groot zijn om dan nog een klein babytje te krijgen

@ mik, bij mij hielden die bonnen ook ineens op, echt jammer.
    jij moest toch laatst naar de gyn om je spiraaltje te laten controleren?

@ Alieke, wat leuk om te lezen dat jou meiden ook zo gek zijn op elkaar.

hoe zou het met Miranda gaan?

14. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    petra nee hoor was niet vanwege spiraal maar omdat ik nog steeds vloei sinds de bevalling. maar dat heeft niets met de spriraal te maken maar met mijn lijf die het allemaal niet snapt

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    petra, de nuvaring hoef je maar 2x per maand aan te denken (1x erin en 1x eruit) en daar zet ik een alarm voor in mijn telefoon. en als ik al een 3e zou willen dan zou ik dat ook pas willen als deze 2 groot zijn en gewoon doorslapen en heel veel zelf kunnen. met mijn leeftijd is dat geen optie. maar dat vind ik prima. ik ben echt compleet gelukkig met deze 2 heerlijke smurfen! 4 jaar geleden was ik nog bang dat ik nooit kinderen zou kunnen krijgen, als ik toen had geweten hoe gelukkig ik nu ben!
    veel plezier bij dirk scheele!

mik, sinds april 2010??!? dat is idd om gek van te worden!

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, zo zie je maar ;). Ook geen idee hoe de nuvaring werkt, maar klinkt goed. Ken de verhalen ook hoor, van somberheid enz. Maar het is me de vorige keer ook goed bevallen, duurde wel een paar maanden jammergenoeg,. GEfeliciteerd met je vriendin! Leuk hoor, toch nog een derde...

@Mik, kan je niet opnieuw lid worden van Lekker in het Leven?? Ik heb ook geen idee. Stopt het bij een bepaalde leeftijd van je kids?

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
  18. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    waar is iedereen?

dirk scheele was erg leuk, de kinderen gingen compleet uit hun dak en Juud heeft een supermooie buik.
    ben nu alleen mn teleoon kwijt :(

19. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ik lees nog steeds regelmatig even mee, maar heb op het moment niet zo de behoefte om te reageren.
    Het gaat vaak over slapeloze nachten, kruipende kindertjes enz. enz. en daar heb ik natuurlijk niks meer mee.
    Maar vind het wel leuk om te lezen hoor. ;)

Daarnaast heb ik het natuurlijk ook super druk met mijn meiden (en alle extra's die daar bij horen).
    Verder ben ik thuis de hele beneden verdieping opnieuw in de verf aan het zetten omdat we binnenkort een nieuwe vloer en een nieuw bankstel krijgen.
    Dan moet de rest natuurlijk ook een beetje mooi zijn, toch.

Wat betreft mijn werk heb ik een hele definitieve beslissing genomen, per 1 december stop ik (voorlopig) met werken.
    Het is alleen maar stress en gezeur daar en daar heb ik geen zin meer in.
    Dus ik blijf eerst lekker een tijdje thuis bij mijn meiden.
    Kan ik me een beetje bezig houden met de administratie van Gerard's bedrijf.

Nu zijn jullie weer een beetje op de hoogte. ;)

20. Chantico

Chantico Niet meer actief

Dapper hoor, Miranda! Hoop dat het goed bevalt!

Petra, wat superschattig, die logeeractie :)

Vogeltje, een meisje, wat leuk!

Zwaai naar de rest!

Verder weinig te melden, dus doe dat ook maar niet ;):D

Deel Deze Pagina