Zo wat een stap Miranda, maar lijkt me wel heerlijk om heel eerlijk te zijn Lique; heerlijk vakantie! Maar..... wij gaan over 2 weken een weekend efteling, heb er zo zin in!!! Mik; pfff nu nog vloeien. Dat is toch niet normaal zeg! Petra; je telefoon verloren??? En Dirk dus superleuk? Kan me voorstellen dat de meiden uit hun dak gingen. Hier de meiden weer heerlijk in bed liggen. Heb de laatste sint cadeautjes gekocht net. Danique gisteravond huilen, had keelpijn, dus gingen pas om half 12 slapen. Arm kind. Eline vannacht maar 1x wakker geweest. Dus ging erg goed. Verder haalde ik Danique vanmiddag sinds lange tijd op met een natte broek van kdv. En het opvallende was dat dit was nu er weer een bepaalde leidster op de groep was. Hou het dus even extra in de gaten.
Goede avond!! @ Petra, superlieve foto en leuke logeer actie! Wat vervelend dat je telefoon kwijt is @ Mik, sorry ik kan je niet aan bonnen helpen maar als ik eens wat zie zal ik aan je denken. Ik gebruik nooit pampers zelf. @ Alieke, dat is wel apart dan, als ze het bij 1 leidster zou doen en zielig voor je moppie! Even in de gaten houden inderdaad. @ Miranda, fijn wat van je te lezen! En super dat je de knoop hebt doorgehakt wat werk betreft! @ All, ik laat het hierbij, er is verder niet veel blijven hangen! ' Ik ben moe! Heb weer last van hoofdpijn, bah! Komt omdat ik wat onrustig slaap en ik droom de laatste nachten weer veel van m'n moeder, getsie... Wat kun je iemand toch missen. Met de kindjes gaat het goed, ze zijn superlief! Wesley heeft wel wat moeite met het feit dat hij geen luier om heeft. Hij heeft vandaag in z'n broek gepoept op het kdv. Gister en eergister had hij al af en toe een bruine veeg in z'n onderbroek dus hij houdt het volgens mij toch op. Wat moet je daar nou mee? Ik zeg er nu niets van behalve dat hij het gewoon kan zeggen tegen mama als hij moet poepen maar doe verder alsof ik die bruine vegen niet zie en doe gewoon een schone onderbroek aan. In de hoop dat het vanzelf goed komt maar vind het zo zielig voor 'm. Iemand nog tips?
ik deed in het begin een luier om als ze moest poepen. ze vond poepen op de wc veels te eng. dus toen heb ik met haar afgesproken dat als ze moest poepen ze mij om een luier mocht vragen en dat ze daarin mag poepen. dat ging twee weken zo en toen poepte ze per ongeluk op het potje en sindsdien poept ze op de wc en potje!
Mik ik heb wel het boekje gekregen, zal straks als ik thuis ben even kijken of die pamperbonnen erbij zitten. Miranda dat is wel een hele stap om te stoppen met werken. Zal wel een hoop rust geven. Delilah moeilijk met broekpoepen, Lianna gaf in het begin aan dat ze dan een luier aan wilde. Alieke heeft ze wel vaker moeite met die leidster? Petra mij lijkt die Dirk Scheele helemaal niks, maar voor kindjes is het dus wel leuk? Wel balen van je foon. Ik was trouwens vorige week een beetje begonnen met Jorja zindelijk te krijgen. Als ze een luier aanheeft dan geeft ze vaak aan dat ze moet plassen of anders moet ze eerst nog even plassen voordat ze een nieuwe luier aankrijgt. Maar als ik d'r luier uitlaat dan geeft ze helemaal niks aan en plast gewoon in d'r broek.
@ Mik, ja daar heb ik ook over zitten denken. Het rare is dat hij afg. zaterdag begon met op de wc poepen. Dat ging niet per ongeluk, hij zei van te voren dat hij op de wc ging poepen nl. En omdat hij bijna nog elke ochtend zeurt dat hij een luier aan wil die dag ben ik ook weer bang dat hij 'm dan niet meer uit wil. Vind het heel lastig dit. Hij zegt ook niet dat hij het eng vindt op de wc poepen, hij doet het gewoonweg niet en zegt dat hij niet hoeft.
Dag allemaal @petra wat balen van je telefoon! Vond het erg leuk al was het kort . Giulia heeft de handtekening op de kast hangen en is apetrots Wij gaan binnenkort reserveren voor als hij in Luxor kom @mik ik heb de bonnen pb me even welke je wil en je adres @delilah ik zou het zo terloops vragen en verder even niks denk dat het wel goed komt Ben bij de vk geweest en alles met pukkie goed . Met mij minder mijn hb blijft laag en ik moet vrijdag weer bloedprikken. Als hij dus hetzelfde is dan moet ik een bloedstransfusie. Dus wordt vervolgd
@ Sjorsje, wat apart dat ze het dan niet aangeeft?!?! Moeilijk hoor, dat zindelijk worden! @ Juud, fijn dat het met ukkie goed gaat! Wat balen van je bloed :S
delilah ik zou het gewoon proberen. hier werkte het super. was echt gewoon angst voor de wc/pot. gewoon morgenochtend even op je knien en uitleggen dat hij op de wc mag plassen maar dat als hij dat graag wilt hij om een luier mag vragen maar dat hij het ook op de cw mag doen als hij het wil dan is misschien de druk ervanaf en doet hij het alsnog op de wc
sjorsje graag!!!!! juud je hebt pb pampers zijn gewoon een stuk duurder geworden weer. 11,50 per pak !!!!!!!!!
hey meiden, net weer gelopen , hoop dat ik het zaterdag weer op de weegschaal zie juud, jeetje dat klinkt heftig, een bloedtransfusie! fijn dat pukkie goed gaat! ik ga ook eens kijken wanneer dirk scheele hier inde buurt komt. ot heeft de hele dag een liedje gezongen dat ze vanochtend op nick jr hoorde. delilah, lastig zeg! is een sticker systeem wat? 1 voor plas en 2 voor poep. ook als plas goed gaat, want dan wordt het een positieve ervaring. met 10 stickers een ijsje of iets leuks. hier werkte dat heel goed. vervelend dat je zo moe bent en je moeder zo mist sjorsje, ze is ook nog wel jong toch? en gewoon elke keer als ze het aangeeft luier uit en op het potje, en het over een tijdje nog een keer proberen zonder? haha, dat jij dirk scheele niet leuk vindt . dat vind ik dus wel weer leuk. ik vind kabouter plop en piet piraat enz heel suf! alieke, wat is er dan met die leidster? petra, wat balen van je telefoon! ik had het een tijdje geleden bij ballorig met mijn nieuwe iphone, maar die kreeg ik toen weer terug. ben je m bij dirk scheele verloren of is ie gestolen? hadden jullie dat nieuws van die 2 kindjes in utrecht gehoord? ben er naar van. zag vanmorgen denk ik die ambulance rijden, met heel veel politiebegeleiding. had vlak daarvoor over die baby in het zwembad in tilburg gelezen. bah, heb nu ook weer overal kippevel. wordt daar echt misselijk van!
zo poehpoeh, heb de springles weer overleefd (en dat 1 dag na het spiraaltje zetten ) telefoon is terecht, had denk ik teveel gedanst bij Dirk, het theater had hem gevonden. Wij moesten allemaal even "inkomen" bij Dirk scheele want het begint heel rustig maar al gauw gingen Roos en Giulia helemaal los. Het grappige is dat Giulia echt superschattig niet verlegen is en dolgraag het podium op wilde. ik vond het wel knap hoe hij een zaal vol peuters/kleuters dolenthousiast kreeg. Roos noemt hem Dik scheler @ Delilah, ik zou niet meer terug gaan naar een luier en die vegen negeren en een plas en poepposter ophangen @ Sjorsje..............zindelijk worden? ne daar ga ik nog niet mijn best voor doen @ Alieke, heb je het al gemeld dat je het vervelend vind als ze telkens nat is en hoe dat kan? @ mik, daaromben ik over op c1000 luiers, bevallen hartstikke goed, zijn regelmatig in de aanbieding en niet duur, ook zitten er honderduizend in een pak dus hoef ik niet zo vaak te kopen @ Juud, heftig een bloedtransfusie, ik moet 1 dezer dagen weer geven dus die draag ik op aan jou haha @ Miranda, wat fijn dat je je werk waar het al zo'n tijd rommelig is en geen plezier brengt opgegeven hebt, top!
Ja, wat is er met die leidster. Danique heeft haar op de babygroep gehad. Toen was ze erg leuk. Nu zit ze bij de groep 2 tot 3 jarigen. Danique is daar nu weg. Maar de hele tijd dat ze daar zat is er tegen ons gezegd dat Danique slecht luisterde, druk was, vervelend en ga maar door. Altijd negatief als we haar haalden. Het vreemde was dat elke andere leidster er geen last van had. Ze reageerde soms ook vreemd op Danique als ze iets vertelde ofzo heel kort af. Danique plaste daar ook geregeld in de broek, maar ja pas zindelijk dus...... toen is Danique overgegaan naar de 3-4 jarigen en vanaf die tijd niet meer in de broek geplast. Nu vanmiddag was zij dus weer even op de groep (ik was iets later, en er waren nog maar 3 kinderen op de groep) en heeft Danqiue dus weer in de broek geplast. En Danique vertelde iets aan mij en zei kapte haar eigenlijk zo halverwege af dat dat helemaal niet zo was (het ging over een meisje wat jarig was en een muts had gekregen. Toevallig had dat meisje dezelfde naam als het vriendinnetje van Danique, dus Danique vertelt mij dat haar vriendinnetje jarig is, want er was een muts gemaakt voor haar. In plaats van haar uit te leggen dat die voor het kindje in de groep was met dezelfde naam werd ze afgekapt en gezegd dat dat niet waar was en dat er nog wel meer kinederen die naam hadden. Baal dus een beetje van die leidster. Hoop dat ze niet nog vaker op de groep gaat komen. Want voglens mij vindt ze Danique een vervelend kind. Vanmiddag kreeg ik ook weer te horen dat ze druk was geweest en eigenwijs terwijl iknormaal altijd hoor dat het goed gaat. De leidster zelf is niet altijd consequent en DAnique maakt daar ook gebruik van, dat weet ik ook wel. Maar dat ligt dan ook aan de leidster niet aan Danique. Moet je het kind maar duidelijkheid bieden en altijd dezelfde regels stellen. Nou heel verhaal, sorry! Maar nu ik eenmaal aan het typen ben blijft er vanalles boven komen.
Lauwie ze is inderdaad ook nog erg jong voor het zindelijk worden, dus ik laat 'r nu ook plassen op de wc bij iedere verschoning en probeer het over 'n paar weken nog 'n keer. Voor Yosyp wordt het nog heel wat denk ik. Die gaat alleen op het potje zitten als ie er een snoepje voor krijgt. Juud bah 'n transfusie, hopelijk is het niet nodig. Mik ik zie geen bonnen voor pampers, moeten die erbij zitten?
petra, fijn dat ie terecht is! sjorsje, ben je er in ieder geval lekker op tijd bij alieke, dat klinkt wel heel vervelend. als zij vaker op de groep staat, zou ik ook actie gaan ondernemen!
goedemorgen, fijne dag allemaal @ alieke, ik krijg een heel naar gevoel bij je verhaal. zou toch eens verhaal gaan halen
juud, hoe laag is je hb eigenlijk? respect dat je nooit klaagt over je vermoeidheid! je moet wel supermoe zijn!
Mogge @Alieke, wat Petra zegt ik zou verhaal gaan halen hoor wat een naar gevoel krijg je hier van. Danique lijkt me juist een superlief meisje? Met gewoon peutergedrag hihi welke peuter niet? Ik heb ook een draak @Petra, jeetje wat een geluk dat ie is gevonden @Lauwie, hb is 4.3 en ben idd doodmoe Zo ik ga werken heb een lange dag te gaan we hebben communicatie en feedback cursus (worden vast rollenspellen en dat haaaaat ik)