Augustus 2008 mamma's deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    zo..............ben bijgelezen haha
    en bijna klaar met werken. nog even paardrijden, telefoon ophalen en dan de meisjes ophalen

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Iedereen bedankt voor de reacties! Ik heb nu een "poster" op de wc deur gehangen waar hij stickers op kan plakken voor elk plasje en poepje. Hij had net weer een vieze broek :S En ik zei een veeg maar het is steeds wel wat meer als een veeg. Kijken hoe het nu gaat?!

@ Alieke, bah wat akelig :( ik vind het sowieso raar dat ze alleen maar negatieve dingen zegt over Danique als je ze komt ophalen. Kan toch nooit zijn dat ze de hele dag "vervelend" is!!! En dan nog, moeten ze het altijd wat positief brengen naar ouders.

@ De rest ben ik kwijt..........

3. Chantico

Chantico Niet meer actief

Alieke, wat ontzettend vervelend dat je het gevoel hebt dat een leidster je meisje niet leuk zou vinden :( Zo te horen kan zijn niet zo goed omgaan met slimme peuters. Op zichzelf al onprofessioneel, maar nog erger dat ze het dan ook nog op Danique afschuift. Ik hoop net als jij dat ze niet meer op de groep komt!

Juud, hoop dat er geen bloedtransfusie nodig is! Zit je aan de ijzerdrankjes/pillen?

4. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @Alieke, wat naar dat het bij die leidster op het kdv niet zo goed loopt. Gelukkig zit ze niet meer bij haar in de groep. En die reactie slaat inderdaad nergens op. Doe je toch niet. Laat het kind eerst uitpraten en dan pas reageren. En dan raar vinden dat de kinderen dan gewoon door hun heen praten zeker.

@Juud, fijn dat het goed gaat met fe BIB, wel vervelend dat jij je wat minder voelt. Hoop echt voor je dat je HB een beetje wil stijgen. Vind een bloedtranfusie wel een heftige stap hoor.

@Petra, wat heb jij toch een lieve dochters zeg. Dat ze dan zo lief bij elkaar gaan logeren. Super hoor. Fijn dat je je telefoon weer terug hebt.

@Miranda, leuk iets van je te horen. Kan me wel indenken dat er nu veel over dingen gepraat wordt, die voor jou niet interesant zijn. Fijn dat het goed gaat bij jullie en lekker een hele nieuwe beneden verdieping. Succes met verven.

@Rest zwaai.

Hier gaat alles zijn gangetje.
    Morgen krijgen we kijkers voor het huis. Ben benieuwd. Is pas de tweede keer dat er kijkers komen buiten de openhuisroute om. En dat in een jaar.

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Bah, wat een bizarre klotenacht! :(
    Ot was om 00u klaar met slapen :(:(:(. Tot 3u mee bezig geweest om die te overtuigen om weer te gaan slapen en met speentje pakken, laten plassen, wat drinken etc. Had ik haar zo ver begon jort te hoesten. Die hoest 'snachts zo dat ie ervan kokt of overgeeft en dat duurt wel even met veel gehuil. Daarna ging ze niet meer slapen. Om 3u was ik de strijd zat en vanaf toen heeft ze beneden gezeten en moest ik er toch nog een keer heen. En ook nog een paar keer bij jort. Denk dat ik om 4u sliep. Half 7 was jort weer wakker en is mijn vriend eruit gegaan (die heeft ook weinig geslapen erdoor en gaat zo werken). Ot hebben we net slapend van de bank naar bed gebracht. Die zal nu wel een poosje slapen. Hoop dat ze er nog even tegelijk in liggen! Merk dat ik ook boos op haar ben. Snap namelijk totaal niet waar dit vandaan komt. :(

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Happy, wat jammer zeg dat jullie zo weinig kijkers hebben gehad maar goed, iedereen heeft er last van volgens mij! Het is gewoon moeilijk op dit moment! Hopelijk zijn dit de nieuwe bewoners van jullie huis ;)

@ Lauwie, jeetje wat een nacht!! Ik snap best dat je je een beetje bozig voelt :( als je zo weinig slaap hebt gehad kun je nergens tegen! Hopelijk kun je straks nog even slapen!!

@ All, zwaai!

Wesley heeft gister avond 2 x op de wc gepoept :D hij vond vooral het model van z'n drolletje erg leuk :D een slang zei hij! Misschien dat dat een motivatie is :p

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    arme Lauwie, wat gek joh van Ot dat ze niet ging slapen, die zal zich nu ook wel niet zo heel best voelen

@ delilah, knap hoor van Wesley

@ Happy, hoe voel je je? denk je dat het "raak" is?

Roos had een tijdje geleden een muntje in de cd speler van de auto van mijn vader gedaan. (die dacht natuurlijk dat een juke box was) en mijn vader had een offerte laten maken van de schade te laten repareren.
    was de schade 800 euro, niet normaal toch
    ondertussen is de auto ongemaakt ingeruild en word de schade vergoed min het eigen risico van 100 euro en willen mijn ouders dat met ons delen.........superlief natuurlijk

hebben jullie al veel schades gehad van de kinderen?
    ik heb natuurlijk superlieve kinderen (haha) maar suze heeft ook al de bril van de andere opa gesloopt

8. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @Lauwie, wat een nacht zeg. Kan me voorstellen dat je helemaal brak bent. Hopelijk voel je je nu weer wat beter en heb je vannacht een goede nacht.

@Delilah, wat goed van Wesley zeg.

@Petra, wat heb je toch ouders. Echt super om zulke ouders te hebben. Je praat ook altijd zo lief over ze.
    Weet het niet of het raak is. Als ik naar de klachten kijk die ik heb, zou het wel eens kunnen. Het zelfde als bij Janna. Maar dat heb ik al een keer eerder gehad en toen was het ook niks.
    Als ik me zondag nog zo voel ga ik testen. Boris zegt wel, wanneer doe je nou een test? Wil weten of ik gelijk heb. Haha. Denk trouwens dat dinsdag mijn NOD is.

@Schade, nee Janna heeft nog nooit schade ergens veroorzaakt gelukkig. Maar wat niet is kan nog komen. Gelukkig zijn we verzekerd. Haha.

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ schade; Wesley heeft de bril van mijn hoofd geslagen een keer, die viel 5 verdiepingen naar beneden en dat heeft ie niet overleefd! Hij heeft ook een keer bij een vriendin een kaars-houdertje stuk gemaakt :( bij m'n moeder ook een keer iets van een kandelaar en ja thuis sloopt hij ook wel eens wat :D maar da's niet erg.

10. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Schade, hmm echt dingen zijn me niet bijgebleven. Maar nichtjelief loopt wel met een grijze (melk)tand, dankzij Djim ;)
    Maar zal vast nog wel wat vergeten zijn....

11. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Happy, spannend!!

@Lauwie, oef wat een nacht, ben je de dag een beetje doorgekomen!

@Delilah, wat goed van Wesley!

@Alieke, wat vervelend van het KDV.

Oja was van week met Vince naar CB, allemaal prima. Hij is nu 66,3 cm en 7170 gram. Verder geen bijzonderheden! Gisteren bij Sam geholpen met lampionnen maken. Heel grappig, zon groepje kleuters, en ook om het verschil tussen knutselaars en duidelijk minder motorische kids te zien. Dat valt dan pas op...

12. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lauwie hopelijk gaat het komende nacht beter.

Alieke wat een trut van een leidster zeg.

Petra wat lief van je ouders. Bij ons hebben de kindjes alleen schade toegebracht aan de hotelkamer begin dit jaar (sudocrème op de vloerbedekking), volgens mij verder niks.

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Bedankt meiden, wat is het toch heerlijk om hier te kunnen klagen!
    Heb vanochtend nog een uur kunnen slapen toen ot nog sliep en jort weer. Daarna was ik nog wel moe, maar gelukkig niet meer zo boos. Kan ook niet lang boos blijven op dat lekkere muppie. Vanavond: 'ik kan heel goed kijken in het donker, want ik heb hele stevige ogen!'

Ze vraagt al een paar dagen of het vanavond sint maarten is, dus vandaag hebben we een kalender gemaakt van vandaag tot 5 december. Ze leek het wel een beetje te snappen.

Happy, ik vind het spannend hoor zondag!

Petra, wat een hoop geld! Gelukkig valt t uiteindelijk mee! Hier geen schade die ik me kan herinneren.

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Sint Maarten is toch 11 november en Sinterklaas 5 december?

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ja, de kalender loopt dus van 4 november tot 5 december. morgen foto's van ons allemaal (weekend, iedereen thuis), maandag en donderdag logo van het kdv, vrijdag plaatje van bert en ernie met lampionnen, zaterdag de boot van sinterklaas, op 3 en 4 december van cadeautjes (dan vieren we het). de andere dagen af en toe een plaatje van een schoen dat ze haar schoen mag zetten en de andere dagen plaatjes van sint, piet, amerigo)

16. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hebje een fotokalender gemaakt? wat gaaf!!!!

ik ga strakjes naar de primark, ik wil graag dezelfde supergave stoere rode laarsjes scoren die Giulia ook heeft

17. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen,

Lauwie oh op die manier. Zoals je het schreef dacht ik dat je het alleen over Sint Maarten had en niet over Sinterklaas.

Petra veel plezier. Ben nog nooit bij de Primark geweest en hoor er zoveel verschillende verhalen over (veel te druk en niet leuk tot superwinkel).

Ik ga zo direct werken.

Fijn weekend allemaal.

18. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Goedemorgen!
    De medicijnen van tess helpen wel tegen de benauwdheid maar ze heeft nogal last van de vervelende bijwerkingen... Hoop dat dat snel over gaat.

Hier is het weer zaterdag dus ballet les!

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Goedemorgen :)

@happy wat spannend :)

@carmen sterkte met de benauwdheid! Geniet van de balletles

@petra, nog nooit wat stuk hier, nou ja niks waardevols! Wat een geld 800 euro :(
    Succes in de primark :p hoop voor je dat ze er nog zijn! Maar er waren zoveel andere leuke ook (helaas niet rood). Giulia is weg van die laarzen en zou er het liefste in slapen! Ze krijgt super veel complimenten over die laarsjes dus dat maakt het wel aantrekkelijker hahaha :)

Wij zijn gisteren in de Efteling geweest en heb daar nog nooit zoveel gezeten :(
    Maar Giulia genoot enorm dus ik ook :)

Straks rustig aan!

@lauwie leuk idee van de kalender :)
    Hoe is het met Jort?

@lique wowww wat een beer joh! Gaat alles goed verder?

20. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Juud, jaahh het gaat heel goed hoor met de kids en Vince. Het is inderdaad een lekker mannetje, Djim was op dit moment iets korter en zwaarder, haha! Oh leuk efteling, volgende keer weer volle vaart, Juud ;)

@Petra, Primark, ik ben ook nog tevreden. Die Roze Uggs (nep uiteraard) vond ik ook helemaal geweldig daar vandaan. Zijn niet een heel lang leven beschoren, maar toch, haha!

@Carmen, veel plezier bij balletles en hopelijk snel minder bijwerkingen.

@Sjorsje, werkse! Haha Sudocreme!!

@Lauwie, klinkt leuk die kalender, digitaal gemaakt?? Doorsturen???:cool:

Deel Deze Pagina