Augustus 2008 mamma's deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Pff... Ging ik 3 kwartier geleden m'n man wakker maken met een kop koffie is hij zich schijnbaar weer omgedraaid want zie 'm nog niet beneden...

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @delilah haha leuk die mannen?
    Hoe is het met je kleine man met poepen?

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juud, ik had het eerder moeten posten :D hij staat nu onder de douche! Wesley heeft gister niet gepoept maar ook geen sporen in z'n broek ;) de dag ervoor 2 x op de wc dus vandaag even zien hoe het gaat. Jij 60ct betaald voor de wc las ik :D zijn geen bedragen toch!

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    het is gewoon word. dus wie wil pb maar je e-mail! je moet er dus nog wel even wat in knippen en eigen foto's/logo kdv plakken.
    petra, het zijn meer verkleinde kleurplaatjes dan foto's.

5. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Zo wij komen net uit bed rollen. Hebben de huispakken aangedaan en houden dus vandaag ene thuisdagje.
    Eline heeft vannacht prima geslapen (werd om 6 uur wakker en bleef toen ook redelijk wakker maar oke) maar Danique pffff
    Is van half 3 tot half 4 aan het spoken geweest. Plassen (3druppels), poepen (niks) huilen, roepen en ga maar door.
    Ze slaapt zo slecht de laatste tijd. Nog meer kindjes die dat doen? Heb dus Eline rond 9 uur weer in bed gelegd (wij lagen ook nog in bed hoor) en kom nu net beneden met Danique.
    Beetje in huis rommelen vandaag. Ben blij dat ik gisteren de boodschappen al had gedaan, want heb echt geen puf.
    Ook nog eens ongesteld, dus mijn humeur en energie zitten tot het dieptepunt.

Spullen kapot gemaakt; Wij hebben nog nooit de verzekering voor iets hoeven inschakelen en volgens mij heeft Danique ook nog nooit iets kapot gemaakt bij een ander (en Eline ook niet trouwens)

@kalender; je hebt al een pb lauwie. Danique vindt dat vast erg leuk en misschein geeft het haar wat rust en slaapt ze de nachten wat beter. (ik roep ook maar wat)

@delilah; super dat het poepen ietsje beter gaat. Wie weet poept hij gewoon vandaag weer op de wc.

Efteling; oh zo leuk! Wij gaan over 2 weken weer een weekend! Heb er zo zin in. Enige angst is de nachten. Eigenlijk moeten de kids samen op een kamer, maar als ze zo beroerd slapen als de afgelopen weken zie ik het niet zo zitten. Maar we hebben nog 2 wken te gaan, wie weet slapen ze dan weer als roosjes ;)

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Alieke ik help het je hopen dat het beter gaat de komende nachten, vooral bij de Efteling. Moet er niet aan denken om na een gebroken nacht dat park op te moeten, pff.

Delilah ik hoefde Ard vanochtend niet uit bed te halen, dat deden de kindjes wel, haha.

Juud was je alleen met Giulia naar de Efteling?

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    alieke, waardeloos zeg als je 's nachts met ze bezig bent he? ik was bij ot ook een beetje boos omdat ik dacht 'jij kan toch gewoon goed slapen??' ot had het dus van donderdag op vrijdag van 00u tot 4u gespookt ('wat is spoken, mama?'), maar vannacht gelukkig gewoon weer goed. hoop dat het bij jullie ook snel weer normaal is. geen idee waar het hier vandaan komt. wintertijd? spanning voor sinterklaas? te vroeg/snel naar bed gebracht? (ze was heel moe en was zonder haar gebruikelijke half uurtje tv naar bed gegaan en een paar uur later dus klaarwakker). leuk de efteling!
    ik stuur de kalender vanavond!

juud, met mijn binkie gaat het goed :). loopt al aan 1 handje! is met kiezen bezig.

carmen, vervelend zeg! wat voor bijwerkingen zijn het?

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    o ja, afvallen gaat weer goed! :)

9. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Lauwie; Danique heeft het dus al een week of 2/3 dat ze telkens wakker is s nachts en kan er ook slecht tegen. Ze sliep altijd goed. Sliep ook altijd redelijk lang tot 8 uur ofzo. Dat werd al eerst 7 uur, half 7. En nu dus ook de nachten er nog beroerd bij.
    Bah wordt er echt chagerijnig van. Zo heb een stuk strijk gedaan. Nog even zo de laatste dingen. Dan alles in de kasten, maar eerst mijn kleine schreeuwmonstertje naar bed. Mopperkont is het vandaag ;)

10. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Alieke, djim heeft dit al weken. Ik kan hem wel vrij makkelijk terugleggen, maar je bent toch wakker. Soms 3x per nacht. Soms niet, maar dan wel heeeeel vroeg wakker. CB denkt dat het nog steeds te maken heeft met het niet meer slapen overdag en dus het 's nachts verwerken van prikkels. Vooral omdat hij nu echt niet meer slaapt overdag.. Gaat vanzelf weer over.... we wachten af!

@Lauwie, ohhh wat ga je goed met afvallen. ik ben jaloers. Hier ging het ook wel. Maar zoals vanavond weer een avondje aan de borrel, dan zal het wel weer pet zijn deze week!

We hebben een vouwwagen gekocht vandaag! We gaan zo naar mijn zusje, ze is 30 geworden en geeft een NEWKIDS feest, lachu, godnondeju verrekte mongol!!

11. Chantico

Chantico Niet meer actief

Alieke, hier ook een beetje een mopperkontje vandaag. Nathan kan nu tijgeren maar soms lijkt ie dat te vergeten en dan ligt ie alleen maar om aandacht te roepen ipv dat ie ergens heen gaat waar ie het leuk vindt ;)

Lauwie / Alieke: wat rot zeg, zulke onrustige nachten! Op zich slaapt Ise prima, maar ze heeft 's nachts hoestbuien sinds twee dagen, eergister zelfs met drie keer overgeven door het hoesten (en telkens in een net schoon opgemaakt bed ;)). Vannacht waren we er gelukkig snel genoeg bij met hoestdrank en thee met honing enzo, maar da's niet wat je 's nachts graag staat te doen allemaal...

Carmen, wat voor vervelende bijwerkingen heeft Tess last van? t Arme schaap :(

Juud, jammer dat je niet veel kon doen in de Efteling. Waar is Giulia allemaal in geweest? Ik heb geen idee wat er voor driejarigen te doen is in de Efteling, ben er al zooo lang niet meer geweets en herinner me alleen de stoere puberdingen :D

Delilah, superknap dat Wesley op de wc poept! En als de vorm van drollen hem motiveert, prima! :D

12. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ben blij te lezen dat er meer kids onrustig zijn 's nachts.
    Niet dat ik het leuk vindt dat we wakkeer zijn, maar meer dat ik denk het zal bij de leeftijd horen :D
    Danique slaapt al wel een half jaar nietmeer overdag. Dus dat van die prikkels lijkt me sterk. Maar ja het zou natuurlijk kunnen.
    Ze wordt steeds wijzer en merk dus dat ze ook meer over dingen nadenkt en zich druk kan maken om dingen. Misschien heeft dat ermee te maken.

Chantico; Efteling is echt leuk hoor. Vorig jaar ook geweet met Danique en ons 4 dagen super vermaakt. Gaan dus over een paar weken weer en zullen ong ongetwijfeld weer vermaken :)
    Nathan aan het tijgeren. Eline nog niet echt. Ze heeft vandaag herontdekt dat ze kan rollen, heen en terug. En ze probeert wel vooruit te komen, maar lukt haar nog niet. Rondjes om haar as of achteruit komt eerst hihi. En dan maar krijsem omdat het niet lukt haha

Miepie; hoe is het met jullie verhuisplannen?

13. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Hey dames!!

Hier weer een keer een berichtje van mij! Heb het erg druk en niet zoveel tijd om te reageren maar lees iedere keer bij!

Mijn eerste werkweek in Hengelo zit er op en heb het enorm naar mijn zin gehad! Hebben er lang en breed over gehad maar gaan de risico nemen en gaan de woning te koop zetten. Donderdag komt de makelaar en tekenen we het.
    Pff wel erg spannend allemaal. Zijn heel erg aan het kijken in Borne, Hengelo of Enschede voor een woning. Das wel weer leuk haha maar goed eerst maar eens verkopen!

Met de kids gaat het goed! Jens is heel erg vrolijk de hele tijd, brabbelt steeds meer en vind spelen met malou heel leuk. Hij is en blijft wel snel moe en daar heb ik gewoon nog steeds mijn vraagtekens bij. Heel erg knuffelig. (hangt dan echt tegen je aan)

Malou is op dit moment een GIGA STUITERBAL.... pff wordt er soms echt even gestoord van. Ze kletst zo de oren van je hoofd...en rent, springt,rent,huppelt en stopt niet haha. Soms wel leuk te zien maar soms ook wel eens erg vermoeiend...
    Is wel veel met de `grote school` bezig en wil liefst gelijk wel heen.

Alieke: als je nog iemand zoekt om mee te gaan naar dirk scheele ik wil wel! Lijkt me erg leuk!

spiraaltje: ehh ik durf niet haha....maar goed ik vergeet de pil ook regelmatig *schaam* dus moet wel weten wat we willen.....

juud: ben ook erg benieuwd naar jullie beeb!!!

delilah: wat super zeg dat hij op de wc poept!!!

alieke/lauwie: pff wat kloten zeg van die nachten! Hoop dat de komende nacht een beetje rustig verloopt

chantico: ehh nee dat maak ik ook liever niet snachts klaar thee met honing....

Das ff wat is blijven hangen!

14. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Miepie; Lijkt me super om samen naar Dirk Scheele te gaan. Het is pas in februari zag ik. En zoek maar een woning in Borne. Beetje bij ons in de buurt. Hebben de kids er een vriendinnetje bij ;)

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    miepie, ik lijk wel een wandelende reclame voor de nuvaring, maar dat is de voordelen van de pil, maar je hoeft er maar 2x per maand aan te denken. en de werking vermindert ook niet door overgeven oid, omdat t niet via je maag werkt.
    Nuvaring: Maandelijkse anticonceptie

net weer gelopen. zit echt meteen zoveel lekkerder in mijn vel met 5 kilo minder! al ben ik nog steeds iets zwaarder dan voor ik van jort zwanger werd. nog een kilo of 2 en dan de 10 kilo die ik van de zwangerschap van ot overhield en dan nog 6 kilo om weer echt slank te zijn :)

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @chantico wat leuk zeg dat Nathan tijgert!
    Giulia was weg van carnaval festival (4x), sprookjesbos, zweefmolen (2x)en sprookjesboomfeest.

17. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Chantico ze heeft erg last van oedeem vorming en pijnlijke spieren en gewrichten, ook heeft ze vreselijke stemming wisselingen en angsten.
    Maar daarentegen heeft ze sinds het gebruik minder vaak tegen me gezegd dat ze niet goed kan ademhalen, ze eet veel beter en ze is veel minder moe.

18. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    alieke: Moeten we dat even gaan regelen voor februari! Leuk!

lauwie: mijn buurvrouw was er ook erg enthousiast over de nuvaring. Nu niet meer nodig aangezien haar man vorige week zich heeft laten steriliseren. Moet toch maar eens over nadenken.
    Voelt goed he afvallen! Ik voel me ook zoveel malen fijner!

19. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ik heb de kalender gemaild!

carmen, heftige bijwerkingen zeg!

miepie, hoe ver moet je nu dan reizen? wat heerlijk dat je het naar je zin hebt daar!

hier vandaag een druk en productief dagje! cakejes gebakken, nieuw tvkastje besteld, gelunched op terras en toen nog naar de praxis geweest en daarna nog naar de ikea. ot een nieuw dekbed, want die ledikant dons wordt wel klein. en natuurlijk nog allemaal leuke prullen :)

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @lauwie fijn dat je zo goed/beter in je vel zit!

@alieke Giulia heeft wel altijd moeite met in slaap komen en is laat wakker. Maar als ze slaapt dan slaapt ze :)

@miepie, spannende tijden zeg! En fijn dat je het naar je zin hebt! Hoe is het met het afvallen bij jou?

@happy en? Al nieuws?

Giulia is ook een enorme drukke stuiterbal pfffff zonder stopknop!
    Vanmiddag drama omdat ze na 3 uur haar zwarte laarzen gedragen te hebben bedacht dat ze niet van zwart houdt en toch echt haar rode aan wilde aaaah en niet er vanaf te brengen!

Deel Deze Pagina