Het is toch wat...kan ze gelijk wat makkelijker aan haar zuurstof komen en dan krijgt ze zulke bijwerkingen... Dappere ukkepuk! Verder zwaai ik even... Heb alles steeds meegelezen, maar gewoon niet de tijd om te reageren!
@ Miepie, fijn dat de baan bevalt! Spannend hoor!! @ Lauwie, ik ben echt een mietje maar vind het idee van zo'n ring in je "fluit" ook een beetje spannend straks raakt dat ding zoek? hahaha. Heb even gelezen wat het inhoudt en het klinkt wel handig! Fijn dat je lekker in je vel zit meis!! Doet het altijd goed, wat kilo's afvallen! @ Chantico, wow ook al lekker aan het tijgeren maar dan moet ie er wel aan denken natuurlijk vervelend he, dat hoesten bah. Hier ook weer, Thyrza weer sinds 2 dagen, snotterig en hoesten. Zo zielig als ze zichzelf wakker maken daardoor. En ja, Wesley en zijn poep-figuren hahaha... @ Alieke, Wesley wordt wel een paar keer in de week 'snachts wakker. Dan roept hij dat ie z'n knuffel niet kan vinden of dat ik z'n dekbed goed moet doen. Maar dan slaapt hij wel gewoon meteen verder gelukkig. En dat breekt me al op als dat vaak achter elkaar is, laat staan als hij niet meer wil verder slapen Heeft Danique die fase wel vaker gehad? Moeilijk he... @ Tesske, beterschap met je meisje! @ All, zwaai! Hier is alles goed! Wesley heeft gister weer op de wc gepoept dus dat gaat gelukkig helemaal goed. Alleen moet mama nog wat wennen met afvegen, goeiedag. Je ziet niks?! En meneer springt meteen op om te kijken dus da's ook niet handig Thyrza is verkouden, alweer! Zo sneu, ze was er net een weekje vanaf en nu begint het weer. Zelf zit ik ook al weken aan de neusspray omdat het maar niet los komt en ik niet slaap als ik niet door m'n neus kan ademen. Maar mn neus gaat nu wel zeer doen van al die neusspray, irritant Ik moet deze week nog werken, mijn 2 en halve dag en dan heb ik 2 weken vakantie, heerlijk! Ga nog een weekend weg met vriendinnen maar daar zie ik tegen op. Zat van de week al te huilen, ik mis de kindjes nu al
@Delilah, ohh echt meid. Haha. Ik ga volgend weekend ook een nachtje weg, maar heeeeeerlijk hoor. Zondagavond ben ik weer thuis en geniet ik weer met volle teugen van ze, maar missen als ik weg ben, echt niet @Lauwie, wat een beer is Jort zeg! 11 kilo? Ga Vince een hapje geven, heb een beste kater
Delilah, hij kan nergens heen , alleen eruit vallen maar dat gebeurt volgens mij niet omdat t een ring is die je plat maakt die zich weer klem zet in je fluit (haha wat een woord). Over afvegen: hier leren ze op het kdv een bruggetje maken, op handen en voeten. Dan kun je er wel goed bij
Lique, haha dat was met 8 maanden! Met 2 maanden woog ie al 7,3 . En dat terwijl hij zo ziek geweest is! Hoe vindt Vince de hapjes? Of is dit de eerste?
@Lauwie, Vince vindt de hapjes heerlijk. Hij is nu 4 maanden en 7170 gram, haha! Had Ot dat ook, of is Jort echt wel veel zwaarder? Djim was op deze leeftijd zwaarder en korter
@ Lique, hahaha misschien stel ik me ook wel aan?! De laatste (wat ook de eerse keer was) dat ik een weekend weg ging, hadden we geen thuis, woonde bij m'n moeder in en was ik overspannen dus toen ging ik graag even weg. Nu is thuis alles lekker voor elkaar dus ga ze missen!! @ Lauwie, hahaha... Ga er eens over na denken. Ik ben niet zo van inbrengen van iets (in m'n fluit) hou ook niet van tampons. Maar de pil vergeet ik ook wel eens en word ook wel gek van die hormonen. Deze maand ben ik overigens niet aan de pil. Ik had 'm besteld bij de apotheek maar omdat het de eerste keer was bij deze nieuwe apotheek moest ik een recept van de dokter of het oude doosje van de verpakking meenemen. Nu waren de laatste strips die ik had gebruik nog een restje van voor m'n zwangerschap van Thyrza dus geen verpakking en de huisarts is aan het verhuizen dus kon geen recept regelen :S Morgen maar eens bellen, of die die nuva ring proberen?!
Lastig inderdaad, de keuze voor wel/niet hormonale anticonceptie en alle mogelijkheden die er dan zijn. Ik ben er ook nog niet uit... Carmen, wat ongelofelijk rot voor Tess. Klinkt heel heftig. Is dit de eerste keer dat ze deze medicijnen heeft?
Carmen; bah wat naar voor Tess zeg. Lique; oh leuk hapjes Delilah; ik gebruik vochtige doekjes voor Danique, veegt een stuk makkelijker Vandaag naa de jonge gezinnenbeurs geweest met mijn moeder en zus. Heerlijk dagje gehad. Ben nu helemaal kapot en volledig blut. Heb me flink laten gaan. Nu sparen voor de huishoudbeurs en 9maandenbeurs, kunnen we daar ook weer lekker shoppen!
@ carmen, klinkt heftig zeg van die oedemen, heeft ze dara erg veel last van? wat stond er trouwens een leuke foto van mark en tess op facebook in de kast @ alieke, ben 1 keer geweest naar de gezinnenbeurs, maar dat is echt niks voor mij, wat een drukte Wij zijn gisteren met mijn ouders naar de berenboot geweest, voor diegene die houden van het eten van de ketren van de berenrestaurants is het echt een aanrader. 2, 5 uur varen en ondertussen een heerlijk buffet
Sorry dat ik jullie zo verwaarloos, maar het gaat hier niet zo lekker en ik heb geen zijn om alleen maar te klagen @Alieke: hier helaas ook al werken waardeloz:xe nachten. Vanaf 00.30u begint Jasmijn te spoken en als die eindelijk weer slaapt begint Matthijs :x Fijn dat jullie vandaag zo genoten hebben @Chantico: wat leuk dat hij al aan hete tijgeren is! Wij hebben trouwens een abonnement van de efteling en ze vinden het super. Idd voornoemde attracties, maar vooral ook de bob is hier favoriet. Verder nog het treintje, de auto's, dolfijntjes, bootje varen, monsieur cannibale erm nu vergeet uk er waarschijnlijk nog een heleboel....
@ duster, ik hoop dat je je vrij voelt om hier te komen wanneer je maar wil, of dat nu vaak of niet zo vaak is! jammer om te lezen dat het niet lekker gaat, ik gun het je zo dat alles even makkelijk gaat. veel succes in elk geval
hoi! wat is het hier rustig!! kom ff vertellen dat ik zo trots ben op mijn kleine moppie! we kregen een brief van het kdv dat de sint speentjes wilde voor de babypieten. maar ot wilde haar speentjes liever aan jort geven, daar hadden we het al wel eens over gehad. ze heeft ze al een paar keer bij jort in de kamer gelegd, maar wilde ze dan toch terug als puntje bij paaltje kwam. vanavond had ik uitgelegd dat de speentjesfee vanavond langs zou komen als ze zonder speentje geslapen had. en... toen ik vanavond aan het wandelen was is mijn vriend er nog een paar keer heen geweest. ze wilde het speentje wel naast zich hebben liggen. dus ik dacht dat het toch niet gelukt was, maar net gaan kijken en hij lag nog naast haar. weggehaald en geprobeerd haar dons over haar te leggen maar daar werd ze wakker van. toen dacht ik oh nee nu is het natuurlijk gedaan.. snel weg gegaan en niet meer gehoord. nu gaat de speentjesfee dus ff een mooi cadeautje inpakken! duster, oh wat een pittige nachten. ik kan er over mee praten wat het met je doet! dikke knuffel voor jou dus!
oh en wat een heerlijke leeftijd is dit toch! we lezen nu al een paar avonden het prentenboek van charlotte dematons over sinterklaas en dan leg ik vanalles uit over sinterklaas. wat worden ze groot dat ze het echt allemaal snappen! en wat heerlijk als de wereld zo is zoals hij nu voor haar is! dat je echt denkt dat er zo'n goedheiligman is die in spanje woont en je hier komt overladen met snoepgoed en cadeaus! gaan jullie naar de intocht?
wij gaan zeker naar de intocht, normaal ga ik alleen, maar vind nu op deze leeftijd dat Andy erbij moet zijn. we kijken al een weekje het sinterklaasjournaal (van verleden jaar), echt superleuk ik vind die snoetjes zo leuk als ze sinterklaas of zwarte piet zien. op www.sinterklaasjournaal.nl kun je de naam van je kind invullen en dan gaat sinterklaas tegen ze praten. @ lauwie, wat knap van de speen! vandaag gaan we gymen endan ein-de-lijk naar het cb
Goedemorgen, Lauwie wat knap van Ot. Intocht: Ard gaat zondag in Zundert met de kindjes en zijn ouders kijken. En dan zaterdag voor de televisie. Ik moet beide dagen werken.
@Petra, die berenboot klinkt leuk. Was je nog goed geslaagd bij de Primark? @Duster, hoop dat het snel beter gaat bij jullie!! @Lauwie, ohh wat goed van Ot. Helemaal leuk je kalender, kan er op het moment even niets mee, want mijn laptop is gecrasht en daar staat mijn mail ook op, haha!! Hopelijk einde van de week weer bereikbaar. @Sinterklaas, ik vind het helemaal leuk voor de kids. Dit jaar houden we het nog wat minimaal hoor. Kids krijgen allemaal een paar kadootjes, maar geen grote mega dingen is de bedoeling . Aan de andere kant krijg toch ook altijd een beetje vreemd gevoel over dat gelieg en gedraai. Dat heb ik trouwens al sinds ik 7 was, had natuurlijk 3 zusjes, voor wie we de schijn nog heel lang op moesten houden. Ik vond dat maar niets. Oja ik ben van het weekend weg, dus geen idee of iemand ze meeneemt naar de intocht.... Mijn laptop heeft het even begeven, dus ben er voorlopig even niet. Tenzij vriendlief zijn gisteren gekochtte tablet nog loslaat en ik hem te pakken kan krijgen
Lique, ik vertel het nu ook als een mooi verhaal. Zodra ze vragen gaat stellen over dingen die niet kunnen dan vertel ik ook dat het een verhaal is. Ik heb zelf al helemaal zin in de intocht . We gaan met de boot een stuk met sinterklaas meevaren en dan op tijd naar het plein waar ie later aankomt. Daar is het dan nog rustig en vanalles te doen en er zijn al pieten. Zien we de sint wel van dichtbij en ontlopen we de drukte.
Goeiemorgen dames! Hier nog zo'n verwaarlozer... Elke keer lees ik bij op mijn BB en dan gaat er met het plaatsen iets niet goed of heb ik al geen zin meer om zelf nog een heel verhaal in te typen, maar lees wel regelmatig mee! @ lauwie: wat goed van ot, super, wat voor kadotjes heeft de speentjesfee gebracht? En hoe reageerde ze? @ lique: losrukken die tablet! Ga ervoor! Ken toch niet zonder die zwangerschapsforum nie Jij gaat dus een paar daagjes weg, begrijp ik dat goed? Pfff, denk denk... @ carmen: zo wat een bijwerkingen van de meds, is dat iets wat in de loop van de komende weken nog weer kan afzakken? Sinterklaas: Wij gaan zaterdag kijken op tv denk ik, al laat Tygo nou niet bepaald alles vallen om dan voor de tv te gaan zitten kijken ( in ieder geval niet voor het sinterklaas journaal). Zondag komt hij ook met de boot aan in Goor, dus daar gaan we kijken. Sinterklaas, ja wat kan ik zeggen, ik was er ook een beetje op tegen, omdat je je kind dingen zit wijs te maken omwille van de massa eigenlijk, omdat iedereen er aan mee doet en er in gelooft, dus je kan moeillijk zeggen "het is onzin, die man bestaat niet" want ten eerste neem je je kind vind ik toch leuke jeugdmomenten af (feest, spanning, schoen zetten, kadotjes) en daarnaast wil je ook niet dat hij dat tegen andere kinderen zou zeggen die dan wel geloven etc. En inmiddels vind ik het eigenlijk ook wel leuk, kan genieten van samen zingen en kijken naar Sinterklaas, het voorlezen van een Sinterklaasverhaal en het voorbereiden op het schoenzetten etc. @ lauwie Om nog even terug te komen op jou Lauwie met de vraag die ik wel heb gelezen, maar niet beantwoord Ik ben gewoon moe van de herfstdip en het klok verzetten, heb daar echt last van, stom he. Slaap er ook slecht van. Moet weer in ritme komen ------------------------------------------ Hier ook een hoogtepuntje! Tygo heeft vannacht voor het eerst zonder luier geslapen. Wel gisteravond nog even wakker gemaakt om te plassen, maar dat kon hij niet waarderen en heeft ook niet geplast. Hij is dus droog gebleven. Toppertje!
@lauwie wat knap van Ot en wat heb je gekocht? @duster, maak je niet druk om ons Ben net bij bedrijfsarts geweest en hij vond het met de klachten die ik heb niet verantwoord om hele dagen te blijven werken dus ik moet nu max 3x halve dag in de week werken zolang het gaat!