Jorja is heel goed in haar zin doordrijven en ze wil alles zelf doen. Ze is voor niks en niemand bang (ze klimt dus ook overal op en in). En ze kan allerschattigst boos kijken. Het valt me deze vakantie ontzettend mee dat ze lekker rustig is in de auto en ook gewoon in de wandelwagen gaat zitten. Ze gaat met alles nu ontzettend snel, d'r spraak, rennen en springen, maar goed ze heeft ook 2 voorbeelden rondlopen.
Juud ja we zijn nu nog in Porlezza. We gaan pas volgende week vrijdag terug. Petra wat ontzettend balen van die tomaten. En ontzettend oneerlijk dat er dus van die profiteurs tussen zitten. Hopelijk gaat het snel beter.
Pfff, heb het helemaal gehad, heb nog geen oog dicht gedaan. Jasmijn is al wakker vanaf 23u30 (en ze ging pas om 20u30 slapen) Zo maar weer proberen en dan hopelijk met meer succes
Hey dames! petra: pff wat een gedoe zeg met die tomaten! Echt niet eerlijk....ben dan wel zeer benieuwd wie er dan wel mee verdiend. heb voor de rest wel bijgelezen maar ff niet zoveel tijd. Moet zo werken maar wou wel ff bijlezen en natuurlijk kijken of lique nog niet bevallen is! Ben er zo benieuwd naar! Lique nog wel ff voordat we met vakantie gaan hoor....anders krijg ik het niet mee. (je hebt dan nog tot 13 juni....moet willen toch?) Ga me maar eens aankleden. Gelukkig komen mn schoonouders dus hoef de kids niet uit bed te halen ofzo. VAnavond met 2 nichtjes gezellig borrelen en ff een hapje eten! Dus kom zaterdag wel ff weer bijkletsen!
Goedemorgen @sjorsje wat heerlijk @duster, sterkte met je meisje en jezelf Zo ik heb vrij tm dinsdag en ik ga zo even kort slapen en dan lekker soppen in huis . Vanmiddag om 17 uur weer autorijles :s oneindig gebeuren lijkt het wel!
Petra, wat onwijs erg van de tomaten! Kan me goed voorstellen dat het ontzettend zuur is als je er 6 dagen per week zoveel werk in steekt! Hoop dat Andy een beetje afleiding van zijn tennis en bier heeft gehad en hij heeft vast veel steun aan zijn 3 meiden! Wat grappig trouwens dat je dat nog weet van de jas . Ik kan me ook nog herinneren dat jij haar zo pittig vond reageren. Duster, wat een nacht! Strkte vandaag!
@Happy, ja heerlijk dat slapen. s Nachts wordt het wat minder, dus dan overdag maar! @Setteke, balen!! @Petra, jemig wat een drama zeg. Ongelooflijk. Probeer me voor te stellen wat het voor Andy moet betekenen,geen woorden voor. Mijn zwager zit in de Tauge daarin schiet het ook niet op Geen eigen baas gelukkig, maar die hebben het ook onzeker.. @Duster, jemig wat een nacht. Zou gek worden denk ik. Bedje in de keuken en naar mijn nest gegaan zijn succes vandaag!! @Miepie, ik hoop dat het lukt, haha!! @juud, lekker lang slapen schat!!! Dan heeeeel hard poetsen en autorijden en dan weer heeeel lang slapen!!! @Sjorsje, hahaha, wat een wijfie!!! Kakkie, wil ik net weggaan met de auto, heeft Wouter hem mee. Zijn auto staat hier nog wel, maar accu leeg . Natuurlijk kan ik fietsen, maar gaat allemaal niet heel soepel meer . Nu komt mijn zusje zo, misschien moet ik die heel lief aankijken . Maar dit was mijn meldplicht dus weer even, haha!
brave Lique met de meldplicht hahaha Wij hebben lekker weekend weggeboekt (jaaa alweer ) http://www.ardennes-etape.com/vakantiehuizen-ardennen/Houffalize/Appartement-Zwembad-103333-03/Lang%20Weekend--20110708.html?reservation=384&chk=4c59c41ac7d3bba1005376683f9aa45ee89fb41c Meiden wie heeft er zin om in okt naar Lenny Kravitz te gaan? In Ahoy
Juud; lekker hoor alweer een weekendje weg. Geniet er maar van! Lique; wat balen van die auto zeg! Duster; hopelijk slapen jullie nu nog lekker (maar ben er bang voor) Petra; wat balen he. Al die tijd en moeite voor tomaten die weggegooid worden. Dat wordt zelf een paar extra eten of mag dat dan ook niet? (oh nee jij lust geen tomaten, de meiden wel? Wij moeten straks naar cb. Lekkere tijd om 10.40 Nu was Eline natuurlijk vanmorgen al wakker om half 7 (normaal een uurtje later) dus zit ik dan precies met de voeding. Ik ga daar wel vast om kwart over 10 zitten flesje geven Ben benieuwd hoe het gaat. Danqiue is ook mee natuurlijk. Ben benieuwd hoe ze zal reageren op de prikjes die Eline krijgt. Heb haar al voorbereid, dus hoop niet dat ze er teveel van schrikt
Juud wat heerlijk een weekend weg. Ik ben geen Lenny Kravitz fan, Ard wel maar die vond het tweede concert dat hij ooit gezien heeft tegenvallen, dus die hoeft niet mee zo nodig. Duster, nog wat kunnen slapen? Alieke succes bij het CB.
@Alieke, succes bij CB. Wat een rottijd, hier loopt het altijd uit, ben dan pas rond 11 uur aan de beurt enz. Ik wil altijd als eerste! @juud, lekker weekendje!!
Petra, ik vind het altijd zo erg als er goed voedsel vernietigd moet worden. Ik snap het wel hoor, maar het moet enorm pijn doen bij Andy. Ik hoop dat het tij snel gaat keren... Setteke, balen dat je het niet geworden bent. Tweede... extra balen maar ook wel een opsteker natuurlijk! Verder weet ik het even niet meer en ga het niet terugzoeken, want Ise zit alleen beneden (ik heb Nathan net in bed gelegd) en ik ga haar weer even knuffelen
Hey meiden Hier alles goed zit nu in het ziekenhuis te wachten voor de na controle Daarna toch maar voor een iedentieteids bewijs voor Sky Kost maar 9.50 dus dan dOenn we het maar Silver is door me vader op gehaald die is naar de camping daar ga ik straks ook heen
Even snel... @ All, net terug van het cb met Thyrza die eerste prikjes zijn altijd zo sneu... De cijfertjes: 5565 gr en 62 cm! In verhouding met haar gewicht is ze nogal lang. Verder was alles goed! De arts zat wel te vissen naar mijn gestel ivm het overlijden van m'n moeder in de zwangerschap. Maar goed, even gepraat en alles was verder goed dus mocht weer gaan Ik was in de veronderstelling dat we de afspraak later hadden dus ik keek vanmorgen om kwart voor 9 in het boekje en !bleek dat we kwart over de afspraak al hadden, dus dat was haasten... Ga daarom nu eerst even koffie drinken en wat eten! Lees en reageer ik straks verder
Delilah die prikjes zijn altijd zielig he? Ik kijk nu al weer op tegen de prikjes die Lianna binnenkort moet krijgen. Fijn dat Thyrza goedgekeurd is.
Wat een nacht weer. Ik wilde Jasmijn rond 4u45 terug in bed leggen, ik sta op en Matthijs wordt helemaal hysterisch. Had geen puf meer voor strijd, dus heb hem maar tussen ons in laten slapen. Jasmijn viel daarna gelukkig vrij snel in slaap. Matthijs rond 5u30 en toen was het voor mama eindelijk ook tijd om haar oogjes te sluiten Helaas werd Matthijs weer rond 7u30 wakker, dus ik heb zo'n kleine 2uur geslapen Ik had om 12.00uur eigenlijk een sollicitatiegesprek, maar heb het afgebeld. Heb er geen fut voor en ben hartstikke blij met mijn nieuwe baan (hopelijk zeg ik dat volgende week ook nog ) @Setteke; Balen dat je het niet geworden bent. Hopelijk deze sollicitatie wel met een goede afloop! @Petra; Kan me voorstellen dat Andy het er moeilijk mee heeft. Succes!
Duster; wat voor baan wat dat dan? Als je hier blij mee bent i het toch prima. Zware nacht hoor! Delilah; hier net ook de eerste prikjes huilen huilen huilen zo sneu Lique; ja lekkere tijd inderdaad ,maar ze was om 10 uur wakker, dus snel een fles gedaan voor we er naar toe gingen. Hier net dus bij cb. De cijfertje 5800 gram en 60 cm. allebeide boven de lijn dus Verder prima, alleen een heel lichte afplatting achterop. Maar dat had ik zelf ook al gezien. Leg haar wel in het zijligkussen, maar helaas draait ze zichzelf nog op haar rug en mevrouw ligt dus het liefste met haar achterhoofd plat op de matras. Maar even heel consequent hoofd gaan draaien en veel op de buik leggen. Gelijk een afspraak gemaakt voor in augustus zodat ik met beide dames achter elkaar kan. Heb geen zin om elke week een bezoekje af te leggen aan cb.