@ Happy, wat jammer zeg hopelijk deze ronde raak, mooi sinterklaas, kerst en nieuwjaarscadeautje!! @ All, zwaai!
Als het deze maand raak is en ik weer een cyclus heb van 29 dagen (wat ik de afgelopen maanden heb gehad), dan ben ik op de zelfde dag uitgerekend als met Janna. Dat is dan wel eer grappig.
Hoi allemaal! Hoe is het met jullie! ja ben er ff, lang niet meer geweest! Juudje, hoe is dan met je? Delilah, lekker hoor vakantie, geniet het van! Happy, gedver dat je zo lang mee bezig bent?
@happy helaas weet er alles van Sterkte meid! @linka, leuk dat je weer wat schrijft! Hoe is het bij jullie? En met Jeroen? Hier gaat het prima. Moet veel rust houden maar pukkie doet het goed @Delilah is je kast opgeruimd
Hoi ja het gaat heel goed met mij en met Jeroen gaat het ook goed, hij gaat per 28 nov internationaal rijden, vooral benelux, wel erg spannend allemaal! Opnieuw opvoedondersteuning aangevraagd voor Myrna. Verder alles goed hierzo! Juudje, vervelend dat je veel moet rusten, wat is precies de reden? Fijn dat goed gaat met Ukkie!
@ Happy: Ach, wat balen meis. dikke knuffel en hopelijk snel goed nieuws! Succes met het afronden van je stage! @ Linka: Hey meis! Ik hou je wel in de gaten op facebook hoor haha! @ Carmen: Fijn dat het zo goed gaat met Tess! Hopelijk mag dat héél lang zo blijven! Hier gaat alles zijn gangetje! Momenteel erg druk met van alles! Thomas mag waarschijnlijk in dec afzwemmen voor zijn zwemdiploma B! Jasper gaat met sprongen vooruit met praten. Ze zijn al aardig in de sinterklaas stemming, maar gelukkig niet extra druk of uit hun doen ofzo. Oja, zonder zijwielen fietsen....Ik heb het pas geleden eens geprobeerd met Jasper omdat één van zijwieltjes een beetje lam wordt, maar dat was nog geen succes. Thomas had een loopfiets voordat hij zonder zijwielen ging fietsen, dus misschien moeten we Jasper ook ff laten oefenen haha. Ik heb er verder geen haast mee hoor, 3,5 is wel erg vlot. De meeste tussen 4 en 5 jaar.
wij zijn vanmorgen in alle vroegte vertrokken vanuit drenthe omdat ik vandaag (verplichte) studiedag had. helaas denken andy en ik allebei dat we altijd geweldig de weg weten en reden dus met de tomtom uit en de kaart dicht....... je voelt m al aankomen.....we konden de snelweg niet vinden uiteindelijkhebben we een rondje gereden op b wegen in drenthe en was ik bijna 2 uur te laat. de kinderen waren het ook wel zat op het laatst, maar gingen niet huilen
Marleen, ik hou je ook in de gaten haha! Fijn dat Thomas mag afzwemmen. zijwieletjes hier is nog nie thelemaal klaar voor om los te gaan, ze vind nog beetje eng.....
Mogge Wij zijn compleet qua mutsen en sjaals en en wanten. Vandaag moet ik mijn werk bellen of ik weer kom of niet.......ik weet het niet. Ik vind het lastig.
Hier moet ik nog even kijken wat we allemaal hebben qua sjaals en wanten. Voor Thyrza moet ik sowieso nog wat halen. @ Juud, moeilijk, je kunt het toch altijd proberen? Hier Wesley gister en vannacht pseudo-kroep-hoest zo zielig! Hij was steeds wakker en verdrietig.
Sjaals, mutsen en wanten hoor ik? Hier al helemaal klaar, mijn moeder heeft weer wat gemaakt voor Sil: muts en sjaal | Producten | www.jolieskidz.nl Dus als jullie nog wat leuks zoeken.... Ze doet ook op verzoek, dus als je een idee hebt dan kun je contact met haar opnemen en overleggen of ze het kan maken. Ook leuke knuffels: Welkom | knuffelkist
Hier gaat het zijn gangetje, geen huis nog en het ziet er ook niet naar uit dat dat op korte termijn gaat gebeuren... Met de kids alles super!
@Linka, hai hai . Was de opvoedondersteuning voor Myrna even gestopt? @Lauwie, had je bericht helemaal niet meer gezien. We zaten lekker een happie te doen, toen sinterklaas langs kwam op het water. Vergeten op je te letten. Zag later wel een boot vol met volwassen en kids terugvaren, zat je daar op? Hoe is het met Jort? Wil je die kalender nog een keer opsturen. Ben je mailkwijt door laptopaffaire @Happy, oei wat balen!! Ik ga duimen voor de volgende keer! @Tesske, wat heerlijk dat het beter gaat met Tess. @Sjorsje, klinkt als een leuk feest!!! Was het gezellig met je collega's? @Miepie, hoe gaat het bij jullie? Wanneer moet je beginnen met je nieuwe baan? @Duster, nog steeds druk opzoek naar nieuwe baan. @Chantal, ideaal zo'n kalender! Ik PB je nog even! @Delilah, lekker aan het genieten van je vakantie (poetsen, hihi) @Chantico, jouw kindjes helemaal hyper voor de sint? @Alieke, gaan de nachten nog steeds beter? Hoe voel je je? @Binna, hoe was je avondje de 5e? @Marleen, wat heerlijk dat Thomas zo goed gaat met zwemmen! @Petra, oei lekkere start van de dag. Maar ehh, ook te koppig om de TOMTOM aan te zetten, of was ie niet mee?? En jah hier 2 setjes van de Wibra, muts-sjaal-handschoenen. @Juud, heb je al gebeld? Lijkt me ook niet makkelijk hoor, maar het is niet anders. Verstand op nul en gaan . Nog even en dan is de ellende weer voorbij. @Setteke, wel balen dat er geen huis in zicht is. Wonen jullie nu nog allemaal in 1 huis? Lekker dat het met de kids goed gaat. @Fietsen zonder zijwieltjes, nog niet geprobeerd. Sam was er van het voorjaar aan toe en Wouter bereidde zich voor op een aantal weken flink rennen naast een fiets. Dat duurde welgeteld 2 rondjes en toen fietste ze los Dus dames niet te druk om maken, zodra ze het willen komt het allemaal vrij snel goed! Sam was dus bijna 4 en van het voorjaar zullen we Djim ook wel op de fiets zetten zonder zijwielen, als hij dat wil. Natuurlijk vergt het recht fietsen, opstappen enz wel wat tijd. Maar die wil is er dan ook @Schoen zetten, Ze mogen bij ons thuis 1x per week hun schoen zetten en die zal gevuld worden met een klein kadootje. Van echte waarde weten ze toch nog niet veel. Geef dan ook zeker geen 'grote' goedkope kadootjes, haha! (stickervel, loopveer, scheetkussen) Uitzondering: Vanmorgen kregen ze allemaal een shirt ( ik ben lief geweest / hulppiet enz). Omdat ik dit weekend weg was en ze deze shirts nu toch echt moeten gaan dragen en niet pas na 5 dec, haha. De komende weekenden zijn ze ook aldoor nog ergens anders 1x uitgenodigd om de schoen te zetten. Dus ze komen echt niets te kort! Zo mijn weekend was heerlijk. En ook nog een beetje educatief, haha! We zijn eerst naar het goudwisselkantoor geweest. Vriendin heeft er een dikke duit meegenomen (genoeg shopgeld dus). Lekker geshopt, gegeten, gedronken, gelachen, gepraat. Heerlijk. Goed geslaagd voor kleding voor kids en mezelf. Alleen buikgriepje opgelopen of iets verkeerds vergeten. Hopelijk snel weer over, ene moment gaat het andere moment buikpijn en rennen naar toilet. Ben nu wel aan het werk, zo erg is het niet. Wel rommelnacht, Djim is ook niet lekker. Hoesten en zit helemaal vol, hoop dat het hier bij blijft! Ik reageer niet zo vaak meer, laptop is nog steeds bij de dokter Oja en vrijdagavond: Bekijk bijlage 199001
Wat een leuke fotos lique! Tess is sinds vannacht heel erg ziek. Ze is heel erg aan het braken, vanmorgen was het alleen nog maar steeds achter elkaar kokhalzen want er zat gewoon niets meer in haar maag dat er nog uit zou kunnen komen. Ik geef haar al de hele ochtend steeds ieder half uur 1 slokje water en 2 minuten later braakt ze er een halve beker uit. Ze is lijkbleek en heeft een (onder) temp van 35.2. Vanmorgen twee keer contact gehad met de arts, we kijken nog even aan of ik er toch iets ors in kan krijgen en anders moet ze medicatie tegen het braken maar omdat het waarschijnlijk een virus is is de arts daar niet zo een voorstander van. Maar nu is ze in heel snel tempo aan het uitdrogen en dat is ook niet goed. Door het braken is er bij tess ook nog hele grote kans op een verslikkingslongontsteking. Hoop alleen maar dat dit niet weer een ziekenhuis opname gaat worden.