@ tess: beterschap voor je meisje @ lique: ach wat een leukerds en zo lekker vrolijk lachen! Super! En fijn dat je weekend geslaagd is geweest, minder dat je veel tijd op de wc doorbrengt @ happy: wat jammer voor je, zo je bent al lang bezig... Hopenlijk hoef je niet al te lang meer te wachten op een wondertje @ linka: ha meid, wij houden je allemaal in de gaten hoor op facebook, hahaha, ik ook, maar dat weet je wel Fijn dat het lekker gaat bij jullie! @ petra: om je te bescheuren, whahahahahahaha, ik kwam niet meer bij toen ik het las. Lekkere slimmerds zeg... Toch wel fijn dat je dan van die engeltjes achterin hebt zitten he
net mijn werk gebeld en ik blijf nog een weekje thuis Zondag weer terugbellen dan zien we wel weer verder
@Juud, heel goed! Niet leuk, maar is niet anders! Laat het lossssss en relaxxxxxx, laat het lossss en relaxxxxx. Hoop dat ik snel mijn laptop weer heb, kunnen weer even bij msn'en!
Liqeu was idd gestopt met ondersteuning was ook allemaal goed gegaan maar hoe myrna ouder word gaat nog meoilijker en ben al blij mee dat ik hulp heb! Lief foto's!
Ben toch maar met tess naar het ziekenhuis gegaan. Onderzoeken vroegen om aanvullend bloedonderzoek mede omdat ze vrezen voor uitdroging We zijn nu thuis om de uitslag af te wachten en word voor zeven uur gebeld als de uitslag dermate slecht is dat ze opgenomen moet worden. Deze mama zit dus nog even twee uur met een zere buik te wachten. Bloedprikken ging wederom super goed! Zelf mouw op stropen, arm strekken, vuist maken en geen kik gegeven. Zo trots op mijn dappere meisje.....
Carmen; bah wat een naar nieuws weer van je meiske. Hoop voor jullie dat jullie het nog even thuis mogen proberen. En dat ze natuurlijk heel snel opknapt. Was zo blij je positieve bericht te lezen dat de medicijnen aansloegen en dan nu zo'n domper. Virussen heersen echt vreselijk op het moment, maar dat het gelijk weer zo heftig moet bij Tess is toch wel vreselijk! Lique; gave foto's zeg! Linka; leuk even van je te horen! Vind het heel knap dat jullie zelf telkens de ondersteuning aanvragen. Zoveel ouders die hun kop in het zand steken en geen hulp willen vragen. Vind het super dat jullie dat wel doen! Lique; Hier de nachten nog wel goed eigenlijk. Het was even wat minder, maar nu alweer 2 nachten doorgeslapen. Danique is wel vroeg wakker (ach ja 7 uur is niet heel vroeg, maar wel vroeger dan we van haar gewend waren) Maar het doorslapen gaat gelukkig beter! En ook Eline doet het al 2 nachten weer super! Ze krijgt volgens mij alelen tanden en dat is vreselijk irritant. Ook is ze weer haar stem aan het uitproberen en dat betekent dus heel lang en hard gillen
@ Linka: is Myrna ook al een beetje aan het puberen? Dat lijkt me zo'n lastige fase! @ Petra: Ik heb ook stiekem erg gelachen om je tomtomloze ervaring hihi. @ Lique: wat heb je toch een knappe kinders! En Vince die alweer zelf zijn fles vasthoud! Wat gaat het hard! @ Carmen: He bah wat vind ik het toch naar dat Tess zo ziek is! Gaat het eens wat beter maar haar longetjes en dan dit weer! Ergens hoop ik dat ze thuis mag blijven, maar misschien is eventjes opknappen in het z'huis niet eens zo slecht voor haar. Wel enorm stoer dat ze zo makkelijk bloed laat prikken hoor!
@ Carmen en? Weet je al iets? Bah, sterkte iig! @ Lique, leuke foto's!! @ all, zwaai! Heb zo 10 min. gesprek van Wesley. Ben benieuwd.
@Tesske,oef, gelukkig mag ze nog even thuis blijven, hopelijk gaat het snel de goede kant op! @Delilah, hoe was het? @Marleen, ja was meer even proberen met die fles,wel kleine ondersteuning van die doek natuurlijk. Makkelijk hoor, haha!
@ Tesske, dat scheelt! Sterkte met 'r! @ Lique, ja goed. Hij heeft moeite met delen zei ze en wil nog wel eens wat afpakken. Toen ik zei dat hij dat thuis ook deed bij z'n zusje maar het eigenlijk wel altijd terug gaf of dat hij uit zichzelf dingen aan haar geeft zei ze ook dat hij daar inderdaad wel weer het dingetje terug gaf maar dat ze er wel wat van moesten zeggen. Nou ja, dat vind ik niet erg, hij is net 3 dus vind het niet meer dan normaal dat hij soms dingen afpakt, als hij het maar weer terug geeft nadat je hem er op wijst denk ik dan? Ja en verder was hij nogal een drukbol zie overal als de kippen bij is en snel z'n concentratie verliest maar dat wisten we ook al. Maar het is een leuk, lief, sociaal en gezellig mannetje dat alles leuk vindt en altijd vrolijk is. Dus dan ben ik blij! Nu donderdag gesprek over Thyrza...
Oh Carmen, wat rot dat Tess zo ziek is weer Ik wens jullie een hele goede nacht toe en dat ze morgen weer aan de beterende hand is (maar dat is misschien wat te optimistisch?) Hoe gaat het eigenlijk met jouw gezondheid? Happy, balen dat het niet raak was. Ik duim voor je voor de volgende ronde! Vanavond schoentjes (schoen en slofje ) gezet en gezongen. Ise had op de opvang gelukkig allemaal liedjes geleerd wand ik was al bang dat vriendlief en ik de enigen zouden zijn die zouden zingen Nu staan er twee schoentjes met lekkers (zakje strooigoed in de ene en rijstewafeltjes in de andere ), zo schattig.
Meiden die dierbaren zijn verloren, is het gemis in deze periode van het jaar extra voelbaar? Het wordt weer donker en de feestdagen komen er weer aan. Kan me zo goed voorstellen dat je nu terug moet denken aan de tradities van vroeger of speciale herinneringen rond de feestdagen. Dikke knuffel voor wie dat wel kan gebruiken!
Wij hebben net het nieuws gehad dat mijn tante (lievelingstante) kanker heeft en er is niks meer aan te doen, ze gaan alleen nog pijnbestrijding doen....wat een nieuws weer pffffff
stekte carmen met je zieke meisje judith jeetje wat een klotenieuws. veel sterkte hier: gisteren eerste dagje cursus gehad was erg leuk en leerzaam. vandaag weer heen vanmiddag praktijk is wel erg fijn want de hele dag theorie ben ik niet voor gemaakt hihihi morgen eerste dagje salon in heerhugowaard. gisteren naar eigen alon gegaan want had de sleutel gekregen. wow wat een mooie zaak zeg! supergaaf!
Marleen, ja beetje aan het puberen plus de fase! Hoe kan ik haart in godsnaam uitleggen dat huiswerk belangrijk is pff haha! Carmen toch wel fijn dat minder is dat jullie dachten en sterkte hè! Juudje hee dat is naar! Sterkte! Mik eigen salon?? Alieke ja dank je en schaam ook er niet voor en heb zelfs ook kinderpsychologie/ maatschappelijk kan ook voor haar voor zekerheid ivm gescheiden ouders en gesloten. Maar komt goed. Fijne dag allemaal