Augustus 2008 mamma's deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ lique, wat een leuke foto's van je knappe kinderen en je weekend klinkt prima, had Woter zich gered met de drie kleintjes?

@ Tesske, ik ben ook erg benieuwd hoe het met jullie gaat, vooral hoe het met Tess gaat, maar ik ben ook benieuwd of deze zorgen ook invloed hebben op jouw gezondheid?

@ Linka, leuk dat je weer eens meeschrijft..........wel grappig zeker dat als je een tijdjde hier niet komt dat dat niks uitmaakt. Ik zie telkens foto's op je facebook en vind dat je schattige kinderen hebt. Ik heb het idee dat je tegenwoordig regelmatig iets leuks voor jezelf doet

@ mik, wat een spannende dagen voor jou< heb je alandere ontmoet uit je salon en hoe is de sfeer?

@ Sjudith, bah wat een verdrietig verhaal van je tante, ik heb e r gewoon geen woorden voor

@ Chantico, schattig hoor die schoentjes zetten, hier hadden ze een zakje met pepernoten en wat ander snoep gehad. Roos bekeek het en zei: krijg ik geen speelgoed ;). ik ben benieuwd hoe Ise reageerde

@ delilah, dat afpakken gebeurd hier ook wel eens hoor, voor mij voorkomen normaal gedrag voor een 3 jarige. verwacht je nog iets van het gesprek over Thyrza?

@ Alieke, wat fijn dat je weer wat goede nachten hebt gehad. Doet Eline het verder goed?

@ chantal, hoe is het eigenlijk met je cursus schrijven? lukt het om daar tijd voor te maken?

we hadden dus de tomtom uit en wel bij ons vanuit Drenthe, toen we eenmaal mis zaten geloofde we tom niet :D
    roosheeft weer een netelroos aanval, ze zegt er geen last van te hebben maar haar wangen en voorhoofd zijn opgezet en vuurrood

2. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Even vanaf mijn telefoon, zal later uitgebreid reageren op de laptop.
    Het gaat weer goed met tess, ze heeft niet meer gebraakt!
    Ze is nog wel wat suf en slap dus vandaag nog even ors geven.
    Ze is wel weer kortademiger dan hiervoor maar ze heeft natuurlijk ook twee van de tabletjes voor de benauwdheid uitgebraakt.
    Heb vandaag nog wel vrij genomen dus we gaan lekker samen bankhangen met een filmpje.

3. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hiep hiep hoera voor Tess, ook al is het maar een klein stapje ik vond het echt wel even spannend en ben blij met dit nieuws

4. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Carmen: Gelukkig maar! Nu weer snel aansterken!

@ Juud: He bah wat een naar nieuws...Sterkte!

@ Linka: OMG ja dat lijkt me dus echt een lastige fase. Huiswerk maken... dat gaat hier ook niet lang meer duren voordat ze huiswerk mee krijgen!

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Happy, oh wat balen! Je had echt goeie hoop deze keer he? Dan komt het extra hard aan! Knuffel!

Carmen, fijn dat het wat beter gaat en ze niet opgenomen hoefde!

Juud, he bah! Sterkte!

Linka, zwaai!

Waren net wat drinken in ot dr favoriete cafe :)D), toen zei ze
    'iedereen kijkt naar mijn loopfiets!'. Toen zei een mevrouw tegen mij: 'ik denk dat iedereen kijkt naar dat mooie meisje óp de loopfiets!'. Leuk he?

Jort had de 6e ziekte, heeft nu vlekjes. Kies nog stééds niet door..

Fijne dag meiden!

6. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Aan alle zieke kindjes: heel veel beterschap!

@ Chantal: Jeetje meis wat een verdrietig verhaal... Mooi hoe jullie het samen hebben afgesloten. Ik hoop ook heel snel op goed nieuws!

@ Judith: Wat een rotbericht, sterkte!

@ Tess: Fijn te horen dat het beter gaat met Tess! Sterkte met verlies van jullie konijn (las ik op FB)

Hier niet veel nieuws, we gaan gewoon door... :D

7. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Oh en Lauwie...je gaat lekker met het afvallen, goed zeg!

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @Carmen wat fijn dat het weer ietsje beter lijkt te gaan?

Meiden ik kan niet inloggen op H&M wie kent dat probleem? Moet mijn gegevens bevestigen en dan krijg ik (nu al 3 weken) de melding, sorry het ligt niet aan jou maar aan ons. Meerdere malen de klantenservice gebeld/gemaild.
    Nu kreeg ik het volgende antwoord:

De postcode van jouw straat is gestopt en daarom is het niet mogelijk om een bestelling via de shop online te plaatsen.
    Wij willen je vriendelijk vragen om de bestelling dan ook telefonisch door te geven.

Iemand enig idee wat ze daarmee bedoelen???

9. @ petra'; op het moment nog niet, erg drukke tijden, heb ook laatste weken thuiswerk gedaan omdat het druk was op het werk.

@ juud; wat een verdrietig nieuws

@ carmen: fijn dat het met tess beter gaat!!!

@ lauwie: hahaha wat schattig zeg ;)
    hoe is het nu met je mannetje?

Oeh, heb het in de rug... Heb 3 kussens in mijn rug, maar zit nog niet lekker...

10. @ juud/.... geen idee wat vaag....

11. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Juud; wat vaag heb geen idee.
    Bah naar nieuws van je tante

Mik; wanneer gaat de salon open???

Carmne; super zeg dat het beter gaat met Tess.

Petra; Eline doet het eigenljk verder heel goed. Ze heeft een pittig karakter en als haar iets niet lukt dan gilt ze het hele huis bij elkaar. Dat doet ze trouwens regelmatig als ze geen aandacht krijgt enzo. Verder slaapt ze dus weer een klein weekje door en ben er echt superblij mee. Geniet echt volop van mijn meisje die helaas al geen babietje meer is

Heb net al even het bed verschoond en hang nu op de bank.
    Heb heerlijk de electrische deken erin gedaan. Vind het zo vreselijk koud. Heb er vannacht zelfs een paar uur van wakker gelegen

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Petra, gek he, haha! en ja idd ik probeer zoveel mogelijk om voor mezelf te doen, tot nu gaat het prima en op 25 nov ga ik vrijwilliger doen om te helpen bij Gebarencafe Utrecht XL, 10 jarige bestaan, dus hopelijk gaat me lukken om in me eentje met trein naar toe gaan, maar eerst in iedere geval oppas vinden voor Jeslyn. Maar ik doe met mijn best en vind eerlijk gezegd heerlijk om ff Kalinka te zijn. en hoe is het met je en hoe voel het dat je nu getrouwd bent?

chantie, ai, sterkte!

marleen, ja erg he! haha! Ach ja ze kan ook heel lief zijn en haar kamer is iedere dag bende, opruimen ho maar! Haha!

Alieke, zo te zien op fotos op fb heb Danique nu brilletje?

All, vraag me af of jullie al bij CB zijn geweest? Ik pas op as 23ste, ze hebben achterstand, maar is toch raar???

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Lauwie, zwaai ;) hoe is het met je en je meidje en jort?

Owja niet vergeten, chantie, wat zie ik daar een banner?? Ben je ook mee bezig of wacht je nog ff mee? En wanneer gaan jullie trouwen?

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Owja, niet vergeten, kinderpartijtje van Myrna is gelukkig geslaagd en ze hebben heerlijk gehad!

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Juud, dat je moet bellen :p. Maar waarom je met jouw postcode niet meer online kan bestellen?

Chantal, dank je! Wat kun je dan trots zijn als mama :). Balen van je rug!

Puck, ja he? Deze week gaat niet zo goed, maar ik pak het wel weer op! Nog steeds geen nieuws over de adoptie?

Lique, leuke foto's! Waar had je nou geslapen?

Linka, hier gaat t goed! Ik zit echt veel beter in mijn vel nu jort beter begint te slapen en ik energie heb en wat afgevallen ben. Op mijn werk super goede beoordeling, ook fijn! Heb weer wat meer puf en zin om energie aan mijn uiterlijk te besteden. Voelt goed! Met de kindjes wat kleine dingen: jort net ziek geweest, kies die maar niet doorkomt en ot sneller emotioneel dan voorheen, eigenlijk sinds ze niet meer overdag slaapt. Verder gaat het super en geniet ik met volle teugen! En met jou en je meiden? En je relatie? Wat hebben jullie gedaan met het partijtje? Cb zijn wij geweest omdat ot zelf gevraagd had wanneer ze mocht komen.

Net fotoworkshop gehad met de nieuwe spiegelreflexcamera (gister binnen :D). Heb zin om t te gaan proberen! Workshop was opkdv en heb ook 2 wijntjes op; dat ben ik niet meer gewend :).

Trusten!

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    lauwie, wat goed om te horen, heerlijk! Fijn dat goed gaat en ook met Jort! Was idd pittig tijd he, heel herkenbaar. Fijn dat je lekker in je vel zit, lekker afgevallen, da's mooi! Ik doe al niet meer aan kom ook niet meer aan en ik ben al gestopt met medicijnen zoals vele al wisten en daarna half jaar lang mirgraine aanvallen tijdens eisprong en menstruatie, medicijnen dagelijks geslikt en sumpatarin maar sinds ong 1,5 maand niks meer gehad!!! En dagelijks medicijnen ben ik gestopt omdat ik die zo troep vond en dat ik niet lekker in me vel zat, dus dacht ik meteen ga stoppen dan maar en tot nu voel ik me heel goed! En met Jeroen en mij gaat het nu wel goed, iedereen hebben up en downs, dus maar wel wat verbetering dan eerst. Hij gaat per 28 nov als internationale chauffeur werken, dus is ook beter voor thuis situatie ivm stress, want deze werk neemt hij altijd werk mee en om half 9 savonds moet hij dan bellen hoe laat hij volgende dag moet beginnen, voor ons is allemaal zo vervelend! En hij wil zelfs een uitdaging doen, dus petje af dat hij kans heeft gegrepen, ben ik wel trots op hem. Ben benieuwd straks! Zal hem wel missen, natuurlijk!

En wij moesten ook zelf achterna bij CB, vond ik al zo vervelend, al voor tweede keer!

Leuk leuk foto workshop! Myrna had nagelakfeestje, iemand kwam hier met hoop nagellakken, mochten ze op nepnagels gaan lakken en elkaar ook nagellakken, het is zo leuk! Maar hier geur, word je zo high van :D

17. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen,

Juud wat een verdrietig nieuws. Sterkte.

Ik baal trouwens ontzettend erg. Op vakantie was de camera gevallen (van een hoogte van maar liefst 3 cm.) en hij deed het niet meer goed. Nou kregen we gisteren een opgave voor de reparatie: 300 euro. Pff, vandaag maar meteen doorsturen naar de reisverzekering, hopelijk krijgen we wat vergoed.

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Heb HM net gebeld er is ooit fraude op dit adres geweest (weet ik idd van) en nu kan ik dus niks bestellen...dat terwijl ik een maand of 3 geleden gewoon besteld heb, niks aan de hand???
    Nu zou het alleen onder rembours (extra kosten) en met creditcard (heb ik niet) kunnen....hij is fijn!

Ik ga straks naar de pedagoog maar nu twijfel ik ineens enorm of het wel nodig is en of Giulia niet gewoon peutergedrag heeft pfff

19. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Juud wat doet ze dan?

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ All, hallo! Moet nog even teruglezen! Maar ben zo duf als wat! Hier allemaal verkouden en hoesterig. Wesley 2 nachten kroep-hoest en koortsig. Eergister nacht kwam hij bij mij in bed, rilde helemaal en was bloedheet. En na een tijdje was het weer over. Overdag weinig last alleen niet helemaal in z'n hum. Zo zielig!

Vandaag een lekker relaxed dagje met de kids thuis en hopen dat ze niet ziek worden maar dat het bij hoesten blijft anders ga ik morgen niet prettig een weekendje weg.

Deel Deze Pagina