Juud; heerlijk toch! Geniet ervan! Linka; DAnique heeft inderdaad een bril. Ongeveer een week of 3. En het gaat echt erg goed! Ik ga inpakken voor ons weekendje weg. Wij zitten vanaf morgen 4 daagjes in de efteling!!!! Jippie; heb er zo'n zin in!
Hey. Meiden Sorry dat ik er haast nooit meer ben. Maar het is zo druk hier. Ik zit nu in het jeugdbestuur van onze vereniging en daar moet ik wat dingen voor doen. En nu helemaal zo met Sinterklaas feest van zondag. En met de webshop gaat het super. Dus ook druk. Deze maand sta ik op 4 beurzen echt super gaaf. @lique de thuis party was erg leuk. En er waren twee meiden die er Ook een wouden gaan geven en dat is Een beetje me bedoeling om het bij andere thuis te gaan doen. @chantal jeetje wat leuk wat spannend @happy o meid wat balen knuffel @carmen jeetje arme Tess hoop dat ze snel op knapt ging juist zo goed @linka leuk dat je hier weer eens bent @juud nou ja zeg wonen nu toch andere mensen vindt het wel raar van de h&m
Goedemorgen @Alieke veel plezier!!! @Bina, gaat er niet om hoe vaak je hier bent toch? @Lauwie hoe is het met Jort en de 6e ziekte? Wij zijn gisteren in de bios geweest bij Real steel en was heel gezellig lekker ouderwets met onze vriendengroep Dit weekend zijn we een weekend weg om afscheid te nemen van Angelo zijn oom die is opgegeven en hadden ze tot januari gegeven....zal wel een apart weekend weg zijn. Wel gezellig maar de achterliggende gedachte is toch raar?
He bah, Juud, dat is ook geen leuke reden om een weekend weg te gaan. IS hij nu heel erg ziek of kan hij nog wel wat dit weekend? Sterkte! @ All, ik ga om 14.00 uur weg, ga zo nog wat laatste spulletjes pakken en even winkelen; Fijn weekend allemaal!
@Juud, geen leuke reden om weg te gaan. Maar nog wel even de gelegenheid te genieten van elkaar, mits hij natuurlijk fit genoeg is... @Delilah, geniet!!! Laat het losssss, GENIET!!!! @ALieke, heel veel plezier! @Binna, je bent er maar druk mee!!! Leuk hoor! Nog een paar uurtjes en dan lekker weekend!!
Ard en ik gaan vanavond naar een concert van Arsenal in Antwerpen. Ik heb er superveel zin in. En Lianna riep vanochtend al dat ze naar de MacDonalds wil, dus dat gaan we zometeen doen (eerst Jorja nog uit bed plukken).
hoi meiden, ik heb gisteren een waanzinnig leuke dag gehad. mijn vader had met de sponsortocht geld opgehaald voor nieuwe werkjassen voor mijn groep en daar was nog geld van over en daar zijn we gisteren met de hele groep van naar de film geweest (kuifje) daarna wezen bowlen en toen uit eten geweest bij een gourmet restaurant en het was super supergaaf. Als je de gezichten had gezien van de jongens dat ze gewoon mochten eten hoeveel ze maar wilde en het was ook reuzegezellig
Binna, je klinkt druk maar wel heel vrolijk Juud, sterkte met het afscheid Delilah, ben effe kwijt waar je heen gaat dit weekend, maar veel plezier! Alieke, jij bent toch ook weg, naar de Efteling? Beetje laat maar toch nog veel plezier gewenst Sjorsje, ook al zo'n leuk uitje in het vooruitzicht, veel plezier vanavond! Lique, jij en ik gaan gewoon lekker genieten van een 'normaal' weekend Petra, geweldig hoe jullie genoten hebben gisteren Lauwie, gister helemaal over Jorts 6e ziekte heen gelezen, sorry! Hoe gaat het nu met het ventje? Is Otje wel over haar ziekzijn heen (ze had toch weer krentebaard?)
meiden met leuke plannen, veel plezier! juud, hè, het 2e nare bericht van jou in een paar dagen . veel sterkte!! jort zijn 6e ziekte is al over hoor! hij had vorige week zulke hoge koorts (40,5 gr) en maandag in bad zag ik dat zijn rug vol rode stippen zat. toch fijn om te weten waar die hoge koorts vandaan kwam! en chantico, ot heeft denk ik 1x per maand ofzo krentenbaard. dat is met een paar dagen weer over. alleen arelaxed dat het maar terug blijft komen. ze is er zo gevoelig voor!
Goedemorgen, concert gisteren was geweldig. Alleen ben ik gewend dat er bij de zitplaatsen toch gestaan en gedansd wordt, maar dat is bij de Belgen niet ofzo. Pas bij een van de laatste nummers stonden er een paar mensen op om mee te dansen. De rest bleef gewoon zittend dansen. Petra hoe was de date? Lauwie dat is toch ook vervelend dat Otje daar iedere maand last van blijft houden. Jorja heeft het een keer gehad en gelukkig niet meer.
Wat een rust hier zeg. Wij zijn inderdaad in de efteling. Hebben het super. De meiden hebbenvannacht keurig geslapen op 1 KAMER trots op ze. Vandaag hele tijd in efteling tot danique echt niet meer kon. Nu dus weer op de kamer. Lekker tv kijken. Morgen gaan we de avond naar de efteling. Is dan tot 8 uur. Dus de kids tussen de middag beide he tbedin.
Goedemorgen meiden, We zijn gisteravond uit geweest in rotterdam, pffff merk echt dat ik dat niet meer gewend ben en geen zin meer heb in die drukte, want het is me toch een partij druk. Ik ging om half 3 slapen en suze werd 5 uur wakker, heb het nog kunnen rekken naar half 6 . We zitten nu dus al een tijd onder een dekbed op de bank @ alieke, leuk om te lezen dat jullie het naar je zin hebben. Is Danique onder de indruk van de sprookjes enzo
Goedemorgen, Petra ik merk dat ook hoor en dan ging ik al niet eens zo vaak uit. Vrijdagavond naar concert geweest en gisteren er vroeg uit voor m'n werk en vanochtend ook weer en ik ben echt bekaf. Vanavond echt vroeg m'n bedje in.