@ sjorsje, daar kan ik me ook al lekker op verheugen............zondagavond vind ik toch altijd wel een lekker kneuterig hangavondje
Petra, oef wat een kort nachtje! Sjorsje, dat klinkt ook vermoeiend! Hier ook weer 2 pittige nachten achter de rug. Vanochtend was hij heel vrolijk, dus hoop dat de kies eindelijk door is! Wij zijn gisteravond samen uit eten en daarna naar een toneelstuk van een collega van mij geweest. Was grappig! Ot heeft haar eigen naam geschreven! OT kan ze zelf en de rest lukt als ik uitleg welke letter/ hoe! Superknap!!
@Lauwie, wat knap van Ot!!! En wat ga je super met afvallen!! @uitgaan, haha, wat worden we oud he!!! Vroeger kon ik van woensdag tot zondag op stap en nu is 1 avond in de week slopend, haha!! Ach alles went..... Lekker rustig weekendje hier! Moet eigenlijk het huis door en moet aan mijn surprise..maar kan de zin niet vinden. Woensdag wordt Wouter geopereerd, voor die tijd wil ik alles aan kant hebben. Zodat ik het alleen maar bij hoef te houden!
Lique fijn woensdag de operatie. Zal nu toch tijd worden petra,Danique vindt het geweldig in de efteling is heel duidelijk in wat ze wel of niet wil. En het sprookjesbos is natuurlijk geweldig. Gisteren ook voorstelling gezien van de sprookjesboom figuren. Gewoon een 10 minuutjes. Erg leuk! Gaan nu straks in het donker naar de efteling en dat vindt Danique echt stoer. Ze ligt nu op bed. Maar heb niet het idee dat ze ecgtgaat slapen
Hai dames, even niet bijgelezen. We hebben een lekker en nuttig weekend achter de rug en ben nu lekker lui. Eten zo klaar en dan nog even filmpje kijken en dan weer op naar de nieuwe werkweek! Fijne avond nog allemaal!
Wat knap van Ot! Over sprookjes gesproken: kent jullie kind al veel sprookjes? En vindt hij/zij die ook allemaal echt leuk? Ik had Ise Roodkapje verteld. De eerste keer vond ze het heel leuk, maar daarna mocht ik het niet meer voorlezen, want de wolf was eng. Of alleen het eerste stukje, tot ze bij het bos komt Misschien heb ik een verkeerd sprookje uitgekozen, en hebben jullie andere toppers die aan te raden zijn.
chantico, hier ook nog niet aan sprookjes toe. alleen de drie biggetjes en de wolf vind ze leuk (en niet zo heel spannend, want wij hebben een huis van bakstenen ot heeft vandaag in haar schoen een sinterklaas van playmobil gekregen. helemaal blij! zijn er hier eigenlijk meer kindjes die playmobil zo leuk vinden? snel ff opruimen, kan ik zo lekker op de bank ploffen voor obese!
Chantico hier is roodkapje favoriet maar assepoester, sneeuwwitje en de kleren van de keizer vindt ze ook erg leuk. Laatst liepen we in het bos en hadden we het ook over roodkapje en de wolf. Toen we de bocht om liepen kwam er een grote herderachtige hond aangelopen en ik dacht dat ze nu wel bang zou worden. Niet dus...ze liep op hem af, aaide over zijn rug en zei dat hij wel heel erg op de wolf leek!
lique, dank je! gaat idd lekker! fijn dat wouter eindelijk geopereerd wordt! verwachting is dat hij daarna een tijdje nog minder kan?
@Chantal, geniet ervan! @Alieke, jahh eindelijk. En hoe was de avondefteling? @Lauwie, lekker hoor dat je de afvalsmaak te pakken hebt. Wouter moet de eerste 3 weken in mitella, dus kan dan weinig tot niets. Hier nog geen playmobiel. @Chantico, roodkapje is hier favoriet. Verder heb ik laatst sprookjes van Grimm boeken geprobeerd, maar we zitten nu weer in Jip en Janneke, haha!! Disney daarentegen is favoriet, maarja das tv. @Petra, hang je lekker?? Zo, lekker rustig weekendje gehad. Ga er zo in, lekker fit aan de week beginnen hoop ik....
Danique vibdt roodkapje erg leuk. Ook de wolf en de 7 geitjes is een favoriet. Hans en grietje kent ze ook en vooral het snoephuisje spreekt aan. Verder kent ze wel alle figuren maar weet nidt zeker of ze ook het echte sprookje er helemaal bij kent. Lauwie wat knapvan ot zeg
Lauwie knap van ot hoor! Hier lukt het ook al een tijdje maar tess is ook wel een hele makkelijke naam.
Goedemorgen allemaal Het weekend was erg leuk en eigenlijk niet anders dan anders. Dat scheelde gelukkig weer Alleen nu ligt Angelo zijn oma in het ziekenhuis (89 jr) met long en blaasontsteking dus ik hoop maar dat dat goed gaat komen. @Lauwie,knap van Ot zeg! Giulia herkent wel haar naam als het ergens staat maar schrijven....neee? Ik ga vandaag weer een half dagje werken. Van 10 uur tot 14 uur
Liqeu operatie? Nou succes en sterkte! Sprookjes nou Jeslyn vind nog beetje eng maar beren vind ze prachtig! Lauwie wat goed van ot! Afvallen gaat ook goed zie ik super Alieke geniet het nog van Playmobil Jeslyn vind erg leuk! Myrna heeft dat ook. Juudje sterkte met oma en succes met werken Jeslyn is op psz en zit hier ff bij te komen en ga zo lekker boodschappen doen en boven opruimen als me gaa. Lukken want was hele weekend beroerd maagpijn en buikpijn hoesten en nu erg verkouden! Jeslyn ook verkouden. Jeslyn weegt nu zag ik 14,5 kilo maand geleden 15 kilo kan dat geen kwaad? As woensdag cb dus ben benieuwd!
@ All, hoi! Ik ben gister avond terug gekomen van mijn meiden-weekendje en zoooooo blij om weer thuis te zijn! Ik doe het ook niet meer Gewoon 1 dagje de volgende keer en geen heel weekend meer! Heb niet veel teruggelezen dus het blijft een beetje ego vandaag maar ik moet aan de was en poets thuis! @ Linka, ben benieuwd wat het cb zegt, mijn gevoel zegt dat het niet zo erg is. Je weegt zelf ook wel eens iets meer of minder. Hopelijk knap je snel op! Bah, hier ook beetje verkouden en niet helemaal lekker. @ Juud, sterkte en succes vandaag! Hopelijk gaat het met de oma van Angelo allemaal goed! @ All, ik zwaai en taai af! Tot later!
Hey ladies.... Zo dat was de maandag weer! @ delilah: wel een gezellig weekendje gehad? Ik mis tygo ook altijd ontzettend, vind 1 dagje ook altijd wel genoeg. @ lique, thanks nog Vandaag weer pittige dag... Voelde me niet zo supers. Buikpijn en niet lekker gewoon. Misschien iets van Tygo, hij heeft zaterdag koorts gehad en heost aardig. Zondag was het alweer beter gelukkig. Nu rusten op de bank, pffff.... Ben kapot! Morgen weer een dag alleen en dan lekker een dagje vrij met zn 3! @ sprookjes: nee lees geen sprookjes voor. Meerstal lezen we tip de muis voor het slapen gaan.