Even spammen hoor Giulia heeft het weekend geoefend als grote zus en dat deed ze enorm goed Bekijk bijlage 200797
leuke foto juud, engoedemorgen allemaal wij zijn lekker niet naar de gym (ooooh foei petra) dalijk even de stad in, wat zijn jullie plannen vandaag?
@ Petra, foei! Wij zijn vandaag lekker thuis. Heerlijk met de kindjes spelen en beetje in huis rommelen. Straks alleen even boodschappen doen. Nu lekker fruit eten aan tafel
@ Delilah hoe was je weekend? Heb ik dat gemist? @Petra stoute mamma Wij zijn thuis en straks gaat Giulia naar de psz. Ze heeft net lekker gebadderd
@ Juud, ik weet niet of ik uitgebreid verslag had gedaan?! Het weekend was wel gezellig maar ik heb de kindjes wel erg gemist! Het huisje was ook een beetje brak dus 2 nachten amper geslapen omdat er kl*&te bedden stonden, 2e nacht ben ik met matras op de grond gaan liggen. En ook geen relaxed bankje waar je op kon hangen in het huisje, het was net een houten bank, dus dat was een beetje jammer. Maar we hebben het heel gezellig gemaakt met spelletjes en openhaardje aan. Maar ga liever 1 dagje luxe weg de volgende keer
Goedemiddag allemaal!!! Hier even vanaf het werk kan nu ff iedereen is weg. Nieuwe baan bevalt heel goed en ons huisje staat te koop! Wel ff slikken maar wel erg spannend allemaal! Lees iedere keer wel mee maar beetje druk hier. Nog nieuwtjes???
@Juud, fijn dat het weekend geslaagd was. Hoe is het nu met Angelo zijn oma? Leuke foto!! Hoe was het werken? @Linka, ja Wouter moet een gaatje in een pees laten maken! Morgen is het zover. @Delilah, och meisie, jammer dat je niet volop hebt kunnen genieten. Ongelooflijk hihi. Oh dat valt altijd zo tegen in die huisjes, hou ik ook niet van. @Miepie, jemig wat spannend en wat heerlijk dat je nieuwe baan. Weinig nieuws hier!! Zo hier ook allemaal hoestende en ziekige kindjes, vooralsnog allemaal op het KDV, maar zal mij benieuwen. Morgen is het zover, vanaf dan ben ik blij als ik op mijn werk zit denk ik, lekker rustig maar met 1 ding tegelijk bezig zijn
Miepie?? Verhuizen??? Spannend hoor! Lique, sterkte en succes! Juudje, lief foto van Giulia, al gewerkt en? Jeslyn en ik zijn verkouden en hoesten, zo vervelend, bah! Ach ja, gaat wel weer over. Hele weekend zonder kids Delilah? lijkt me erg moeilijk, 1 nachtje vind ik al prima, maar paar dagen, pfff! Myna is altijd van vrijdag tot met maandag bij haar vader, vind ik al moeilijk.
Dag meiden Ja heb 2 uurtjes gewerkt. Ging net, heb iig lekker gesocialized @Lique sterkte met de ziekenboeg! En ik mis je wel op msn
@Juud, ik weet het, zit nu af en toe op mijn werklaptop, maar dus geen msn. Hopelijk snel weer, even volhouden, haha! GOEDENAVOND
goeieavond stelletje grapjassen! ben te moe voor een uitgebreid verhaal. jort blijkt oorontsteking te hebben (naast die doorkomende kies en zijn ontzettende gehoest). dat verklaart een hoop! echt zielig! morgen naar het cb voor een vaccinatie. ik twijfel nog of ik dat wel zo'n goed idee vind nu. laters!
goedemorgen!!!!!!!!!!!! @ Lauwie,wat zielig zeg, dat zal wel onwijs veel pijn doen. Ik ben niet zo snel van het uitstellen van een vaccinatie,maar als hijzo beroerd is geloof ik wel dat ik het zou uitstellen. @ Lique, heel veel succes vandaag! @ Juud, wat fijn dat je nu 2 uurtjes gewerkt hebt! ben je nu al in je laatste trimester? wat gaat dat snel zeg. is het een druk mannetje? @ Miepie, wat spannend allemaal en wat een mooi huis hebben jullie! ben je nog aan het afvallen? hier alles oke, dalijk lekker zwemmen @ chantal. Hoe ishet nou? is het fijn dat het ineens weer druk isophet werk en is de sfeer nu wel goed?
Mogge @lauwie aaah beterschap! Ging het vannacht? @lique en linka we gaan vanavond naar oma. @lique hoe is het met de ziekenboeg? @petra ja nog een maandje dan al verlof! De tijd vliegt hoor! En in vergelijking met Giulia is pukkie zo enorm rustig! Totaal andere zwangerschap ook. Hebben gisteren 10 min gesprek gehad en hoorden njiks nieuws eigenlijk. Gaat allemaal erg goed. Loopt voor op andere.kindjes en kan niet stilzitten Ik ga nog even slapen. heb erge pijn bij lopen in mijn liezen. Zouden dit mijn banden zijn?
@Juud, geen idee wat het kan zijn... bekken, banden?? Wouter is nu in het ziekenhuis. Hij wordt rond 9 uur half 10 geholpen. Rond 12 uur half 1 hoor ik waar en hoelaat ik hem op kan halen!