Augustus 2008 mamma's deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ahhhhhhhhhhhhhh grrrrrrrrrrrrrrrrrrr..... Net hele reactie getypt doet m'n laptop raar, alles weg... Nou sorry, dan maar alleen een zwaai!

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @lique heel veel succes met je mannetje :)

Ik heb een luier dag heb ik besloten :D

3. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    heb je een luier aan?;)

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    :cool:

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

hahahah @ Juud, ik dacht hetzelfde als Petra :D

Zo, ik heb het huis schoon en de boodschappen binnen voor de rest van de week. Zo alleen nog even met de was aan de slag en verder heb ik ook een LUIER-dag :D

Morgen met m'n kleine moppie naar het cb, ben benieuwd! Het gaat ineens zo snel allemaal. Ze kruipt en zwaait zo lief maar waar is m'n kleine meisje?!?! Ze zijn maar zo kort heel klein!

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    haha, dat zal wel pas echt luieren zijn; als je geeneens hoeft op te staan voor de wc

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

:D Hahahaha ja en drinken, eten, afstandbediening, mobieltje en laptop binnen handbereik en op de bank. Heerlijk!!

Laat voor mij die luier dan maar zitten want ik hoef toch maar 3 x per dag te plassen

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    ik moet wel enorm vaak plassen :p

Meiden even een vraag:
    Ik heb een kaartje voor het concert van Marco Borsato (heb ik al vanaf april) dat concert is 17 januari, dan zou ik 37 weken zijn.
    Zouden jullie gaan? Ja of nee?

Ik twijfel zo enorm!
    Het zijn wel zitplaatsen.

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Juud, oei lastig. Ik had daar met 37 weken niet echt behoefte meer aan..maarja, dat was ik..

@Delilah, wat gaat het hard he. Van de week kon Sam ineens fluiten, waar ze heel trots op was, Vince draaide zich om en Djim schreef zijn naam, huh, wat worden ze groot ;)

Met Wouter is het allemaal goed gegaan, ben nu aan het wachten op een telefoontje dat ik hem op kan halen... we wachten rustig af.

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @lique, schreef Djim het ook over? Giulia gisteren ook en ook pappa schreef ze over. Knap he van onze kinders!
    Nou jij hebt zo een zieke man erbij.....fijn....

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lique wat fijn dat het goed is gegaan.

Juud ik zou gegaan zijn tijdens mijn zwangerschappen.

12. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Lique, fijn dat het goed gegaan is!

Bah, heb migraine. Was onredelijk boos op mijn grote smurfje omdat ze niet ging slapen vanmiddag en een beetje herrie maakte. Heb al sorry gezegd en weet waar t vandaan komt maar toch..
    Gelukkig komt mijn lieve vriend op tijd thuis om te koken.

Vandaag met mijn reusje naar t cb geweest (gister 11 maanden): 12.140 kilo en 79,5 cm!
    Heb m toch maar laten vaccineren. Maar ff flink pcm erin vandaag!

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Lique, fijn dat het goed is gegaan en sterkte de aankomende tijd :S zal wel even pittig zijn thuis!

@ Juud, ik zou niet gaan!

@ Lauwie, ahhhh meis :( soms reageer je niet zoals je zou willen vervelend is dat dan he. Zit je met je schuldgevoel. Kop op, je meisje is het vast alweer vergeten! Beterschap verder voor jullie!

14. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ lauwie, inderdaad wateen heerlijke reus. Suze isverleden weekgeweest met 2 jaar en 3 maanden en woog 11,1

als we Roos haar naam opschrijvenvind ze vooral derondjes interessant en die gaat ze dan verder tekenen over het hele papier.

marco borsato.....uhm...nee ik geloof dat ikbij 37 weken geen zin meer zal hebben

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @lauwie wow idd wat een reus :O

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Dank je, delilah! We hebben hetwelweer goed gemaakt idd. Vind t ookzonde van mijn dag met mijn smurfjes dat ik eigenlijk zit te wachten tot de dag voorbij is en iknaar bed mag!

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, wat een heerlijke beer!! Oei, altijd fijn als je een beetje prikkelbaar bent en de kinderen het daardoor moeten verduren. Kan gebeuren!! En fijn dat het weer goed is!

@Juud, nee niet nageschreven, ik wist niet wat ik zag. Hij herkent wel letters, maar schrijven is ie niet zo van. Ach zo zie je maar...

Wouter is nog flink verdoofd, dus het is hier nog gezellig!! ;)

18. Chantico

Chantico Niet meer actief

Lique, fijn dat de operatie goed is gegaan. Hoop dat als de verdoving uitwerkt het ook nog /weer gezellig is :)

Lauwie, zulke dagen heb je soms. Hoop dat je migraine snel over gaat. Beterschap voor je reus!

Juud, ik weet nog dat ik met 37 weken ongeveer bij Ise toen naar de film ben geweest. Heb de halve film met twee jassen over m'n buik gezeten omdat ik het idee had dat ze het geluid zo hard vond ;) Jij kan zelf denk ik het beste inschatten hoe leuk je concerten vind en of je daar zelfs als je misschien niet topfit bent nog zin in hebt. Ik zou, o.a. vanwege het geluidsniveau niet gaan, maar ben ook niet zo'n concertganger ;)

19. Goeiemorgen dames...
    Tygo was om half 6 al wakker en wilde niet meer slapen, ondanks mijn pogingen. Om kwart over 6 begon hij uit verveling maar sinterklaasliedjes te zingen... :s

@ lauwie: gaat het al wat beter?
    Ik ken het gevoel, dan heb je ook zo'n kort lijntje en daarna voel je je alleen maar slechter. Maar ja, je bent ook maar een mens, die dingen gebeuren, moet je jezelf maar vergeven.... Uiteindelijk :p

@ lique: was 't gezellig ja? Hahaha, was hij aan het raaskallen?
    In ieder geval beterschap met je kerel, dat ie maar snel herstellen mag!!

@ juud: als ik me goed voelde zou ik wel zijn gegaan, is het in rotterdam ook? Het zijn zitplaatsen dus in dat opzicht heb je ook geen problemen. Maar jij hebt wel vanaf het begin een moeizame zwangerschap met veel vermoeidheid, harde buiken, etc. Dus je moet je afvragen of je het lichamelijk wel aan kunt of evt tijdens het concert moet gaan omdat het niet meer gaat....
    Lastig, lastig....

Als er nog meer was, is dat even niet blijven hangen helaas....
    Vandaag weer laatste werkdag van de week, gelukkig!
    Dit is toch wel even een vermoeiende. Veel buikpijn, misselijk en duizelig. Gister moest ik me in een winkel even vastgrijpen aan een stoel.

Morgen een biscuit bakken die ik samen met mijn schoonzusje (jahaaa die heb ik nu) zaterdag ga vullen en bekleden voor haar verjaardag. Dan nog een verjaardag en zondag dus de verjaardag van mn schoonzusje. Dus wordt een druk weekend!

Jullie nog leuke plannen??

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Goedemorgen :D

Dank voor alle meningen!

@Chan ik ben verleden maand ook bij Lenny geweest dat ging goed maar ja toen was ik ook maar 24 weken zwanger.
    Hoe is het bij jou?
    Lekker taart bakken!
    Ik ga zaterdag taart maken en weet nog niet welke, worteltjestaart, bananenpindakaastaart, chocolade kokos taart.....

Ik ga zo nog even lekker slapen :p
    Ik moet 15 uur op mijn werk zijn :D

Deel Deze Pagina