Augustus 2008 mamma's deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Chantal, lekker taart bakken, ga ik vanochtend doen en dan ga ik proberen om van marsepein een sint te maken. Ben zo creatief als 'n plank, dus het zal niet veel worden, haha.

Juud slaap ze nog.

Grrr kindjes waren hier vanochtend om 6.45 uur al klaar wakker en als ze dan gaan spelen is het niet zo erg, maar Lianna ging gelijk aan het huilen/krijsen.

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Petra, dat weet ik nog want dat is precies wst jort met 8 maanden woog :)$)

Chantal, hoe komt het dat je je zo duizelig voelt?

Sjorsje, haha, toen zat ik al beneden. Dat is toch niet zo'n vreselijke tijd?

Lekkere taartplannen hebben jullie allemaal :)

Jort heeft koorts, dus ff kijken hoe we dat qua werken gaan doen..

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meiden,

sorry dat ik jullie verwaarloos maar heb het zooooooo druk! werk nu natuurlijk 32 uur en daarnaast ook nog allerlei sociale dingen.

kus

4. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Iemand nog leuke ideeën om vandaag te gaan doen?
    We hebben deze week al veel geknutseld, taaitaai poppen versierd en naar buiten gaan is echt geen optie met de mist en tess dr longen (kinderboerderij, speeltuin, bos valt dus af)
    Kidscity of balorig valt ook af omdat tess daar altijd ziek van wordt en mark en ik dit weekend zonder haar weg gaan maar dat kan natuurlijk niet als ze ziek word.

5. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ tesske, een hut bouwen onder de tafel met alle kussens van de bank en daar dan in picknicken samen met de beren en de poppen?

@ mik, ben heel benieuwd hoe je je werk vind en hoe het gaat?

ik ben lekker aan het werk, ben weer goed aan het opletten met eten (en drinken haha) en ik merk dat ik daar elke keer een tikkie sacherijnig van word, vind het stom van mezelf

6. @ all dat word dus taartfotos showen dit weekend????

@ lauwie; geen idee, hopelijk is het wat ik denk dat het is, maar dat weet ik pas over een week/ anderhalve week ;)
    Beterschap voor jort!

@carmen pyamadag met een film en popcorn?
    Ook een taart bakken :p

7. @ petra sterkte! Je kunt het! :)

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Even snel alleen de cijfertjes van Thyrza;

7,5 maand : 73.2 cm en 9700 gram.

Ze doet het heel goed en groeit prima :D

Kom straks even lezen en reageren.

9. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lauwie eigenlijk is alles voor 8 uur me veel te vroeg, haha. Normaal sta ik op schooldagen op om 7.15 uur en wil ik ook echt slapen tot dat tijdstip.

Delilah netjes hoor.

Mik hoe bevalt het werken?

Petra ik ben nu ook aan het opletten met eten. Schrok me rot van de weegschaal 3 dagen geleden.

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Sjorsje, ohhh vreselijk zulke ochtenden :( als je zo wakker moet worden en dan ook nog vroeg, bah!

@ Chantal, klinkt gezellig! Je hebt dus sinds kort een schoonzusje? Gezellig hoor, druk weekend voor de boeg!

Hier zaterdag ochtend sinterklaas op m'n werk en een verjaardag. Morgen avond borrelen bij de buurtjes en dat vind ik wel genoeg voor m'n weekend ook ;)

@ Carmen, vind het idee van Petra wel leuk!

@ Petra, moeilijk he :( tis allemaal ook zo lekker en je valt snel weer terug in je oude patroon!

@ Lauwie, hoe is het met je mannetje?

Nou, ik zit aan m'n ontbijt. Vanmorgen moesten we om 08.50 uur bij het cb zijn en dat vond ik best vroeg. Thyrza werd half 8 wakker maar voor dat je iedereen hebt aangekleed en manlief de deur uit is gewerkt ben je zo een uur verder!

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @delilah mooie cijfers voor een mooi meisje :D

@Carmen, samen in bad, een tutdag, make uppen, kettingen om? Dat vind Giulia helemaal leuk :)

@channie ja foto's :p

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Goedemiddag allemaal!

Juudje, hoe is dan met Oma?

Lique, fijn dat goed is gegaan.

Lauwie, beterschap met Otje en hoe is dan met je mirgraine?

Petra, werk ze!

Delilah, wat goed van je meisje, ja gaat allemaal zo hard, onze kindjes zijn al 3 jaar!

Jeslyn is gisteren naar CB geweest, oogtest alles goed gegaan, weegt 14,7 kilo en is 101 cm groot, ben trots op haar!

Fijne dag allemaal!

13. @ delilah, ja sinds juni en ze was er zo vaak dat ze nu al onofficieel samen wonen, hahha

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @linka oma mag zaterdag naar huis :)

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, jemig rustig aan dit weekend. Heb je een nieuw schoonzusje?? Oh ik lees het al, leuk!!!

@Juud, wie ga je een plezier doen met die taart ;-p ???? Fijn dat het goed gaat met oma!

@Sjorsje, 6.45 haha!! Zou het een weelde vinden als ik ze voor het eerst zou horen om die tijd…Maar inderdaad niet gelijk dat gejank… Ook succes met de lijn.

@Mik, lijkt me logisch. Succes met je nieuwe baan.

@Tesske, wat ben je gaan doen?

@Petra, lijnen is nooit leuk. Het wil mij wel eens helpen te
    denken dat het allemaal overbodige luxe is en tussen de oren zit ;)

@Delilah, mooie cijfertjes! Ik spreek het lieft om half 9 af bij het CB, haha! Minste kans op uitlopers enz. En die tijd, ach. Vince in pyjama mee enz.

@Linka, ook mooie cijfers en resultaten!!

Zo ik ben lekker op mijn werk. Wouter heeft niet geslapen, tegen de nacht was de pijn aanwezig. Morfinepillen hielpen niet veel. Nu, na wat flinke cocktails lijkt het wat beter te gaan.
    Rustig afwachten deze dagen. Ben druk bezig met mijn rijm… allemaal weer op het laatste moment ;)

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Is er hier nog iemand lid van de consumentenbond?

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey

het werken bevalt goed. is wel zwaar om toch ineens zoveel weg te zijn van mijn moppies.

9 december aat castricum open dus ben benieuwd!

kus

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Chantal, leuk hoor! Zo te horen klikt het wel :D altijd leuk als het klikt met je schoonzusje!

@ Linka, ja het gaat snel he, jij ook mooie cijfertjes!! Slanke tante die Jeslyn :D bij mij zijn ze allebei zo lekker zwaar hahaha...

@ Lique, oeiiii dat is vervelend zeg :( dat hij zo'n pijn had! Hoe gaat het vandaag? Ik ben niet lid van de cb.

@ Arri, ik zie je online, hoe gaat het bij jou?

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Zitten jullie augustus kindjes ook zo in een hang-fase?! Wesley wil maar bij mama zijn, of ik moet 'm tillen of hij wil op schoot! Is het een 3 en half jaar fase???

20. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Delilah ik merk niks aan Yosyp. Hoop ook niet dat dat nog komt, ik heb voldoende aan hangJorja.

Deel Deze Pagina