Jeslyn wil alleen maar mamma hele dagen en mamma doen pappa mag niks! Maar het is ook haar karakter, bescheiden meer terughoudende en moet voor zichzelf opkomen maar is niet erg komt goed! Maar echt hangen valt wel mee.
Vandaag is de dochter van vriendin geopereerd! Heeft 2 implaten gekregen (= doof). Wat een spanning! Is gelukkig hartstikke goed gegaan. Hang me nu op de bank op te laden om de laatste sintcadeaus te halen en moet ook nog wat werken, bah! Migraine is over maar voel me nog niet top.
Hallo! Hbe de helft niet gelezen. Ben zo druk en niet fit. Daarbij Eline ook niet lekker dus hele nacht weer wakker geweest met haar. Pfff. Gelukkig is het nu lekker weekend. Wil morgen weer lekker zwemmen met de kids (als tenminste Eline weer fit is), we moeten naar cb. Moet even flink opruimen en poetsen in huis. Wil de bedden afhalen. Zaterdagmorgen naar het kdv met Danique want we vieren het sintfeest. Heb er zin in!!! Ga nu maar mijn bedje in denk ik. En hoop morgen iets uitgeruster te zijn
lique, wat vervelend dat wouter zoveel pijn heeft gehad vannacht! hoe gaat het nu? wij zijn geen lid van de consumentenbond. chantal, ik hoop ook dat het is wat jij hoopt petra, ik werd aan het begin van het lijnen ook echt sacherijnig, zeker vlak voor etenstijd! mijn vriend vond het ook niet echt gezellig, die had liever dat ik weer stopte met lijnen . maar het ging wel weer over. na een week ofzo had ik het niet meer zo. delilah, met vlagen wel hangerig aan mij, maar ze is ook wel dol op papa. linka, wat een lange dame!
ik ben altijd extreem vroeg wakker; heb ik lekker even het hele huis voor mezelf, helaas hoord Suze me elke keer weer naar beneden gaan en is dan ook wakker, maar die is niet zo gezellig. ze is nu al 10 minuten boos aanhet doen omdat ik haar boterham op tafel heb gezet en ze wil hem op de bank (dat mag smorgens wel eens, maar niet met gestampte muisjes)
@ Petra, dat is lastig voor die kleintjes he soms wel en soms niet. Wesley heeft daar ook moeite mee maar idd, hier ook niet met alles op de bank! Hier is m'n kleine meisje een beetje aan het mopperen. Denk dat ze al slaap heeft. Ze kan in de handjes klappen, zo leuk! Als ik het liedje zing begint ze meteen met een grote grijns te lachen!
@Petra, heel herkenbaar. Dat ze wakker worden, maar veeeel beter nog even hadden kunnen blijven liggen! @Lauwie, hopelijk heb je lekker geslapen vannacht. @Delilah, geen extreme hangkids! @Alieke, pff, succes!! Hier gaat het beter. Met medicatie is de pijn te onderdrukken. Liggen gaat nog niet, dus meneer zit al 2 avonden op de bank. Vannacht 3 uurtjes geslapen zowaar.
Aaargggggggrrrr, ik ben echt schijtsacherijnig!! Ff van me afpraten hiervoordat ik het de hele dag op ot afreageer. Om 4.15 vannacht was die klaar met slapen . bleek weer krentebaard te hebben. Om 5u had ik haar weer in bed. En toen ik net weer sliep om 5.30 begon t gejammer weer. Was 6u voor ik weer sliep. Ben zo geirriteerd dat nu jort na 11 maanden eens doorslaapt en uitslaapt en dat ot dan 's nachts gaat spoken. Baalde al dat ze zo vroeg wakker wordt nu jort langer slaapt. Hoopte al tijdem dat jort wat langer uit zou slapen en nu heb ik er nog niets aan. Maar goed, vergeleken met 's nachts 2u bezig zijn .. Hebben vanochtend ook al een flinke ruzie gehad
@Lauwie, oei meid, heel veel succes vandaag. Weet niet of het helpt, maar druk maken heeft niet zoveel zin. Leg je er bij neer, zet het van je af. Hier is het met 3 precies hetzelfde, slaapt de een even lekker door, wordt de ander opeens wakker. Hoop dat je van het weekend een goed nachtje kan maken!!! Ik kan ongelooflijk slecht tegen weinig slaap, maar geef me er nu ook maar aan over. En dat afreageren herken ik enorm, maar werkt hier meestal averechts. Dus ik tel tot 10 en begin de dag met een lach
Goedemorgen @Lauwie oeeh klinkt als slaapgebrek...kan je dit weekend niet 1 dagje uitslapen? Wij wisselen af in het weekend @Petra, niet herkenbaar want ik haat vroeg wakker worden @Lique hoe is het met je man? Nog veel pijn?
@Juud, hij heeft nu een redelijk spiegeltje opgebouwd, dus de pijn is te overzien. Moet er alleen niet aanzitten en kan nog niet plat liggen. Maar het gaat steeds wat beter, dus we zien wel over een paar dagen! Wij vieren morgen sinterklaas bij mijn moeder, ben nog druk met rijm en surprise is nog niet af.... Maar komt goed!
@ Lauwie ik herken je frustratie en goed dat je het van je af hebt gepraat!! Ik hoop dat je er vandaag weinig last van hebt! Ik kan ook erg slecht tegen weinig slaap maar zoals Lique zegt helpt het wel als ik me er op in stel. Hoe is het nu met Ot? Heeft ze last? @ Lique, wat vervelend zeg dat hij niet kan liggen! Lijkt me ook erg vermoeiend!! Hopelijk gaat het snel beter! En knap dat jij het naast je neer kan leggen, tot 10 kan tellen en de dag met een lach begint! Dat kan ik dan weer niet na een hele beroerde nacht! En nu, hup! Aan de slag voor je surprise @ Sjorsje, goedemorgen!! Hoe is deze dag begonnen bij jou?? @ Juud, goedemorgen! Een kennis van mij heeft 3 kinderen en de oudste is 19 en de jongste is iets ouder als Wesley, ik lees zo vaak op fb dat haar oudste om half 11 nog in bed liggen in het weekend en dat zij dan op is met de kleinste. Moet er niet aan denken Ik kijk soms wel uit naar die tijd, dat ik wakker word omdat ik uitgeslapen ben en niet omdat ik een kind hoor haha. (en dat terwijl ik absoluut niks te klagen heb) Als Thyrza zo wakker is gaan wij even bij m'n schoonzusje langs. Ben benieuwd hoelang ze slaapt want ze is weer aan het hoesten en snotteren... Zo jammer die verkoudheid steeds!
@Delilah, ik kan heus niet altijd tot 10 tellen enz. Maar ben er wel achter dat het veel makkelijker is. Kids gaan ook niet gelijk in de contramine enz. Nog even doorzetten en dan heeft Thyrza het hele jaar de virussen bevochten en zal het vast beter gaan! Haha en zoveel verschil tussen de kids, nee dankje! En nu zeuren we, maar er komt echt een tijd dat we ze uit bed moeten trekken, hihhi! Zo mijn rijm is klaar!
Delilah ik heb lekker kunnen liggen tot bijna 8 uur. Toen moest ik er uit omdat Yosyp doorgelekt had (poep). En nu heb ik een supervervelende Jorja naar bed gebracht en die ging daar verder huilen en vervelen. Lique, ben blij dat wij niet aan rijmpjes doen, daar ben ik echt slecht in. Juud als de kinderen zoals mij zijn zie ik niet op tegen de pubertijd, maar dat zal wel niet.
@Juud, haha lijkt me ook leuk, maar zeg het nog maar niet hardop, heb wel 2 jongens en als ze een beetje op hun vader lijken, pfff, dan wordt het nog wat. Heb je gemaild, succes met lezen, paste niet in een pb, haha!
@SJorsje, haha, ik vind het heerlijk en schud ze ook zo uit mijn mouw gelukkig. Maar knutselen vind ik ook leuk. Meestal doe ik alles. Surprise is dit jaar alleen erg simpel. Maar lange rijm en klein opdrachtje, maakt het vast weer goed.
Het zag er vannacht naar uit dat ons weekend met zijn tweetjes in scheveningen niet door zou gaan omdat tess erg benauwd werd en een pseudo kroep aanval kreeg maar we hebben iom familie besloten toch te gaan omdat we er wel heel erg aan toe zijn. Scheveningen is geen wereldreis dus mocht het mis gaan kunnen we snel naar huis. Mijn moederhart heeft het hier wel moeilijk mee maar moet er maar op vertrouwen dat alles goed gaat! Fijn weekend allemaal!!!
@TEsske, oef moeilijk. Hoop dat jullie toch lekker kunnen genieten! Het is goed weer voor Scheveningen!