Augustus 2008 mamma's deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Dat lijkt me net zo erg als het Black Sabbath waar wij naar toe gaan :(

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @sjors die zijn super!

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Ik ben op! Hahaha...

@ Lauwie, tja... Wat een ouders! Het lijkt me ook wel lekker om te gaan zitten en te doen alsof de kinderen het wel alleen redden maar je weet als ouderzijnde dat het niet zo werkt!! Hopelijk een goede nacht voor jou! En vooral EEN LANGE!

Hier een rare dag. Vanmorgen sinterklaas op m'n werk wat wel leuk was maar iets te lang duurde voor Wesley, die kan niet zo goed stilzitten :( 's middags niet kunnen bijslapen helaas want hubbie moest even weg en ik moest een brood maken voor de verjaardag van m'n schoonzussie vanavond en daar zijn we net van terug. Thyrza heeft de hele dag amper geslapen en is snip verkouden, zo sneu. Ze is nu stil, ben benieuwd. Zo zielig vind ik dat, ze huilt nooit en nu zo verdrietig dan heeft ze er echt last van. Maar goed, ik zit nu even lekker onderuit op de bank na een druk dagje met maar 4 uurtjes slaap. Morgen mag ik uitslapen :D

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @delilah sterkte....

Zo mijn taartje staat in de oven...ik ga sachertorte maken...

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juud, heb even gegoogled en ziet er goed uit, zo'n taartje!

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @delilah op plaatje wel hihi

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Dat jongetje had echt met iedereen ruzie. Ik dacht dus echt als je nou weet dat je kind gedragsproblemen heeft..
    Toen zag ik dat hij met minstens nog 2 jongetjes, waarvan 1 ca 1,5 jr met oma daar was.ik begreep toen wel dat het haar niet lukte al die gasten te volgen en had ik ook wel respect dat ze dat deed. Ik zou alleen als ouder wel erg wanhopig moeten zijn om mijn moeder in haar eentje met minstens 3 kids, waarvan 1 nog echt klein en 1 met duidelijke gedragsproblemen op stap te laten gaan. Als je ze verder ook in je eentje de hele dag hebt, dsn snap ik wel dat je blij bent dat je moeder ze een middagje afmat.
    Maar ik blijf het toch wel gek te vinden dat je het dan het probleem van andere ouders maakt. Toen mijn vriend er iets van zei nadat hij ot geslagen had zei hij 'je bent mn vader niet!' :$

Miepie, over een eng spook en een lieve poes :(
    Heb nu vanmorgen (en vanavond nog een keer) met haar besproken hoe we het vannacht op kunnen lossen als het weer gebeurt. Haar oplossing is dat ik dan 2 liedjes voor haar zing. Het zal mij benieuwen. Ik reken er maar niet teveel op want dik baal het meeste van de teleurstelling als het toch niet blijkt te werken.

Delilah, dank je!

Juud, hmmmm wat doe je me aan :p. Nee hoor, kan ik heel goed tegen. Ik had vanavond met stofzuigen, dweilen en een rondje singel (ca 6 km?) een heerlijk bakje ovenzoutjes en een roosvicee verdiend :). En die heb ik heerlijk opgesmuld bij de herhaling van obese :D.

Trusten!

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Mogge :D

iedereen goed gesllapen?
    Ik heb waardeloos geslapen zo'n pijn in mijn lies en schaambeen....mss toch maar naar de dokter!

@lauwie, straks ga ik de taart proeven....wat een klus was dat zeg :O

9. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen,

Juud dat is ook balen van je nachtrust. Eet smakelijk straks.

Wij hebben vanochtend best lang kunnen liggen, tot 8.30 uur ofzo. Jorja werd eerst wakker om 6.15 uur en toen ze zag dat we allemaal nog "sliepen" is ze weer naar bed gegaan.

10. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Wij hebben heerlijk geslapen.
    Danique werd om 8 uur als eerste wakker. Eline tegen half 9.
    Heeft ht ziek zijn toch ook nog een voordeeltje. Ze slaapt stukken beter dan ze ooit gedaan heeft. Maar hoop toch dat ze snel weer beter is hoor. Alleen dat slaapritme mag ze wel houden :)

Ben zelf ook ziek. Pffff hele hoofd vol snot, hoesten met als gevolg dat zelfs mijn schouders nog pijn doen. Bah bah bah!

Gaan nu ontbijten. En vanmiddag komenv rienden gourmetten. Gezellig!!!

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    nou de sachertorte hihihi het is meer chococake met jam geworden :p maar ach het smaakt...

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juud, foto?

@ Lauwie, beter geslapen? Wat sneu zeg voor die oma met al die raddraaiers op stap :( moet er niet aan denken!

13. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Fijne dag allemaal!

Ik heb lekker geslapen, net uitgebreid ontbeten en we gaan zo uitchecken.
    Het liefst ga ik dan nu ook zo snel mogelijk richting mijn meisje maar manlief wil graag nog even uitwaaien op het strand en later nog gezellig ergens borrelen.
    Heb er wel mee ingestemd want nog een dagje samen is ook wel genieten.

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Delilah en juud, nee heel waardeloos geslapen. Elk uur op de klok gezien. En sommige halve uren ook. Hij heeft ook wéér koorts. Voor de 3e keer in 2,5 week. Stomme winter! Ot werd om 6u wakker. Aangezien ze om 19u sliep, kan ik moeilijk zeggen dat het nog geen tijd is om op te staan. Die heb ik met een boterham en wat te drinken voor de tv geparkeerd en ben zelf weer in bed gekropen. Mijn vriend vannacht nog overgegeven dus ik kon hem moeilijk aanstoten dat ie ook een keer aan de beurt was.
    Vandaag weer sacherijnig en vandaag reageer ik het op mijn vriend af :(. Die is nu met ot naar nijntje en jort ligt in bed. Ik ga ff lekker niksen denk ik!

15. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Lauwie wat jammer dat je humeur zo beïnvloedt word door je nachtrust.
    Zou het helpen om het meer los te laten?
    Als je kleine kinderen hebt is de kans op slaapgebrek nou eenmaal groter dan de kans op voldoende slaap en daar verander je niks aan.
    dat is een gegeven voor iedere jonge ouder en misschien kan je het beter handelen als je je op het ergste insteld?

Hier zijn de nachten al vanaf haar geboorte met iedere 2,5/3 uur een onderbreking, bij benauwdheid nog vaker of ik slaap helemaal niet.
    ik probeer met heel mijn hoofd en hart mijn slechte nachten niet mijn humeur te laten beïnvloeden.
    Zou ik dat wel doen krijg ik denk ik iedereen om me heen op mijn dak.

16. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    even kort zwaaien voor ik de grote stapel was ga wegwerken

@ tesske, lekker hoor even samen met je man weg

17. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    en weer een korte zwaai, wij gaan gourmetten met zn viertjes 9was in de aanbieding bij de lidl)

18. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Petra eet smakelijk!

Wij zijn weer thuis!
    Heb een heerlijk weekend met Mark gehad maar vind het ook heel fijn om weer thuis te zijn bij onze meid.
    tess heeft het erg naar haar zin gehad bij haar oom en tante.
    Ze is wel heel erg aan het hoesten en benauwd dus oom en tante hebben zware nachten achter de rug ;)

19. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Wij zijn weer terug uit Antwerpen van de Grote Sinterklaasshow. Voorlopig ga ik met die 3 kinders niks meer ondernemen. Wat een vervelende kinderen heb ik toch en Jorja is nog het ergste. Vanaf het moment dat we de auto geparkeerd hadden tot we weer weg gingen heeft ze alleen maar gehuild en gemopperd. Yosyp en Lianna hebben zich trouwens wel prima vermaakt en Yosyp heeft nog flink meegedansd en geklapt. Ga nu lekker op de bankhangen.

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Tesske, fijn dat je weer thuis bent en dat het weekend geslaagd was! Ik snap wat je tegen Lauwie zegt, dat je met kinderen minder nachtrust hebt maar als je ieder uur op de klok ziet of zelfs ieder half uur en dus amper tot niet hebt geslapen voor de zoveelste keer snap ik heel goed dat dat je humeur geen goed doet!! En hoe positief je je ook in stelt; het breekt een keer op!

@ Sjorsje, bankhangse!

@ Petra, gourmetse!

@ Lauwie, ben je nog een beetje tot rust gekomen? En hoe is het met je mannetje, nog steeds koorts?

@ all; zwaaai!

Deel Deze Pagina