Goedemorgen! @ Lauwie, respect! Al zo'n lange tijd slechte nachten en dan toch je resultaten behalen op je werk, zelfs met hier en daar een dagje minder! Hopelijk had je gister een super avond met je vriendinnen! Hoe was de nacht? @ Chantal, oeiiiiiiii spannend!!! Ik duim voor je!!! Fijn dat het ook beter gaat met neusspray. Ik zit (heel fout, ik weet het) al weken aan de neusspray ivm blijvend verkoudheidje :S Oeeehhhh echt spannend voor jou joh!! @ Mik, fijn dat het werken zo goed bevalt! Laat je even weten hoe het ging op psz?
Mogge (alweer) Zo ben al terug . Hele gemene massage gehad :O :O omg hahaha. Je moet me elke dag helpen met wat beenoefeningen. Simpel hoor . En heb dus bekkeninstabiliteit. Gedoseerd blijven bewegen anders wordt het erger. Tenzij de pijn te erg wordt dan uiteraard even rusten. Als het goed is is het over na een week of 6 na de bevalling. Volgende keer weer massage en dan soort oefeningen nog. @mik, ben benieuwd hoor hoe ze het op de psz vindt! @lauwie, fijn dat de pufjes helpen! @channie, geduld....
@Mik Giulia had steeds een grote mond over sint en piet tot ze naar haar toe kwamen ze kroop zowat in pappa hahaha. Dit weekend krijgen we bezoek van 2 pieten! Zal mij benieuwen....
Wesley vond het ook niks. Totdat sinterklaas naar Thyrza kwam om een handje te geven, toen had hij hele verhalen: "dat is mijn zusje Thyrza" en hij was ineens niet bang. Ben benieuwd dit weekend vieren we ook sinterklaas...
Gecondoleerd Juud, dat is snel gegaan! Heel veel sterkte voor jullie allemaal! Mijn vader had vandaag 75 geworden... Toch een raar gevoel.
@ Kim: Nee, mijn moeder is een beetje van slag, dus we hebben er wel vanmiddag over zitten praten, maar verder heeft ieder zo zijn eigen gedachten en manier om het te verwerken. Ik vandaag ineens heel burgerlijk bezig geweest, eigenlijk wel maf...
Juud, jeetje wat snel gegaan! Verdrietig zeg! Sterkte & knuffel! Marleen, dikke knuffel ook voor jou!
Juud; sterkte. Wat is dat ongelofelijk snel gegaan zeg! Bah klinkt niet fijn die massage. Maar rustig aan blijven doen, maar niet te rustig dus. Lauwie; fijn dat het iets beter lijkt te gaan met Jort. Chantal; pfff geduld is zoo lastig, maar wachten kan teleurstelling voorkomen op het test moment. Altijd moeilijk. Ik duim in elk geval voor je! Mik; super dat je baan zo goed bevalt zeg! Ik weet verder niet meer wat er geschreven is eigenlijk. Ben zelf nog niet helemaal lekker. Ben vandaag weer heen werken gegaan. Gisteren dagje thuis rustig aan gedaan. Maar nog steeds hoofdpijn en verder ook nog steeds hoesten en snotteren. Bah vreselijk! Eline is weer beter; al slaapt ze wel heel veel op het moment. Danique ging vandaag ook weer redelijk. Is nu mee met mijn ouders. Kan ze daar logeren en morgen blijven spelen. KDV durfde ik nog niet zo goed aan eigenlijk. EN vind het zo sneu dat ze naar kdv moet als ze niet helemaal lekker is. Dus dan ook morgen nog maar thuisblijven.
Oh ja Set; gefeliciteerd met je eigen huissie! Marleen; bah lijkt me zo beladen zo'n dag als vandaag. En natuurlijk is iedereen er in gedachten mee bezig op zijn eigen manier.
@ Marleen, sterkte meis!! Dat zijn rotdagen... Sta je er toch weer even wat meer bji stil. Hoe is het met je moeder? @ Juud, Sterkte meis... Dat is wel heel snel gegaan inderdaad. @ Alieke, beterschap met jullie allemaal wat vervelend he! Hier ook al zolang aan het snotteren en als het bij de kindjes wat minder is en ze gaan een dag naar het kdv begint het weer @ All, fijne avond!!
@juud; gecondoleerd en sterkte @alieke; beterschap, hier ook zo, bah... Ik blijf vandaag nog een dagje thuis... Tygo vind sint en piet niet eng maar wel heel spannend.
hoi allemaal juud, veel plezier! mik, werkse, is je eigen kapsalon nu open? hoeveel stoelen zijn er en hoeveel kapsters? Roos vind sint en piet reuzegaaf maar niet als ze dichtbij komen. Suze snapt het nog niet heel erg, maar geeft ze gerust een hand. ik ben druk bezig een zomervakantie te zoeken, maar das echt duur met zn vieren