Augustus 2008 mamma's deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Juud, gecondoleer evengoed veel plezier van het weekend!!

@Mik, spannend hoor!

@Chantal, oehhh geduld geduld.... spannend!!

@Marleen, dat zijn altijd aparte dagen. Knuffel!

Zo lekker druk hier, tot snel!!

2. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Vertel mij wat...
    Ik wil graag naar Italie. Maar wij moeten nu in het hoogseizoen i.v.m. de leerplicht van Thomas. Dan is het nog duurder... :(:x;)

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Wij gaan naar Italie :D, Angelo zijn tante is verhuisd naar een megahuis, 5 min lopen van het strand....wat een geluk :cool:

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Als je interesse hebt kan ik wel korting geven.

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Wat is het toch steeds rustig hier :(

Wij gaan niet op vakantie deze zomer dus dat is lekker goedkoop ;)

6. Tenzij ik hoogzwanger ben gaan wij ook naar italie, plaatsje waar we vaker heen gaan. Blijft toch ons favoriet. Ik zou liever niet gaan en de achtertuin willen aanpakken en sparen voor een andere auto, maar vriend ziet het als voorlopige de laatste vakantie, aangezien we niet met 4 kids in de auto passen... Dus dat gun ik hem dan ook wel weer.

Avondje alleen, kerel weer aan t werk... Saaiiiii

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb vandaag een motorscooter gekocht, ben zo blij. Krijg 'm begin januari, omdat die man aangaf dat dat beter is bij toekomstige inruil.

Honda | PCX125 | Modelkenmerk

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Chantal, ja daar is ook wat voor te zeggen natuurlijk... Lekker van genieten dan maar!

@ Sjorsje, wat een gaaf ding joh! Super!

9. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    wij gaan half januari een weekend weg. in maart een week skien . en danvan de zomer ook nog even weg. heerlijk

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ sjorsje, stoer ding zeg! waarom kies je voor een motor?

ik heb morgen vrij genomen terwijl dekinderen naar het kdv gaan, want ik ga af en aan naar de stort om de garage leeg te ruimen, die gebruiken we nu als lege dozenafval plek

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    zaterdag en dinsdagochtend nog naar heerhugowaard. en dan volgende week donderdag vrijdag en zaterdag lekker in castricum whoehee

12. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Mik; gaat de zaak dan echt open???

Vakantie; wij hebben vorig jaar een vouwwagen gekocht en nu dus naar de camping. Weten alleen nog niet wat we willen.
    In elk geval een kindvriendelijke camping. Nederland of toch buitenland nog niet echt besloten. We zullen zien.

Ik heb heerlijk weekend! Ga morgen niet zwemmen met de kids.
    Durf het nog niet helemaal aan nu ze niet 100% in orde zijn.
    Lekker dagje rustig aan doen dus. Morgen middag komt nog een vriendin dus wel gezellig!

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Mogge
    Hier de laatste voorbereidingen voor het weekend weg!
    Heb er zin in!

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Juud, geniet!! Veel plezier!! DE laatste 10 weken zijn ingegaan!!!

@Sjorsje, stoer, geen OV meer?

@Vakantie, wij hebben een vouwwagen gekocht, nu nog een goedkoop vakantieland :D. Wij zitten ook altijd aan de bouwvak vast, tel uit je winst, haha!

@ALieke, leuk vouwwagen:cool::p

@Chantal, gaan jullie dan naar een huis in Italie?

@Mik, eindelijk!

@Lauwie, hoest bij u?

Heb een nieuwe foon dames, volgende week gaat hij in gebruik, mij benieuwen al die smartrotzooi:p

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen!!

@ Juud, fijn weekend!

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou het is Thyrza gelukt om in de box te gaan staan, nu de bodem naar beneden is. Dat vond ze maar lastig met die spijlen maar tis gelukt :D Wel moeilijk dat gemopper omdat iets niet lukt :D het liefste zou je overal bij helpen ;)

17. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Juud fijn weekend alvast.

Delilah knap hoor.

Ik heb nu voor een motor gekozen omdat dat een stuk voordeliger rijd dan de auto. En ik wil liever geen ov meer, omdat mijn tijden veranderd zijn om te werken en dan sluit de trein erg slecht aan (ben of 'n half uur te vroeg op m'n werk of ik moet achteraf 'n half uur op de trein wachten). En daarnaast vind ik het zo zonde van alle moeite die ik heb gedaan om m'n rijbewijs te halen om er niks meer mee te doen.

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Sjorsje, gelijk heb je! Als je je rijbewijs hebt moet je er wat mee doen :D en het is echt een gaaf ding!

@ Lique, hoe is het met Wouter? Gaat thuis alles z'n gangetje?

Wesley en ik hebben net heerlijk een stukje cake met een toef slagroom op, erg slecht maar wel gezellig en lekker ;)

Nou, ik had vanmorgen om 8.30 de stoofperen al op staan, kijken of we die goed rood krijgen!

19. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemorgen,

het eerste ritje naar de stort zit er op, dalijk hou ik nog petra-tijd over vandaag :D de garagevloer begint al in zicht te komen.

@ sjorsje, ik zou dan nog eerdervoor een klein autotje kiezen, dan kunnen de kinderen ook makkelijker mee.
    (moet ook toegeven dat ik echt helemaal niks met motoren heb)

@ Juud, heel veel plezier

gisteren heeft de buurvrouw een zoontje gekregen "Ruben". we dachten al de auto te zien staan van de verloskundigen

@ Delilah, wat een grote stap maakt die Thyrza van jou, ze is dan echt ineens groot. Is Wesley lief voor haar (en is zij lief voor Wesley)

@ Lique, bouwvak......3 kinderen........vakantie, dat is haast onbetaalbaar
    we twijfelen nu tussen logies in lanzarote ofzo voor 2000 euro of all in naar turkije voor 2500 euro

@ Alieke, ook een vouwwagen, hihi misschien kunnen jij en lique tips uitwisselen :D

@ lauauauauauawi, waar ben je?

20. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Sjorsje, je hebt groot gelijk!!! Stoer hoor!

@Delilah, stoere Thyrza! Wordt wel weer eens tijd voor een foto? Thuis gaat het, valt best wel zwaar, maar het is te overzien, haha!! Wouter slaapt nog steeds zittend op de bank, maar is nu wel volledig van de medicijnen af. Volgende week naar ziekenhuis om hechtingen te laten verwijderen. Kijken hoe zijn tatoo eronderuit komt ;)
    Kids zijn ook helemaal hyper nu natuurlijk, dus mijn lontje wordt ook steeds korter, maar laatste werkdagje, dus dan heb ik weer tijd voor ze!

@Petra, lekker klusje op je vrije dag! Maar je zal met een voldaan gevoel je weekend ingaan! Kan jij je buren zien?? hihi ;)
    Tja, daarom hebben we nu een vouwwagen en dan maar op naar het mooie weer verderop. Misschien kroatie ofzo... Geen idee of je dan goedkoper uitbent hoor. Klinkt heerlijk hoor, wat je hebt uitgezocht!

Vanavond ga ik lekker een pilsje happen met mijn vriendin, zin in!! Nu hopen dat Vince lekker blijft pitten en ik niet heen en weer hoef te fietsen, haha! Morgen is mijn opa jarig, verder lekker niets dit weekend.

Deel Deze Pagina