@ Sjorsje, hahaha zelf de luier verschonen @ Alieke, fijn dat je een lekkere nacht hebt gehad en wat gezellig samen pepernoten bakken, ik zag een leuke foto op fb! @ all, fijne avond! Hubbie gaat zo naar z'n broer die is morgen jarig en viert het vandaag dus ben met de kindjes alleen thuis. Maar die lagen er om 19.00 uur al heerlijk in en heb ze niet meer gehoord.
Heerlijk delilah, hier nog 2 hypere smurfen na de sintmiddag. 1 zit boven te hoesten en tespelen met de nieuwe playmobiel. De ander heb ik maar weer mee naar beneden genomen en die zit hier te piepen (qua ademhalen) en met de little people te spelen in zijn slaapzak. Hoop dat ik vanavond nog ff tijd heb om te reageren.
Hier is de eerste pakjesavond voorbij. Tess is echt vreselijk verwend... De buit : Houten poppenhuis met meubels en poppetjes. Driewieler met duwstang babyborn Waterscooter met bijbehorende babyborn pop. babyborn pop die kan lopen en zwemmen. Houten treinset . merrie met veulen . Zaklamp Dikke stiften Dikke potloden Kleurboek Sneeuwschuiver Morgen hebben we nog pakjesavond met mijn schoonfamilie en ben nu al bang voor de hoeveelheid die ze daar krijgt....
chantal, en??????? alieke, wat lekker zo'n goeie nacht! en heerlijk uitgeslapen! leuk zeg, pepernoten bakken. sjorsje, veel plezier vanavond! wat is dippie doe? zielig van dat supermarktrekje! ot heeft dat ook een keer gehad in de kinderwagen toen ik een mandje pakte. dat viel toen gelukkig ook erg mee. hey duster, hoe is het bij jullie? delilah, zo ook een pittige nacht zeg! ik heb dat ook dat moeilijk in slaap vallen. lastig he? is het bij jou ook erger als je moe bent? ik pep me soms de hele dag zo op dat ik 's avonds maar moeilijk de knop weer om kan zetten. schattige foto! ik had m al wel eens gezien, hier of op fb? petra, wat een heerlijke dag! en productief en nog heerlijk tijd voor jezelf! schuur nu helemaal opgeruimd? linka, beterschap! lique, daar zorg ik wel voor hoor, dat hij weer in zijn bed gaat slapen overdag! als hij het niet uit zich zelf gaat doen als hij beter is dan ga ik het hem weer leren! wat naar dat wouter nog zoveel last heeft dat hij nog steeds niet lekker kan slapen. moet ook slopend zijn zeg! wat is dan de verwachting dat hij eindelijk minder pijn heeft? veel plezier dit weekend (of maandag) met sinterklaas vieren allemaal!
@ Lauwie; RESPECT!! En, ik ben jaloers wil die 9 kilo ook wel kwijt! Maar jij hebt er voor gestreden, ik niet dus jammerdebammer Irritant he, als je zo moeilijk in slaap komt weer. Vannacht ging m'n man met Thyrza naar beneden en toen hij naar bed kwam na 3 kwartier een uur sliep hij eerder dan ik Ik ben vanmiddag ook nog even gaan liggen, ik zei "roep me maar over een uur" maar toen hij kwam lag ik nog wakker. Ik heb het 's avonds niet hoor, als ik mijn bed zie slaap ik! Het is echt als ik 's nachts wakker wordt. En helemaal als ik zo als vannacht in de weer ben, paar keer speentje geven, luier checken etc. dan word je zo wakker. Maar wat irritant dat jij het zelfs 's avonds hebt, dat die knop niet om gaat snap het wel als je de hele dag jezelf verzet tegen vermoeidheid maar wel lastig! @ Carmen, dat zijn behoorlijk wat cadeaus! Wij doen dit jaar niets meer. We vinden het wel mooi geweest. Ze mogen beide nog wat kopen van geld van opa en oma maar voor de rest doen we niets meer. Wesley z'n schoen staat nu klaar, die moet ik zetten want hij denkt er niet aan, met een briefje van de sint dat hij volgend jaar pas weer komt. Hopelijk kan hij het dan wat afsluiten. Lijkt me zo lastig voor die kinderen, Sint wordt groots binnen gehaald en dan niets?! Dan moeten wij gaan uitleggen dat hij weer weg is.
Oh, vanmiddag in de supermarkt stond een zwarte piet en Wesley zei "hey een zwarte piet, pepernoten mama, daar zitten pepernoten in die zak" Wij stonden bij de info-balie en toen kwam die piet op ons af en weg was Wesley verschool zich achter mij en iedereen in de rij moest lachen, weg was dat stoere jongetje. Toen kreeg ik pepernoten want Wesley durfde niet zo goed maar toen ineens ging de knop om en wilde hij ook wel dus hadden we dubbel. In de winkel meteen nog een zwarte piet dus Wesley gaf 'm een handje, weer pepernoten en bij de kassa stond er weer een. En inmiddels was hij niet meer bang dus liep er direct op af. Maar deze piet zei doe je ogen eens dicht en je armen omhoog (waarschijnlijk om de pepernoten in z'n jaszak te stoppen) maar dat vond hij maar niks. Hij ging dus weer redelijk angstig de winkel uit!
Delilah, het afvallen valt me alles mee! Zelfs in de sinterklaastijd. Ik verheugde me bijv al 3 weken op vandaag een stukje banketstaaf . Ik was het zo zat om me zo dik te voelen! Kan niet wachten tot ik maat 38 weer pas! En dat het zo lekker gaat (zelfs nu ik zo moe ben) motiveert ook enorm. Balen van je uurtje slaap vanmiddag! Wat schattig dat wesley zo op en neer gaat qua bang en stoer zijn. Hier precies hetzelfde! En ondanks dat we de sint hier bescheiden hebben gevierd, duurde het wel even voordat ik haar weer relaxed en in bed had. Ze was zo blij met haar skippybal! Heel leuk! Wij lezen een prentenboek, waarin sinterklaas na pakjesavond ook weer terug vaart naar spanje waar de babypieten en opa&oma pieten ze opwachten. Gek he, dat het niet afgesloten wordt. Moest nog lachen om ot: 'voordat u weer naar spanje rijdt' dat klopt niet, he mama, voordat u weer naar spanje vaart! En van de week zei ze ook: 'zo, die is weer zo goed als nieuw!'. Vind ik zo grappig, die grotenmensentaal uit zo'n klein smurfje . Jort hebben we geleerd om zijn armen omhoog te doen als we hieperdepiep hoera zeggen. Hij wordt over 3 weken al weer 1!
goedemorgen, @ lauwie, ik vind het echt onwijs knap dat je 9 kilo bent afgevallen. doe je nog iets speciaals? wij hebben gisteren sinterklaas gevierd bij de ouders van andy, het was erg gezellig. we hadden afgesproken dat alle kinderen 2kado's krijgen. vandaag vieren we het bij mijn ouders en daar krijgt elk kind in totaal 3 kado's, meer vind ik echt niet nodig en anderswordhet zo afgeraffeld.
@ Lauwie, geniet van je banketstaaf vandaag!! Neem je een hele letter Ik vind het echt superknap en na de feestdagen ga ik ook beginnen weer. Het ging hier echt lekker maar verval zo snel in m'n patroon weer. Leuk die uitspraken van Ot hahaha... Wesley zegt ook vaak als hij iets ziet in een tekenfilm "dat kan niet he" ze hebben het wel door als iets niet klopt! Slimme Ot, Sint komt met de boot En Jort alweer bijna 1, wow! Dat jaar is echt snel gegaan. Lijkt maar een paar maanden geleden dat ik je berichten last van na de bevalling. Maar ja, Thyrza is morgen ook alweer 8 maanden het gaat allemaal gewoon snel! @ Petra, fijne sinterklaas nog vandaag! @ All, goedemorgen!! Hier een heel blij jongetje vanmorgen met een brief van de sint
Petra, ik eet weinig en magere producten. Denk heel erg na over hoeveel calorieen ik binnen krijg. Drink bijv zelden iets met calorieen. En soms als ik zin heb neem ik iets lekkers, bijv lekker broodbeleg (dun) of een dropje of ovenzoutjes. Zo zorg ik dat ik geen vreetbuien krijg. Donderdag uitje van mijn werk heb ik ook heerlijk tiramisu gegeten. Daarna weet ik dat ik weer strak moet lijnen om op zaterdag een lager getal op de weegschaal te zien. O en ik doe niet meer aan beleefdheidseten, dus neem niet iets omdat het aangeboden wordt en ik eigenlijk geen zin heb. Ikvind het zo heel goed vol te houden! Delilah, nee hoor, een stukje . En vanmiddag vieren we weer sinterklaas, dan neem ik weer iets lekkers als ik er zin in heb. Hoeveel wil je afvallen? En hoeveel was je al afgevallen?
Jort ligt al 45 min in bed te slapen! Ot zit lekker aan haar tafeltje te kleuren en ik lig met een koffie verkeerd op de bank met een tijdschriftje. Wat was ik hier aan toe!
Inmiddels slaapt jort al bijna 3u en lig ik met een verkouden hoofd en keelpijn (heb ik al een paar dagen, maar steeds erger) heerlijk in bad!
@ Lauwie, klinkt goed! Ik weet niet eens hoeveel ik was afgevallen want onze weegschaal ging stuk. Nu heb ik een andere maar wil er pas op staan als ik echt de knop om heb. Wil iig wel graag 10 kilo kwijt. Dan ben ik blij maar met 5 ook, of 1 Zo te horen is Jort de slaap aan het inhalen en heerlijk voor jou, lekker van genieten!!! Misschien knap je daar ook van op!
Hallo allemaal. Even een berichtje vanaf hier. Ik ben de laatste weken erg druk met het afronden van mijn stage. Nog 1,5 weken dan heb ik mijn eindgesprek en dan wordt het weer wat rustiger gelukkig. Dan nog hopen op een leuke baan ergens. Heb gesolliciteerd bij mijn oude werkgever, ben benieuwd of dat wat wordt. Verder nog steeds niet zwanger, tenminste volgende week moet ik ergens ongesteld worden, maar ga nergens van uit. @Chantal en hoe gaat het bij jou? @Lauwie, oh wat lekker even rust. Zo te lezen heb je er ook heerlijk van genoten. @Tesske, zo tess is goed verwent zeg. Ze zal er vast er blij mee zijn. En vanavond nog een keer. Je kan er wel bijna een huis bij kopen haha. @Delilah, hebben jullie dan geen sinterklaas gevierd? Ja het is wel heel wat he die sinterklaas, maar Janna kijkt elke avond journaal zoals ze het zelf zegt (sinterklaasjournaal). En daar zie je ook wel dat hij weer weg gaat. @Petra, wat leuk 2 keer sinterklaas. Wel goed dat jullie niet te veel cadeautjes doen. Dacht hier ook niet veel cadeautjes te hebben, maar helaas wordt weer veel te veel. @Mik, veel succes vanaf maandag met je nieuwe winkel. Ik hoop voor je dat het snel goed gaat lopen. Hier vanavond sinterklaas. We zijn met 12 mensen, waarvan een kind. haha. Janna wordt dus ook weer veel te veel verwent. We hebben de helft van de cadeautjes nu in huis denk ik en we hebben al ruim anderhalve zak vol. Dus dat wordt nog wat dalijk. Hier de vlag op gehangen, zodat de sint en pieten weten waar ze naartoe moeten haha. Iedereen fijne sinterklaas
@ Happy, hij heeft wat in z'n schoen gehad een paar keer, de afg. week en op m'n werk hebben we het gevierd. Hij interesseert zich er ook echt niet voor. Sinterklaas-journaal wil hij niet kijken, club van sinterklaas ook niet, als sinterklaas of zwarte piet te zien zijn op tv wil hij wat anders kijken dus dat is best lastig. Het enige leuke aan zwarte piet vond hij het krijgen van pepernoten. Spannend voor jou, volgende week NOD ik zal duimen! Ook voor een leuke baan! Fijne sinterklaas, volgens mij heb je al snel veel te veel cadeautjes hahaha, die kinderen worden allemaal verwend!!
Lauwie heerlijk, heb je het de hele dag zou kunnen houden? Kindjes liggen op bed na een drukke en leuke dag. Dippiedoe is erg goed bevallen, is niet groot, maar er staan 5 attracties en dan nog een soort Ballorigbinnenspeeltuin. Toen we thuis kwamen hadden de Pieten cadeautjes gebracht. Ze waren met z'n drieen flink aan het scheuren en hebben daarna nog volop gepuzzeld. Nu is het rust voor ons, haha.