Wat lees ik al leuke sintverhalen. Hier gaat het morgen echt gebeuren. Danique verheugd zich al vreselijk op pakjesavond. Morgen krijgt ze haar storio, ben zo benieuwd wat ze ervan vindt. En dan inderdaad is Sinterklaas weg. Pfff wat zal dat even wennen worden zeg. Maar ervaring is dat ze het vrij snel vergeten zijn. Tenminste, vanavond las ik voor uit het sint en kerst omkeerboek en zegt ze als het pakjesavond is geweest lees je voor van de kerst he mama. Dus ze snapt wel dat het bijan gedaan is Sjorsje; ik doe gewoon dat deeg waar alleen water bij moet. Lekker lui dus Lauwie; wow al 9 kilo. Knap hoor. Ik zit nu op zo'n 6 kilo nog steeds. Ben er ook nog blij mee hoor. En ik kan zowaar broeken aan die ik lange tijd niet aan kon. En dat vind ik dus geweldig! Heerlijk dat je een beetje rust hebt kunnen pakken. Morgen sinterklaasdagje. Eerst morgenvroeg op school. Ik ben de gelukkige die de sint dit jaar maar binnenhalen. Daarna in mijn klas en dan lekker naar huis pakjesavond vieren. Heb er zo'n zin in. Jammer dat het daarna weer over is. Vindt het altijd wel iets hebben
Zo, hier ook een gezellige pakjesavond achter de rug. Ise was vooral superblij met haar poppenhuis Oooh wat knap al die kilo's die er af zijn! Ik wil er ook wel 10 kwijt, of 6, dat is denk ik reëler en ook al superfijn! Maar ja, met de zelfbeheersing van een ... uh ... koekiemonster ofzo, kom je er niet echt
Delilah, duurde bij mij ook een tijdje voor de knop om was. Bij mij lukte het toen het beter slapen samen viel met een vriendin die samen af wilde vallen. Ik ga wel lopennmet die vriendin, maar zij is aangekomen ipv afgevallen Happy, succes met afronden en ik duim voor je nod! Sjorsje, echt een topweekend voor jullie dus! Jort heeft vanmiddag onderweg in de auto geslapen en vanavond ging het ook goed! Ik hoop dat het betekent dat ie weer een stuk beter is! Morgen gaat ie voor het eerst in tijden weer naar het kdv. Chantico, leuk een poppenhuis! Hier vanmiddag weer sint gevierd. Wel lastig dat jort eigenlijk wel om 18.30 in bed wil liggen, het nog een half uur rijden naar huis is en de andere kindjes (3 jaar en 4 maanden) later naar bed gaan/daar wel een slaapje doen. Ik had het al aangegeven maar uiteindelijk was het nog een onwijs gehaast. Maar de kindjes hebben genoten van de cadeaus en het spelen. Hebben jullie nog tips wat we voor jort kunnen vragen voor zijn verjaardag?
Goedemorgen, wij hebben een heerlijk lange nacht achter de rug. Eerst zijn we samen in bad geweest en om 9 uur lagen we allebei in bed. Ik sliep in ieder geval vrijwel direct in. Lauwie moeilijk is dat met verjaardagen. Ik denk even na.
goedemorgen dames, hier is het vandaag de grote dag!! Eerst feest op school en einde van de middag zal de Sint hier zijn kadootjes bezorgen!!! Heb ook eindelijk mijn nieuwe laptop, en telefoon. Helemaal blij, dus al, haha! Verder heerlijke nacht gehad (NOT) ieder uur gaf Vince een brul of bleef huilen, helaas. Dus ik ga zo even een uurtje liggen!! @Lauwie wat onwijs goed dat je zo bent afgevallen! @All, verder weet ik het even niet meer, sorry!!!
lauwie: Jens heeft een garage van playskool (inklapbare speelset waarbij je verschillende autootjes kan kopen. Hij heeft ook een boek over tractors en dan kan hij een op een knopje drukken en maakt het geluid. Als je zoiets leuk vind moet ik ff kijken hoe het boek heet. Little people is Jens helemaal gek van. Hij speelt constant met de boerderij en de tractor er van. Van fisher price heb je een leuke kiekeboe trein. Kun je blokken bij kopen die hij er op kan stapelen. Maakt ook geluid. ehh...meer kan ik ff niet bedenken. Laat maar even weten als je de titel van het boek wil weten. Hier zijn de kids ook erg verwend! Malou was wel wat angstig voor alles. Ben zaterdag nog bij Judith geweest en daar was ze doodsbenauwd voor de pieten. Heb haar nog nooit zo gezien haha normaal is ze nergens bang voor. Ze ging zelfs zo bij iemand op schoot zitten samen met giulia! (volgens mij de moeder van Angelo?) Zondagmidag met de familie gevierd en was wel heel trots op mn kids! Mn schoonzusje en man hun kids waren strontje vervelend en heel chaggie en die van mij waren supervrolijk en zeiden netjes iedere keer dank je wel sinterklaas en zwarte piet (jens nog niet hoor...) Jens begint ook steeds meer te praten en zegt nu heel duidelijk NIET DOEN als malou of iemand anders aan m zit...haha erg grappig. Hij blijft alleen wel erg eenkennig en dat is wel eens een beetje moeilijk. Zo ga maar weer eens aan het werk! Na een week ziek zijn pff heb ik nog meer achterstand! bah!
Wat een heerlijke Sinterklaasweekenden hebben we allemaal gehad zo te lezen! Hier zijn onze kindjes ook erg verwend. Met de volwassenen heben we het dobbelspel voor het eerst gespeeld, was erg leuk. @ Lauwie: je gaat echt goed met afvallen! Netjes! Ik beweeg wel meer de laatste tijd maar echt opletten met mijn eten doe ik nog niet. Dat ga ik in januari weer doen
Hallo! lauwie, wat goed zeg! 9 kilo! wow! paar jaar geleden woog ik 90 kilo en nu 72, maar afvallen gaat niet meer lukken, heb ook geen zin in meer, word alsmaar zenuwachtig van! Maar kom niet meer aan en vind prima zo. En Miepie, leuk dat je ff bij Juudje was! Wij hebben al sint gehad zaterdagavond ff, ook gourmetten gegeten, ex collega van jeroen was ook onverwacht bij nou vonden we wel gezellig, gisteren naar Ijmuiden geweest, virneden van ons, lekker zelfgemaakte kibbeling gegeten, mjammie. Vanavond voor het laatst de schoen zetten. Myrna is bij haar oma en opa met haar vader en gezin. Leuk vond dr en blijft daar slapen.(ze3 wonen in hoofddorp die oma en opa dus komt goed uit) En Jeroen weer rijden internationaal, voor 2e week, gaat goed. Verder weet ik niet meer! Fijne sintavond!
dag allemaal We zijn terug van een zeer geslaagd weekend! Erg gezellig! Nu vanavond pakjesavond met mijn zus en moeder. Die overigens in de file staan dus wordt een latertje pfffff
kom later reageren want ik moet nu eigenlijk nog werken, maar kom ff snel klagen! hadden voor de sint 2 LP bussen besteld op bol.com met 3 poppetjes erin, maar we kregen 2 bussen met 1 poppetje. mailtje gestuurd. reactie van bol.com: dat is een ander nummer wat u besteld heeft. in de bevestiging over de mail staan er geen nummers bij en die vuilakken hebben snel de site aangepast! er staat nu een bus van 1 duurder met 2 poppetjes minder op. niet sjiek zeg!!
Juud veel plezier nog!! Lauwie jeetje wat erg zeg van zo'n bedrijf. Ik hoor wel vaker rare dingen van bol.com, bv als er korting is of gratis verzendkosten dat ze dan gauw de prijzen omhoog gooien.
@ Lauwie, dat is erg zeg slechte reclame voor zo'n groot bedrijf! @ Sjorsje, dat hoorde ik laatst ook over internetbestellingen, als je de bezorgkosten niet betaald betaal je een hogere prijs, tss!! @ all, zwaai!! Hier vannacht een rare nacht gehad, ik werd wakker en kon niet meer in slaap komen, lag een uur te woelen en te dommelen en toen hoorde ik een kind huilen, heel hard. Kwam het uit de babyfoon beneden. Was dus een kindje uit de buurt. Ik me aangekleed en dat ding uitgezet maar ik hoorde er geen ouders bij, voelde me zo rot. Lag de hele tijd te denken, hoe zou het met dat kindje zijn, moet ik de babyfoon nog even aan doen om te luisteren maar ja, wat dan? Echt, de vreselijkste gedachte gingen door m'n hoofd
delilah wat raar? jeetje dan zou ik ook niet lekker meer slapen. vandaag hierzo nog een dagje heerhugowaard. laatste keer. van 9 tot 13 dus dat is te doen.donderdag vrijdag en zaterdag in castricum groetjes
Goeiemorgen dames, Hier ook een geslaagd pakjesavond Tygo is er maar druk mee! Ik ben zaterdag na 2 dgn overtijd te zijn en hoop te hebben toch ongesteld geworden.... Eerst voornamelijk bruin, dus bleef hoop houden, maar daarna ook rood en slijmerig... Ik heb het totaal niet voelen aankomen, dus baalde er wel van, nornaal heb ik aardig last van mn rug, benen en buik dat ik er feminax voor moet gebruiken. Het is nu dan ook al praktisc over.M aar voor een innestelingsoeding was het denk ik echt te veel... Helaas... Op naar de volgende ronde
Goedemorgen allemaal Zo de sint is weer weg komend weekend de kerstboom erin! En voor ik het weet heb ik verlof @Chan wat balen meid! Duimen voor de volgende ronde. @Carmen hoe is het met Tessje?
@Juud, jahhh wat gaat het hard nu!! Heb een nieuwe laptop hoor @Chantal, oei balen meid! Ik duim mee voor volgende maand! Leuk dat Tygo zich zo vermaakt heeft met pakjesavond!! @Mik, jaahhh het komt nu dichterbij!! @DElilah, oef, lekker irritant. Lastig hoor dat je andermans kinderen kan horen door dat ding. Maarja misschien was dat kind wel toe aan wat doorhuilen (heb toevallig Vince ook vannacht een half uur laten janken, kon toch niets voor hem betekeken helaas..). @Bol.com. beetje vreemd Lauwie. Mijn vriendin had besteld voor de Sint. Ruim optijd, maar ze gingen het niet redden. Kreeg 15 euro korting als ze het gewoon zou afwachten.. Vanavond maar gelijk een kerstboom scoren denk ik
@lique ok gezellig kunnen we msnen en kan je al appen? Voor de kerstboomliefhebbers: Kerstboom voor één piek - IKEA