Augustus 2008 mamma's deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lauwie, goed dat je vriend er toch wakker van wordt. Dat ding zou maar voor het echie afgaan en er dan gewoon doorheen slapen.

Setteke, mmm jammie ben er dol op.

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    sjorsje, dat is echt niet te missen! denk dat ik ook wakker word als ie bij de buren afgaat.
    hoe lang blijven jullie daar nog? en is het weer inmiddels een beetje opgeknapt?

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, denk beter 200 gram. Of 100 gram en dan dubbel. Je moet maar zien hoe dik je het precies wil?

@Petra, hoe voel jij je eronder?

Zo, net 2 lekkere luchtjes gescoord van bonnen die ik nog had en even op verjaardag gegaan. Had geen zin, maar vond dat ik moest en dan is het toch gezellig. Altijd fijn weggaan, Succes, Werpse, Zet hem op, hahahah!!
    Oja en nog wat gescoord als afscheid voor de jufjes. Morgen even knutselen dus.
    Ga lekker douchen en slapen!!!

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Lique, jij gaat douchen en bevallen ;) dat zegt mijn gevoel tenminste :D

@ Lauwie, handig ja zo'n rookmelder, die maken me een lawaai daar moet je toch wel wakker van worden!!!

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Goedemorgen!

@lauwie bizar dat kindjes daaar niet wakker van worden he? Giulia ligt ook in een soort van coma als ze slaapt!

@lique potver ga eens bevallen :p

Even vraagje: tot wanneer houden jullie de babyfoon op de kamer?

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Juud, hier geen babyfoon gebruikt, nog nooit.

@Delilah, helaas, BIB.

Meld meld ;). Alles rustig hier, geen rommeltje niks....

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @lique maar jullie slapen ws op dezelfde verdieping? Wij op zolder en Giulia beneden.

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Juud wij hebben ook geen babyfoon en ook nooit gehad. Lianna en Jorja slapen op de zolder en als een van hun huilt dan horen we het beneden ook nog net.

Lique tijd om te bevallen meid, pinksterdagen zijn daar wel mooi voor.

Lauwie vrijdagavond rijden we terug. En het weer is hier nu erg mooi, gisteren laat in de middag hebben we nog bij het meer gezeten en ik baalde flink dat ik m'n badpak niet aan had gedaan.

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    hihi mss zijn we wel overbezorgd dan :p

10. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Wij horen ze beneden ook hoor. En ze slapen nu op zolder. Maar slaap niet vast ;)
    Als er iets is hoor je haar nu toch wel?

@Sjorsje, wat heerlijk, hier is het niet zulk best weer!

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    ik ben 's nachts een drama haha als ik haar al hoor geef ik Angelo een duw dat ie uit bed moet :p

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Lique, jammer jammer jammer! Hopelijk snel BUB ;)

@ Juud, wij hebben ook altijd een babyfoon gehad hoor! Vind ik wel prettig! Bij Wesley niet meer nu Thyrza er is. Ik vind het vooral fijn voor als wij beneden of in de tuin zitten en de kids slapen. Ons huis is goed geisoleerd dus je hoort het niet als je buiten bent. En als we beneden zitten hoor ik ze voor mijn gevoel niet snel genoeg ;)

Maar ik heb er bijv. geen op onze slaapkamer. Als ik boven ben dan hoor ik ze wel direct, hubbie niet :( die slaapt overal doorheen!

Zo, ik heb net de sperziebonen gedopt en heb de runderlappen al op staan hahaha. Hubbie gaat met Wesley en m'n zwager + kids en schoonvader naar de dierentuin. De dames blijven thuis en gaan lekker even shoppen en eten koken voor als ze terug komen. Helaas geen BBQ weer dus we gaan wat lekkers kokkerellen :D

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @delilah lekker een tutdagje :)

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juud, ja idd een beetje hangdagje gaat het worden denk ik :D En wat ben jij erg zeg ;) Als ik heeeeeeeeel moe ben of er al een paar keer uit ben geweest geef ik Rik ook een por :D Het is ook oneerlijk, hij word er niet wakker van maar als hij er uit moet dan slaapt hij heel snel weer terwijl ik altijd weer lang wakker lig.

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Juud ik ben net zo erg hoor. Als ik 's nachts een van de kindjes hoor dan stoot ik Ard ook meteen aan dat die eruit moet. Het is zelden dat ik er uit ga.

16. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    andy hoort niks of niemand als hij slaapt.
    Ik ben een hele lichte slaper dus ben gelijk klaarwakker bij elke kik

Roos heeft geen babyfoon meer, suze nog wel

17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Oh de beste nacht sinds tijden! Half uur na de rookmelder jort een speen. Toen pas om 4.50 bv, daarna nog een uur onrustig in bed dat ik 4 x een speen gegeven had en toen om 6u bedacht ik om een flesje te geven. Toen weer geslapen tot 8u!! Ik werd pas om 8.30 en ot om 9u

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Wat heerlijk lauwie :)

19. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Lauwie; Lekker zo'n nacht :)

Hier ook een heerlijk nachtje. Matthijs kroop om 8uur tussen ons in en ligt nu nog lekker bij papa in bed te slapen en Jasmijn werd om 9.00uur wakker. We waren gisteren pas laat thuis, dus Jasmijn ging pas om 22u15 naar bed en Matthijs ging rond 23uur slapen. Hij heeft het super goed gedaan en mama is natuurlijk helemaal trots. Ondanks dat papa er niet bij kon zijn, is hij bij de binnenkomst toch goed verwent (door mama, oma, vriendin van oma, mijn 2 zussen en door de mevrouw die elke dag ons startbewijs gaf)

20. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen

Deel Deze Pagina