@Juud, ja kan appen, maar alleen nog via WIFI thuis, haha! Vanaf de 15e gaat mijn abonnement in . En msn werkt ook weer hoor! Dus weer volop bereikbaar. Alhoewel, drukke avonden. Jammergenoeg geen IKEA in de buurt, ideaal!! Oja, heb gisteren al alle kerstkaarten klaar gemaakt, kunnen ook op de bus morgen! Ben echt supervlot dit jaar. Wil ook alles snel neerzetten, zodat we er nog even van kunnen genieten! GRote opruiming en schoonmaak doen we in januari wel weer
@ Chantal, dat is balen zeg bah! Hopelijk de volgende ronde!! @ Lique, ja dat dacht ik ook of misschien stonden die ouders er wel bij maar ging dat kind gewoon door met huilen. Maar het is wel vervelend als je gaat liggen piekeren... Was er wat bijzonders met Vince dan? @ All, zwaai!
@DElilah, geen idee, maar hij is al 2 avonden van de rel. Poept ook slecht. Maar kan mijn vinger er nog niet op leggen.... Hopelijk sprongetje. Maar vanavond maar even temperaturen (gaat ie dan poepen), extra deken en knuffel mee naar bed.. we gaan het zien!! Ben nu vanaf 9 uur ieder half uur naar hem toe gegaan, dus was er uiteindelijk klaar mee, hihi!
@ Lique, moeilijk he als je niet weet wat er is! Maar inderdaad op een gegeven moment is het wel klaar idd als ze toch verdrietig blijven... Maar vind dat heel moeilijk, dat laten huilen. Ik kan het niet Hopelijk gaat deze fase snel weer over! @ All;http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/320462-koolhydraatvrije-hapjes-ivm-zwangerschaps-suiker.html#post11515967 iemand?
@Delilah, tja maar als er echt niet iets kan ik me er toch redelijk voor afsluiten. Vooral als ik in bed lig . Hopelijk een betere nacht tegemoet!
Juud, dank voor de tip! Mijn vriend is er nu 1 halen Miepie, dank voor alle verjaardagscadeau-tips!! Ga zo ff googlen. Chantal, oh wat balen , zeker als je over tijd bent. Ik wil je geen hoop geven, maar zou je met zo'n rare bloeding niet toch een testje doen?
Dankjewel dames @lique ik begin misschien morgen ook met de kerstsfeer in huis brengen, gezellig! @ lauwie, vannacht heb ik niet gevloeid, vanochtend heel kort en eind vd ochtend heb ik mijn maandverband uit gedaan om te zien of ik uberhaupt nog vloeide en dat is dus niet zo. Gezien de feestdagen die eraan komen, wijntjes en rood vlees etc wil ik het 100 % zeker weten, dus ga morgenochtend een test doen om de laatste twijfels weg te nemen...
@Chantal, heel slim! En hier al een beetje in de sfeer. Lampjes staan, van alles opgehangen. Nu de boom nog!
Dag meiden! Nou heb een lange dag gehad, de crematie van mijn tante en daarna naar het huis van hun. Nagepraat en gegeten en was erg gezellig, hoe gek het ook klinkt. Daarna vanuit Baarle een uur naar huis, helaas kleine botsing tussendoor,blikschade.....toen Giulia nog ophalen en dan nu heerlijk thuis! Morgen heb ik een ijzerinfuus aangezien de hbwaarde laag blijft. Ik vind het doodeng!!! @Lauwie hoe is de boom Sorry verder niks blijven hangen!
Sjesus wat ben je al ver lique, hahaha! Boom doe ik vlgnd wk denk ik pas.... @ juud fijn toch dat zo'n dag zo kan verlopen, samen zijn met familie, afscheid nemen. Ijzerinfuus, ok, nog nooit van gehoord... Succes daarmee, kan me voorstellen dat je niet staat te trappelen...
Chantal, zou ik ook doen! Anders blijft t toch knagen! Juud, fijn dat t een goeie dag was (afgezien van de botsing dan ). Kerstboom is leuk! Morgen versieren. Ben benieuwd hoe lang ik t leuk vind met jort . Ik vind de tekst van creed heel mooi voor een geboortekaartje! En als je liever nl wil, (net als bij giulia toch?) dan zou ik voor marco borsato gaan! Delilah, daar zou ik ook van wakker liggen. Zielig zeg, zo verdrietig en dat je niet weet of ie alleen is.
mogge Nou ik ben zo zenuwachtig Weet namelijk niet precies wat er gebeuren gaat, amper te vinden op internet :S
@petra wij hebben het altijd onwijs naar ons zin in Tunesië, vriendelijke mensen, heerlijk strand, eten goed te doen, en goedkoop, en mooi weer Hotel Vincci Taj Sultan - Sunweb Vakanties - Zonvakanties