@sjorsje leuk he zulke dingen mijn huis hangt vol tekeningen met krassen en je bent toch apetrots hahaha
Goedemorgen!!!! @Juud, kan Giulia antwoord geven, waarom jullie dat niet mogen? Kan Giulia ook niet over, of wil je haar niet uit de groep halen? @TEsske, jemig meid wat erg... pfff... wat wil de arts bereiken met het bloedbeeld? @Miranda, leuk weer even van je te horen. Lekker thuis en het bevalt hoor ik. Gelijk allemaal hobbies erbij, hihi!! Oh en Laureen al naar school, vindt ze vast rete interessant! @Petra, vandaag GEEN rood?? Hoe was het gisteren? @SJorjse, wat goed, dat zie ik Djim nog niet doen!! @Marleen , hoop dat je je snel beter voelt! @Chantal, foto van je stukkie?? En was je optijd vanmorgen? Ben alweer helemaal klaar voor de kerst. Huis is versierd en boom staat. Kerstkaarten liggen klaar, alleen nog voorzien van postzegel! En dan nog wat kleine pakketjes maken voor de mensen die weer super voor ons klaar gestaan hebben afgelopen jaar!
@lique ze zegt gewoon dat ze het niet wil.... En nee wil haar niet uit de groep halen voor die 4 1/2 mnd. In aug gaat ze naar de bso. Ik ga straks met de kaarten beginnen bleeeh
goeiemorgen.... @ sjorsje dat wordt een kunstenaar @ lique: ah wat een leuke foto! @ carmen: meid wat erg om te horen dat de arts niets meer voor jullie kan betekenen. Kan mij voorstellen dat je je ontzettende zorgen maakt en je weet niet wat de toekomst zal brengen. Ik kan me niet voorstellen hoe het voelt om dit te weten, maar het zal in ieder geval hardstikke zwaar voor jullie zijn, je wil het beste voor je meisje en je bent knap machteloos nu. Ik hoop dat je meisje iedereen zal blijven verbazen en overtreffen met haar wilskracht en levenslust, want dat heeft dat meisje in ieder geval! Knuffel van ons. @ juud: hoe gaat het nu zo na dat ijzer infuus? Al iets waarneembaar? @ alieke beterschap! Sorry meer is even niet bijgebleven..
@ lique heb wel een foto maar op mijn blackberry en die ligt thuis... zit nu bij mijn moeder op de bank Zo je bent er echt klaar voor, hahaha! Moet de kerstkaarten ook nog doen, zal van de week wel komen. Zal de kerstboom straks ook even in de auto gooien, maar hij oogt nogal klein, mijn moeder heeft het voor me uitgezocht, dus hopenlijk ben ik wel tevreden als ie eenmaal staat. Eigen schuld dikke bult, had ik het maar zelf moeten doen... Over zwanger worden: zag net in de calculaties dat de laatste dag van mijn cyclus 31 december is en mijn NOD is 1 januari 2012, hoe leuk is dat als het zou mogen lukken deze ronde, hahaha!!!
Lique ik zie dat Lianna nog niet eens doen met tekenen. Chantal, ik ga erg hard voor je duimen dat 2012 goed begint. Ik moet trouwens 1 januari mijn WOD hebben, geen lekker begin dus. Kerstkaarten, ik verstuur dit jaar maar 3 kerstkaarten: zus, schoonouders en schoonoma. Ik heb er dit jaar geen zin in om ze te schrijven en dat terwijl ik ze normaal eind november al klaar heb liggen.
Goedemorgen dames! Wat zag ik mooie fotos voorbij gaan, hier Jeslyn Bekijk bijlage 205175 Chantal, vervelend joh, maar hopelijk komt goed. Petra, luxe hoor, maar dat hebben jullie verdient. Miranda, leuk hoor dat Laureen naar school gaat! juudje, jammer van KDV. Passiepaard, leuk dat je hier kwam! Lauwie, hoe is nu met je?? Lique, hoe is dan met je man?
@Juud, misschien beetje eigenwijs (prima toch als ze het zelf wil doen?), of denk je dat er meer achter zit? Succes met de kaartjes! @Sjorsje, haha, zo zie je maar! Ik heb een foto van de kids in een kerstframe met tekst van HEMA, ideaal, alleen enveloppen vullen en schrijven. Veel familie heeft dan ook weer een nieuwe foto van de kids @Chantal, ik wacht geduldig op je foto, hihi!! Dat zou een mooi nieuwjaarskadootje zijn!!! @Vogeltje, ik zag je banner in een ander topic, wat leuk dat jullie een meisje krijgen, alles goed met de 20-weken echo! @Linka, het gaat goed met hem hoor, gisteren hechtingen eruit. De pijn die hij nu voelt is van het wegschrapen van een slijmbeursontsteking tijdens de operatie. Hij mag af en toe zijn arm even uit de mitella, maar dat is ook niet alles.... Rustig aan gaat het vooruit . Leuke foto!!
Morguh! Wij doen niet aan kerstkaarten, vind dat persoonlijk een beetje onzin. Kaarten die worden uiteindelijk weggegooid en m'n familie die ik een kaart zou sturen zie ik sowieso. Ik krijg zelf dan ook weinig kaarten hahaha.... @ All, ik zwaai even!
@ Carmen: Ik kan me voorstellen dat je je zo'n zorgen maakt, het is ook niet niks. Ik kan begrijpen dat je die prednison liever achterwege laat. Die AB is toch eigenlijk ook niet al te best voor haar weerstand. Pff, ik vind het allemaal best heftig! Beterschap voor jezelf trouwens!
hallo hallo, ik ben lekker aan het werk, heb vandaag een rustig groepje dus de dag vliegt voorbij. Gisteren was het erg gezellig. ik was blij dat ik buiten lippenstift en laarzen ook kleren aan had want het was hondenweer Ik vind het superleuk om weer wat foto's te zien van iedereen! ook leuk dat er weer een oud schrijfster om de hoek kwam kijken. Bizar eigenlijk.....we schrijven al 4 jaar met elkaar en weten echt veel van elkaar. En ik vind het nog steeds rg fijn @ Carmen, wat heftig joh. Gaan haar longen en weerstand ook met het jaar achteruit of is het "gewoon" stabiel slecht? Kan het ook zijn at jij infecties mee naar huis neemt omdat jij zelf er wat vatbaarder voor bent en ook werkt in de buurt van mensen met wat minder weerstand? Ik zit me al best wel te verheugen als beide dames straks naar school gaan. dan heb ik zomaar anderhalve dag in de week helemaal vrij te besteden. @ lique, wat fijn dat het langzaam maar zeker beter gaat. Draai je eigenlijk alweer weekenddiensten? @ Alieke, wat een gesnotter bij jullie. Volgens mij heerst het wel nu het eindelijk herfst is geworden.
@Petra, haha, inderdaad het was behoorlijk bokke weer! Ik moet eind januari weer meedraaien. DAn ben ik weer buiten kantoortijden en in het weekend bereikbaar . WEl lekker voor de financien, hihi! Pff zit op mijn werk, maar boek hem zo denk ik.. klaar mee voor deze week!
@ Carmen wat vervelend dat de andere arts niet echt meer voor jullie kan doen. Moet erg moeilijk voor jullie zijn. @ Juud al weer bijna 32 weken wat vliegt de tijd zeg. @ Miranda fijn dat Laureen een dagje naar school mag. Toby is daar ook wel aantoe. @ Chantal balen dat je test negatief was maar ik duim mee voor een goed begin van 2012. Ik lees wel altijd mee maar kom er niet aan toe om te reageren. De 20 weken echo was goed en het is echt een meisje. Ze ligt alleen achter in de groei alle metingen kwamen uit tussen de 17w en 4d en 18w en 2d. Moeten nu extra echo's om te kijken of het medisch is of dat ze gewoon erg klein is. Als ze op deze manier zou doorgroeien zou ze de 40cm bij 40w niet eens halen Dat is natuurlijk veels te klein. Ik ga me er niet echt druk om maken Toby was ook maar 42cm bij de geboorte en 2500 gram.
@vogel hoe is het bij jou? Ook al 20 weken :O En een meisje wat leuk zeg! Gaat alles goed? ook met je mannen? @miran wat een snoezig koppie
@Carmen, wat een vervelend nieuws zeg van Tess. Is er wel wat aan haar lage weerstand te doen? @Foto's leuk om weer wat foto's van de kinderen te zien. Ik had ook foto's maar mijn iphone heb ik laten vallen nu is hij kapot en mis ik dus heel wat foto's van de kleine meid. @vogeltje, wat leuk een meisje. Hoop voor je dat het niks medisch is en dat het gewoon een klein kindje is. Wel fijn dat je nu goed in de gaten gehouden wordt. En wat extra echo's is nooit vervelend toch! Ik baal echt als een stekker. Gisteravond ongesteld geworden. Zo ga je toch bijna de moed verliezen he na bijna een jaar. Gisteren er nog met manlief over gehad, maar die ziet het niet zitten om de medische molen in te gaan. Dus dat doen we dan veropig nog maar niet. Maar heb hem wel verteld dat ik wel heel graag een tweede kindje wil. Dus denk dat als het volgend jaar maart is en ik nog niet zwanger ben, ik toch eens naar de huisarts ga.
Vogeltje, gefeliciteerd! Happy balen van je tel! En als ik je was ook gewoon proberen naar HA, sterkte! Carmen, poeh, heftig idd! Sterkte! Fijne weekend allemaal!