Augustus 2008 mamma's deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Mn kleinste dotje,....nou ja klein, is net 2 jaar heeft maat 104, schoenmaat 26 en meet 100cm. Dus van klein is geen sprake.

Ff andere vraag, zijn er hier nou nog meiden (of moet ik dames/vrouwen zeggen) die dromen van nog een kindje maar het om economische reden niet doen? Ik zou er dolgraag nog een kindje bij willen maar jemig alles ligt op zn staart, de euro is geen drol waard overal wordt bezuinigt, het is geen doen zo. Vraag me af er meer zijn van jullie die de wens hebben maar het daar bij laten,..

2. @ lique: dit is het, niet bepaald wat ik me van de workshop had voorgesteld, maar de dame in kwestie had ook iets anders doorgegeven wat we zouden gaan maken...;)

Bekijk bijlage 205945

3. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    mijn smurfie

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    passiepaard, ook een mooie meid! ze is groter dan ottilie! wat goed dat leonie al een paar dagen droog is!
    ons gezin is compleet. geen idee dus of financien mij tegen zouden houden voor een derde...

chantal, leuk!

delilah, nee als ze zo rond stappen lijkt het al wel baby af

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Passiepaard, leuke foto's. En ze is bijna net zo groot als Lianna, scheelt 1,5 cm ofzo, haha.

Lauwie knap hoor 9,5 kilo.

Chantal ziet er toch leuk uit? Wat had het eigenlijk moeten zijn dan?

Zindelijk: Yosyp en Jorja willen regelmatig op het potje/wc plassen, maar zonder luier is nog geen succes. Yosyp heeft vandaag 'n keer in z'n broek gepoept en 3 keer in z'n broek geplast. Over 'n tijdje nog maar eens proberen. Het belonen snapt hij nog niet helemaal.

6. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    @zindelijk, DAnique is sinds 30 april aan het zindelijk worden. EIgenlijk vanaf toen geen luiers meer, alleen de nacht.
    Ze wilde het zelf, zonder ook maar enig gepraat vanuit ons.
    Ook nooit stickers ofzo geplakt. Ze deed het gewoon ;)

@lauwie; wow knap. Ik hang nog steeds op de 6 kilo :( HEt lukt me gewoon niet, ben ook 0,0 gemotiveerd. Maar weer rustig oppakken in het nieuwe jaar.

Foto van Danique ;)
    Bekijk bijlage 205958

7. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
  8. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
  9. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Nee joh gewoon even laten rusten, er komt een moemnt dan valt het kwartje binnen no time is nu mijn ervaring.
    Jij hebt er dus wel 3, bewuste keuze? Heb je het retedruk of kun je het goed doen?

Ja Suus is een reus, ze hebben nu ook dezelfde maat kleding terwijl Leonie 14mnd ouder is.

Lauwie: knap man dat afvallen!! Moeilijk he? Zeker nu met deze dagen. De eet en vreetdagen, poeh petje af!

Ik zag nog een schattig meisje voorbij komen. En een leuk kerststuk of vind je het zelf niet leuk?

Hoe krijgen jullie die foto's in het forum, mijn lukt alleen met een linkje.

Good night!

10. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Ooohh wat een schatjes Alieke en jouw meisje heeft ook een brilletje. Leonie ook. Zij had +3 en loenst wat,..
    Inmiddels heeft ze +2 en moeten we in maart weer terug. Wellicht hoeft ze niet meer geopereerd te worden. Daar was eerst sprake van om haar oogje iets recht te zetten maar hij lijkt vanzelf (door de bril) te gaan.

11. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal,nou toch een leuk stuk geworden!!

@Passiepaard, zooo dat zeker een lekker groot grietje! Leuke foto's! Geen echte zindelijkheidtips, helaas. Ehh, tja die derde... die wens was hier ook heel groot en toen was de economie natuurlijk nog niet zo slecht als nu... Lastig hoor.... Kan me voorstellen dat het allemaal meespeelt. Hoe staat je man hierin?

@Lauwie, mooie Ot!! Ohh, je gaat gestaag verder met afvallen, applaus!!!

@Marleen, wat een vreselijk verhaal, bahhhh.

zo weekend zit er weer op! Lekker gerommeld vandaag! Had nog oude kerstkaarten van vorig jaar, dus Sam en Djim hebben lekker kaartjes gemaakt voor vriendjes en juffies enz.

12. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    en nog mijn kleine smurf

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    alieke, leuke foto's

passiepaard, meer opties onder het vak waar je een bericht kan typen en dan bijlagen, dan kun je een foto uploaden.

lique, lekker geknutseld dus? wij waren het hele weekend op stap zodat mijn vriend rustig kon studeren. vandaag naar het afzwemmen van mijn neefje geweest. leuk om m zo trots te zien! werd er ook een beetje emo van! heb van 0 tot 3 om de week een dag op mijn neefje gepast en nu is ie al zo groot dat ie kan zwemmen! kan me nog totaal niet voorstellen dat die van mij zover zijn!

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    o ja, het afvallen kost me niet heel veel moeite. met pakjesavond en kerst enzo eet ik gewoon lekker mee en de andere dagen let ik erg op. en ik ga regelmatig een uur lopen.
    leuk dat jullie het zo knap vinden :), dat motiveert nog meer!

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Hallo :D

Wat een schatjes allemaal zeg! Heerlijk al die foto's! Meer meer :p

@lauwie wat lijkt Jort op jou!! En echt een lekker manneke! Bijna 1 he?

Wij hebben vandaag eindelijk de kerstboom gedaan en het was super gezellig om dit te doen hoor!
    Leuk zoals de kleine dame mee helpt!

Heb een foto van vanmiddag :)
    Bekijk bijlage 205984

@pp ik wil eerst nr 2 afwachten :p
    Zou wel meer kids willen maar ook financieel niet haalbaar hierzo!

Het zindelijk worden ging heel makkelijk hier, eerst stickersysteem en daarna ging het vanzelf. 's nachts nu bijna een jaar droog. Gewoon ineens de luier weggelaten en ze had 1 ongelukje en dat was het :)

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @alieke wat staat het brilletje ontzettend leuk trouwens!

17. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    @passiepaard; ja Danique heeft sinds eind oktober haar bril.
    Eigenlijk al langer twijfels over haar ogen. Ogentest aangevraagd op cb, mochten niet eerder dan wanneer ze 3 was. Dus toen constateerde de arts dat ze waarschijnlijk niet goed zag. Ik pissig omdat ik het al vaker had aangegeven, maar nooit een serieus was genomen. Naar de orthoptist en na meting bleek het +1 en +1,5 met een cilinderafwijking van -1,5 en -2,5 dus de beste optie was een bril. Direct 1 met haar uitgezohct 's middags en mevrouwtje is er prima tevreden mee :D

Ik ga het bed in! Manlief ligt er al in. Dus ik ga hem snel achterna. Morgen weer een nieuwe werkweek .Bleh!!!
    Heb toch zo geen zin in werken de laatste weken. Heb het nooit zo sterk gevoeld. Ach even een dipje, gaat vast weer goed komen

18. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    juud, bij deze :p
    zat net foto's te kijken. vind er zo veel leuk!

19. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    juud, ot vond het ook geweldig om de kerstboom te versieren en vindt het ook helemaal gezellig met de lichtjes. giulia is ook fotogeniek he? naast dat het natuurlijk een prachtige meid is! ze staat altijd mooi op foto's of niet?

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @Lauwie wat een leuke eigenwijze kop heeft Ot :p een dame met pit he?
    Hele leuke foto zo in het bos :)
    Giulia is gewend om in de studio te zijn. En als ik vraag kijk even naar de camera en lach eens doet ze echt een modellenlachje :p
    Spontane foto's zitten er sowieso niet echt meer bij ze "speelt" met de camera en gaat in poseerstand zodra die in de buurt is.....;)

Deel Deze Pagina