zeker een dame met pit! meestal heel leuk hoor, maar soms lijkt me meegaand ook wel eens makkelijk het zal denk ik ook wel de leeftijd zijn want hier zit er een limiet aan hoeveel foto's ik mag maken en worden er ook gezichten getrokken en moeten de foto's teruggezien worden. voor haar 4e verjaardag denk ik zo'n cameraatje van de hema bij giulia zal dat nog wel een boel versterkt zijn idd!
Giulia vindt foto's maken ook geweldig! En ze krijgt binnenkort een cameraatje, pappa promoot dat uiteraard hahaha
ben nu toch lekker bezig met foto's showen ik stop hierna hoor op deze zie je de eigenwijsheid ook wel...
juud, kan me voorstellen dat angelo niet tot haar 4e verjaardag wil wachten om een cameraatje te geven. laat ff weten hoe ze het vindt! en hoe het foto's maken lukt! wat voor cameraatje krijgt ze?
@lauwie Silver heeft er al een en is er helemaal Eg van. Ze heeft de kiddy zoom. Via mp Wat een heerlijke foto's zal morgen ook even showen
@Lauwie wat een mooie foto! Om uit te vergroten!! Ze gebruikt regelmatig die van oma en dat gaat haar best aardig af moet ik zeggen! En hij is nog aan het uitzoeken wat het beste is voor zijn meisje Maar sowieso zou ze niet alleen met die camera mogen spelen hoor alleen als we er bij zijn!
juud, dank je . ben ook een beetje aan het oefenen met mijn nieuwe camera. binna, heb ff gegoogled. ziet er ook goed uit! weet nog wel dat jij er een zocht voor silver. mij leek die van de hema ideaal, best betaalbaar (40), dan hoef ik me ook niet zo druk te maken over wat er mee gebeurt. haar 4e verjaardag duurt nog lang, maar denk dat ik niet tussendoor zulke grote cadeaus ga geven.
Goedemorgen Ik probeer het nog 1 keer hier Marktplaats.nl > Lieve BUITEN kat over te nemen - Dieren en Toebehoren - Katten en Kittens | Overige Katten
Goedemorgen! Nou wij hebben ons nieuws dit weekend aan de kinderen verteld en ze reageerden best goed. Sil reageerde zoals we verwacht hadden, oh nou dan wil ik straks bij jou een Hello Kitty bed. Tymen leek eerst te gaan huilen. Hij zei, maar als jij weggaat mem, dan hebben wij geen mama meer. Dus uitgelegd dat ik echt niet wegga. Dat ik nu even alleen woon tot ik een huis heb hier in Akkrum en dat ze dan om de beurt bij ons komen wonen. Hij vroeg ook nog wat er zou gebeuren als heit verliefd zou worden, krijgen we dan een nieuwe mama? Toen uitgelegd dat ik altijd zijn mama blijf en ook al krijgt Hilbrand een vriendin, dat niet zij zijn mama is maar ik. En toen wilden ze heel graag mijn huis zien, dus zijn we daarheen gegaan. Ze waren beiden heel enthousiast, vonden het een heel mooi huis. Dus dat ging heel goed, maar uiteraard kan de klap nog komen, dus we houden ze goed in de gaten. We proberen nu ook niet heel veel meer samen in Akkrum te zijn om verwarring te voorkomen.
Even dat uploaden testen hoor,... Lique: mijn man staat er hetzelfde in, de tijd is er nu echt niet naar om 3 of meer kids te hebben. Echt jammer, ik hoop dat er beterschap komt voordat ik geen acceptabele leeftijd meer heb. (voor mij acceptabel dan, jaar of 37) Nou ik had iets geupload maar wat dan? hoe krijg ik het dan hier in het forum? Binna: He hoe is het? Ik heb jou op mn hyves maar eigenlijk krabbelen we na de geboorte van Sky niet meer he? Las dat jullie ook wel eens afspreken, wat leuk joh!
Bijzondere bakker hebben wij, Leonie wil geen volkoren brood want daar zitten steentjes in. Heel bijzonder,..
Setteke wat fijn dat de kindjes redelijk goed reageerden. Passiepaard, Jorja was gepland om geboren te worden rond juni 2011, maar ze wilde sneller, haha. Ik ben er eigenlijk wel blij om dat het zo gelopen is. Ipv een baby heb ik nu al een peuter rondlopen.
@ Passiepaard, hahahaha! Herkenbaar! Silke wil thuis geen brood met pitjes, want dat lust ze niet maar bij de oppas en bij opa en oma eet ze het wel.... Gekke meid! Mooie kids heb je!
@ lique en sjorsje en PP: het zou een stuk worden op een schaal met veel verse bloemen die aan de zijkanten uitloopt en dus over de tafel gedrapeerd zou liggen... Daar is hier geen sprake van @set: ze zzijn jong en kunnen niet overzien wat dit inhoudelijk voor veranderingen teweeg zal brengen. Ik merk bij rened kids dat de jongste er het minste moiete nu mee heeft, hij was net 4. Destijds. Maar hij heeft in het begin veel woede aanvallen geahd en als hij oberstuur was spuugde hij veel (overgeven) al is dit gedeeltelijk wel karakter. Dochter van 12 heeft er altijd moeite mee gehad en nu ze de pubertijd ingaat gaat het gepaard met veel emoties en tranen... Hopelijk komen ze er goed doorheen met 2 superouders Hoop dat jullie beiden weer gelukkig zullen zijn
@ Sjorsje tnx voor je reactie! @ Chantal, wat een lieve reactie! We doen idd erg ons best voor de kids en het is vooral Hilbrand die het moeilijk heeft. Hij heeft nu met mijn ouders afgesproken dat de spullen van mij die nog in Akkrum zijn daarheen mogen, want hij kan er niet goed tegen ze steeds tegen te komen. Ik voel me wel happy in mijn tijdelijke paleisje!
Hier zijn mijn moppies Bekijk bijlage 206057 @passiepaard moet eerlijk zeggen dat ik eigelijk nooit meer op die hyves ben. ik heb nu een hyves voor mijn webshop en daar zit ik meer op. Sabrina Profiel - hyves.nl wel leuk om je meiden zo weer eens te zien. en ik was een wiekendje weg met Juud en Hilbrand van Setteke. dit kwam omdat Juud een wiekendje weg had gewonen en wij mee mochten erg leuk. @setteke wat fijn dat ze goed reageerde dat lijkt me toch een moeilijk iets. en zekker omdat Tymen ook al wat ouder is en dus bewuster vragen heeft. zoals hij ook had zo te lezen hoop dat je snel een huisje in de buurt hebt.
Setteke ik kan me wel voorstellen dat Hilbrand het er erg moeilijk mee heeft. Het was toch ook niet zijn keus? Heeft ie wel veel afleiding in z'n werk nu?
Goedemorgen Leuke foto's weer!! Meiden HELP wij gaan kerst vieren bij de familie van mijn tante die pas overleden is, dus hun traditie, iedereen neemt een gang op zich om te maken. Wij zijn gedoemd om het voorgerecht te maken....voor 20 man en wij zijn zeker geen keukenprinsesjes. We moeten het al kant en klaar meenemen, aangezien we met 20 man in een caravan zitten!!! En ook nog eens goedkoop. Heeft iemand de gouden tip???
@ Sjorsje, nee klopt, het komt bij mij vandaan. En al zegt hij wel helemaal klaar met me te zijn, ik merk dat hij het erg moeilijk heeft. Het was gisteren een jaar geleden dat ik de bom gedropt heb zeg maar en dat was extra moeilijk voor hem. Hoe blij hij ook is dat het huis nu van hem is, het kost hem toch moeite afscheid te nemen van ons vertrouwde leventje en dat is natuurlijk niet zo gek. Ik vind dat ook wel moeilijk hoor, maar denk wel dat het voor mij makkelijker is. Daarnaast echt afscheid nemen is er nog niet bij omdat ik hier nog veel kom en niet alles al kan meenemen.