Augustus 2008 mamma's deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    lief Duster :)

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Juud, ik heb bij beiden nog een babyfoon, terwijl wij best een gehorig huis hebben.... Enneh Hilbrand gaat er 's nachts altijd uit. Hij slaapt ook altijd zo weer verder en ik dus niet.

@ Duster, wat een stoere vent! Superknap!

3. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hier nog steeds de babyfoon in gebruik hoor! We zetten m nu heen en weer op Ise's en Nathans kamer ;) Als Ise in bed ligt en wij zitten beneden met de tv aan, dan horen we haar echt niet. Zonder tv aan maar met de kamerdeur dicht ook niet trouwens, want ze roept / schreeuwt niet maar als ze ons nodig heeft dan huilt / praat ze zachtjes. Onlangs waren we de babyfoon vergeten aan te doen, kwamen we na een half uur achter, lag zij in bed heel erg te huilen omdat we niet kwamen toen ze ons riep. Geen idee hoe lang ze al huilde :( Ik vind het trouwens heel gezelllig om de door de babyfoon te luisteren naar al haar kletsen en zingen :)
    's Nachts gaat ie wel uit, dan horen we ze beiden ook zonder.

4. Chantico

Duster, wat ziet Matthijs er supertrots uit, prachtig!

Lauwie, hier gaat wel eens de rookmelder af tijdens het koken (doen we echt niets raars in de keuken). Altijd een rotgeluid, maar ben ook wel blij dat dat ding het doet en blijkbaar zo gevoelig is. Of de rookmelder boven het ook doet, zou ik ook wel eens willen testen, maar ben te lui om uit te zoeken hoe dat moet (zit misschien wel gewoon testknopje op ;)) (of anders een sigaret eronder houden ;)). Heerlijk dat je zo'n goede nacht hebt gehad!

Wij krijgen zo kraamvisite, dus ga me even netjes aankleden enzo :D

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hier twee babyfoons. en s nachts gaat alleen die van donique mee naar boven want die slaapt op zolder. sydney hoor ik evengoed wel! want die slaapt vlak naast ons

6. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Lauwie, de rode stip heb ik in het zilvergrijs voor 6,95 per meter bij een stoffenwinkel!

7. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hier nog even mijn aanvulling op het lijstje, kan hem alleen niet terug vinden.

Strijd:
    naar oppas/psz
    blijven zitten tijdens het eten
    niet met Joelle/Dionne buiten het hek mogen spelen hihi

Geen strijd:
    haren wassen
    kleren aantrekken (vooral jurk/rok niet)
    in de auto gaan

@ Babyfoon: wij gebruiken al een tijd geen babyfoon meer.
    We horen Laureen (meestal) wel als ze schreeuwt of huilt. :D

Hier een rustige zaterdag.
    De meiden hebben nog vakantie van gym en turnen, dus daar is mama erg blij mee.

Dionne is met haar vriendinnetje mee naar een familiefeest, hier in het dorp.
    Joelle heeft een vriendinnetje van turnen hier te spelen en Laureen ligt op de bank Diego te kijken.
    Haar vriendinnetje is naar huis want die was "gefelend". haha zoals Laureen dat zegt.
    Dus die moest naar bed.

En Gerard is aan het werk.

Hoe is het weer bij jullie????
    Hier schijnt een wazig zonnetje.;)

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    wij hebben een pyamadag :p

9. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    die gaan wij morgen houden. heb er nu al zin in. en we willen morgen even de zolder opruimen. maar absoluut niet naar buiten. dat is the plan!!!

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik heb een was in de droger en 1 in de machine. Ik ga zo de andere helft van de keuken soppen hoewel mijn Dasty op is :p

@Miran ook lekker keuteldagje :D

@ all wie woont in de buurt van Genemuiden en heeft een kitlens te leen? Angelo is op fotoklus en zijn lens is kapot :(

11. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Sjudith; Wat balen voor Angelo. Hopelijk kan iemand hem aan een lens helpen

Het springkussen is gisteren bezorgd en het is nu al een groot succes. Ik zal even de link plaatsen van zijn gewonnen prijs

bartsmit.com - Activity springkussen

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam

O die ziet er leuk uit zeg :)

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ow Juud dat is klote. Genemuiden is niet ver van de camping van mijn ouders waar Hilbrand nu is, maar hij zal hem niet aan een lens kunnen helpen helaas....

14. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    babyfoon; hier bij beide dames 1 op de kamer (met beeld erbij)
    We horen ze echt anders niet als de kamerdeur dicht is. 's nachts gaat ie niet mee dan horen we ze wel

eruit 's nachts. Dat ben ik al baal ik daar wel eens van. Maar het duurt me allemaal veel te lang als ik op raymond moet wachten

juud; helaas niet in de buurt vn genemuiden. hoop dat hij een lens kan lenen ergens

duster, knap van matthijs en wat kijkt hij trots. balen vn de regen hoor! leuk springkussen hoor

Eline is nog niet helemaal fit van de spuit. verhoging is gelukkig wel weg. vannacht niet in de inbakerzak geweest en ging heel goed. maar 1 keer wakker maar met een speen weer klaar. vanavond gaat ze dus in een gewoonslaapzakje

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Duster, stoer van matthijs hoor! En leuke foto!

Arri, daar twijfelde ik tussen! Vond die zilveren heel gaaf maar dacht dan heb ik 2 'grijze'. Bij welke winkel had je die gekocht?

Juud, balen van Angelo's lens!

Hier 2 babyfoons. Wil ook graag weten of ze slapen of nog spelen/kletsen.

Net naar de ikea geweest. Op de heenweg in de auto nog een luier over haar legging, maar het gaat zo goed dat we m op de terugweg niet meer omgedaan hebben. Vind het zo knap van mijn kleine grietje!

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Duster, wat een superleuk springkussen! Hoeveel ruumte neemt ie in de winter in beslag in de schuur? Vind het wel een idee voor haar verjaardag!

17. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Lauwie; wij hebben zo'n springkussen met zo'n electrische pomp die blijft draaien. Die hoef je dus zelf niet opte pompen. Alleen stekker in stopcontact, aanzetten en klaar. En het opbergen is een klein pakketje van 60 bij 60 denk ik en dan de luchtpomp die is ook zo groot, dus dat valt heel hard mee. Danique vindt het geweldig in elk geval!

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    zo jammer dat ik geen tuine heb :'(

19. Chantico

Ziet er inderdaad leuk uit, zo'n springkussen! Leuke prijs!

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    wat gaabn jullie eten?
    Wij salade, soep en brood :D

Deel Deze Pagina