@Lauwie: het zit in een doos van ong 45x45x10. Daar willen we het straks weer terug in doen. Wij eten penne rosso met schnitsel!
Hongerrrrr en Hilbrand is nogal vertraagd... Laat eten dus... De kinderen en ik hebben net nog maar een stukje koek genomen, we hadden honger.
Wanneer gaan we meeten??: zat 25 juni petra zon 26 juni petra Zat 2 juli petra Alieke zon 3 juli petra Joyce Binna (twijfel) zat 9 juli petra Alieke Joyce (pas na 13.00 uur) miepie28 binna (ligt er aan waar heen ben dan alleen met kids) Miranda zon 10 juli Binna zat 16 juli petra miepie28 Judith Binna (ligt er aan waar heen ben alleen met de kids) zon 17 juli Joyce miepie28 Judith Binna zat 23 juli petra Alieke miepie28 Binna (ligt er aan waar heen ben alleen met de kids) Miranda zon 24 juli miepie28 Binna Miranda
Lauwie, ik heb het gekocht bij Jan Sikkens. Dit is in stoffenwinkel in onze woonplaats. Miranda, ik ben niet van het meeten, maar Kinderparadijs Malkenschoten in Apeldoorn is volgens mij redelijk centraal gelegen. Wij hebben daar een abbonement op; leuke kinderboerderij met een leuke speeltuin. Wij zouden roerbak eten, maar mijn vriendin was er en is nu nog maar net weg; dus we eten nog maar even een boterham met ei. Fijne avond!!
Utrecht is voor mij weer een eind verder rijden. Apeldoorn is voor mij 1,5 uur. Zal eens kijken of ik iets op internet kan vinden.
Ohh, heeft ze die nog niet gehad!! Nou ja kan maar weer klaar zijn! Al zijn er natuurlijk altijd leukere dingen!