Wat goed allemaal al zindelijke kindjes, hier nog geen enkele interesse... @ Petra: Leuk dat je zo geniet van het paardrijden en nu weer lekker wedstrijden gaat rijden, succes! Hoe gaat het met de tomaten? @ Judith: Beterschap voor Giulia! Als je zeker wilt weten of het voor jou schadelijk kan zijn bel dan de ha... @ Tesske: Bah wat naar als je hondje weg is, gelukkig was hij naar je ouders gelopen! @ Miepie: Fijne vakantie! @ Binna: Nog niets gehoord over de kat? Vanmorgen naar de Apenheul geweest, was weer leuk!
Tess, gelukkig is ie terecht! Miepie, kan me voorstellen dat je weer echt moet wennen aan werken. Gelukkig vinden ze dat je het goed doet, nu alleen nog meer zelfvertrouwen! Oh, wordt geroepen door Ise, die staat te gieteren maar heeft niet de plantjes maar zichzelf nat gemaakt
@petra. Hij is al 7,5 week weg @Puck paar telefoontjes gehad van mensen die hem dachten te zien maar was hem niet Oooo wat heb ik vandaag genooten van Silver we gingen naar het strand nou ze rende zo de zee in dus uiteindelijk maar in der onderbroek met lange mouwen shirt want zo warm was het niet. Nou helemaal hyper was ze. Moest haar af en toe snel achter na anders ging ze te diep heerlijk gezicht zo aan het genieten als ze was En dat terwijl we in het voor sezioen en in de winter wel vaker naar het strand ga.zomers niet vindt ik te druk
Wij zijn naar de camping geweest een dagje. Was wel gezlelig, maar vond het eigenlijk best fris. Ach Danique heeft zich heerlijk vermaakt. Raymonds ouders staan al jaren lang op de camping met allemaal 3 andere stellen, en vaak met pinksteren komen al die andere kinderen ook met hun kids. Dus een heel stel bij elkaar. Danique de jongste (op Eline na dan). Maar wel heel gezellig voor de kids. Helaas zelf niet al te goed te pas. Eline heeft d ehele nacht gehuild. Had haar niet ingebakerd vannacht. Vrijdagnacht ook al niet, toen maar 1x wakker. Nu dus helaas de halve nacht gekrijst en ik had die zak in de was gehad en was dus nat, dus kon niks doen helaas! Uiteindeiljk dus veel te kort geslapen en veel te lang wakker geweest. Nu dus snel weer inbakeren vanavond, want ze is dus te onrustig voor niet ben ik achter gekomen
Ik merk dat sinds Nathan er is, we een paar 'regels' wat aan het versoepelen zijn, vooral uit eigen gemak. Omdat we 's ochtends wat moeier zijn dan normaal, gaat tegenwoordig elke ochtend meteen de tv aan voor kinderseries of dvd en het ontbijt is ook meestal op de bank de laatste tijd... Erg hè?! Hebben anderen ook zulke dingen gedaan wanneer er een baby geboren was (de regels versoepelen)? En wanneer zijn jullie toen weer gaan 'bijsturen' richting wat je wenselijk vindt (in mijn geval: uit bed gewoon lekker spelen met je speelgoed en aan tafel ontbijten)? Op zich is het ook niet helemaal eerlijk en misschien ook wel niet eens echt wenselijk, want zelf eet ik ook het liefst mijn ontbijt op de bank met ontbijtnieuws aan en voel me daar niet echt een slechter mens door... Maar voor kinderen vind ik het zo niet-verantwoord klinken om ze voor de buis te laten ontbijten... Haha, en omdat m'n vriend meestal opstaat met Ise (omdat ik de nachtvoedingen doe), wist ik niet eens dat ze tegenwoordig vaak nederland 3 keken. Ise kent opeens allemaal liedjes van programma's die ik alleen uit de gids ken (De wereld is mooi, Kabouter Plop, meer nog waar ik nu niet eens op kan komen). En m'n vriend zingt ze ook vrolijk mee Raar hoor, als er in je eigen huis een hele 'verborgen wereld' blijkt te bestaan!
Binna, heb je foto's? Erg van je kat zeg! Wij zijn vroeger ook een keer een kat een paar maanden kwijt geweest die weer terug kwam en uiteindelijk heel oud geworden is. Carmen, fijn dat ie terecht is! Miepie en Petra, fijne vakantie! Miepie, ik ben ook wel eens bang dat ot alle kleding uit haar kast overhoop haalt, maar gelukkig heeft ze dat nog niet bedacht. Puck, leuk de apenheul! Vriendin van mij was vandaag ook. Ik voel me vandaag echt ziek, denk van vermoeidheid. Jort weer een paar keer wakker en ot zat vanaf 4u te spelen en begon vanaf 5u ook te piepen. Heeft niet meer geslapen tot we in de auto naar mijn schoonouders zaten. Heb nog een tijdje bij haar in de auto gezeten op de oprijlaan omdat ik bang was dat ze wakker zou schrikken als ze in haar broek zou plassen. Uiteindelijk wakker gemaakt en daar heb ik de rest van de dag spijt van gehad. Hele middag niet meer geslapen en heel huilerig. Was dus geen lang bezoek en thuis ben ik weer mijn bed in gedoken.. Moest gisteren nog lachen om ot. We kregen 3 zoenen op onze wangen. 'zo doen grote mensen dat he?'
Chantico, hier zijn de regels altijd soepel . Doordeweeks eigenlijk altijd ontbijt op de bank voor de tv. In het weekend vaak uitgebreid aan tafel. Wat wel versoepeld is, is de hoeveelheid tv. Als ik boven met jort bezig ben vind ik het wel fijn als ik weet dat zij beneden voor de tv zit. Ze is de laatste tijd ook jaloerser. 'nee, niet naar boven gaan! Jij hebt maar 1 kindje!'. Als ik dan toch ga, krijst ze jort wakker. Dan leid ik haar liever af met de tv. Merk wel dat de interesse in de tv afneemt nu ze vaker kijkt.
Dag allemaal Iedereen een euke dag gehad las ik al! En wat een heerlijk weer he? Wij zijn op de fiets naar het centrum gefietst. Eerst naar de Euromast geweest en daarna lekker naar de zomerzondag in het park. Later bij schoonmoeder gegeten en besloten 5 okt naar Napoli te gaan En ik ga met een vriendin naar Lenny Kravitz dus genoeg leuke dingen in het vooruitzicht! Helaas zit Giulia echt onder de pokken en is Angelo nu naar de apotheek voor lotion tegen de jeuk want dat heeft ze heel erg @tess, geukkig is hij terecht
Juud, zo leuk was mijn dag niet hoor . Leuke dingen in het vooruitzicht! Voel je al dat je zwanger bent?
@Lauwie o ik lees het sorry.... ik voel me zwanger in de zin van dat ik in alles het gevaar zie maar dan 10x erger niet handig in de stad!
Wat voor gevaren zie je dan juud? Ik voel me al iets beter. Zo naar bed en dan hopen dat dat belachelijk vroege wakker niet door de zindelijkheid komt..
@Lauwie, bij het oversteken, fietsen in de Maastunnel vond ik ineens doodeng (stel dat ik val etc) op de Euromast....pff werd gek van mezelf. Ja vreemd dat vroege wakker worden he?
Regels versoepelen; eigenlijk niet. Eind van de zwangerschap was dat heel erg en stond bijna de hele dag de tv aan. Nu juist meer regels. We beginnen aan de tafel met ontbijt en daarna lekker spelen. De tv gaat pas na het eten aan of als ik eten moet koken. Danique wil eigenlijk altijd mee als ik met Eline naar boven ga. Niet altijd handig, maar ik tolereer dat maar. Lauwie; hopelijk slaap je vannacht beter!
Oh ja en vroeg wakker worden. Danique was vrijwel nooit voor half 9 wkker en tegenwoordig is het vaker half 8 dan half 9, helaas
Misschien ook wel door die stomme pokken dat je je heel erg bewust bent dat je je baby wil beschermen? Idd raar omdat ze normaal best uitslaapt. Jort was ook weer onrustig, misschien werd ze wakker van hem. Morgen gaat ze voor het eerst uit logeren maar als t morgenochtend weer zo vroeg is wil ik t mijn ouders niet aandoen.
Juud, had giulia dat ook toen ze net zindelijk was? Zo ja, hoe lang duurde dat? En is dat waarom jullie meteen ook voor 's nachts zonder luier gingen? Weltrusten allemaal!
@Lauwie nee dat had ze niet...en we gingen zonder luier proberen omdat we gewoon er vanaf wilden En kindje houden super lang hun plas op! Giulia iig wel want we zijn gaan fietsen om 13 uur en pas om 17 uur wilde ze plassen! Dus ik denk dat we te vaak zeggen, moet je plassen . Ik merkte dat Giulia daar gek van werd als ik het vroeg. Nu zeg ik alleen voor we weg gaan dat ze moet en voor het slapen. Voor de rest geeft ze het goed aan en zelfs 's nachts roept ze Mss helpt het als je Ot ook het vertrouwen geef? Mss voelt ze zich dan groter/specialer dan Jort ivm jaloezie .