Augustus 2008 mamma's deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Lique, ja precies heerlijk dat mooie weer! Helemaal als ze kunnen zwemmen!

Nou... Zit ik hier... Mannen liggen op bed, Thyrza's ogen vielen net ook alweer dicht dus die ligt nu in de box te dommelen... Durf te wedden als ik denk ga even lekker dit of dat doen er boven iemand wakker wordt ;)

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oh trouwens nog een menstruatie vraag: Hoe lang duurde jullie menstruatie na de bevalling? Ik ben nu al 11/12 dagen ongesteld :( ben het wel een beetje zat! Eerst 5/6 weken vloeien na de bevalling toen direct ongesteld erna :( Thyrza is nu 8 en halve week, loop al die tijd al met die lappen in m'n broek ;)

3. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Marleen: meid wat erg voor jullie! Ik wens jullie ontzettend veel sterkte toe de komende tijd! Dikke knuffel voor jou! Denk aan je meis!

Petra: wat heb je toch een lieve mama!

alieke: je dag is dus al goed begonnen...:D

delilah: durf het niet te zeggen hier was het ook compleet om de hobbel na de zwangerschap van jens. Was toen ook lang ongi.

lique: ben zo benieuwd naar jullie beeb!

dit is blijven hangen....beetje druk krijg al een beetje vakantiekriebels met wat ik nog moet halen enzo.

De kids hebben volgens mij nu eindelijk door wat uitslapen is....dit is de 2e dag al dat ze nog slapen om 9 uur.....Gisteren was het half 10 ben benieuwd wat het vandaag wordt! Wel lekker ff relaxed beginnen!

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Marleen, wat een verdrietig nieuws. Gecondoleerd meis! Heel veel sterkte en een dikke knuffel!

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Marleen, ook hier even, ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit verlies.. gecondoleerd meis..

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    heb even opnieuw berekend :p ben op 13 feb uitgerekend, ook een prachtige datum ;)

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juud, ja maar dan moet je natuurlijk op valentijnsdag gaan bevallen! Gewoon ophouden tot de 14e meis :D

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou, ik hoor Wesley net wakker worden, kijken of die bij papa is gekropen nog even. Denk dat ik dan maar even ga douchen dan kan ik deze prachtige dag fris en fruitig in gaan ;)

Fijne dag allemaal! Geniet van het mooie weer!

9. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    marleen gecondoleerd met het verlies van je vader. heel veel sterkte meis!!!

10. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Marleen gecondoleerd meid... sterkte!

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ben taarten aan het baklken. had printje besteld maar die is niet aangekomen dus ben nu maar plaatjes aan het zoeken om zelf te maken. snotverdorie dacht er makkelijk af te komen. maar tnt werkt niet mee

12. Chantico

Chantico Niet meer actief

Marleen, jee meis dat is razendsnel gegaan :( Gecondoleerd. Ik hoop dat jullie met alle dierbaren goed afscheid hebben kunnen nemen en je vader rustig heengegaan is.

13. Chantico

Chantico Niet meer actief

Juud, mij lijkt 12-02-2012 wel wat!

14. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Marleen, ook namens mij van harte gecondoleerd met het overlijden met je vader. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!

15. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Marleen; Gecondoleerd met je vader. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Dikke knuffel!

16. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @Marleen gecondoleerd met het verlies van je vader. Veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd.

17. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ queenbee, ik had je toegevoegd op facebook omdat ik dat gezellig vind maar je bent met een (superleuk) projectje bezig met je supermooie foto's maar dan bestaat mijn hele eerste pagina uit berichten van jou. Leuk, maar ik ben facebook nog aan het ontdekken dus ik voeg je later toe!
    niks tegen jou hoor,helemaal niet,maar het is voor nu teveel

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    ow haha! ja, heb FB gekoppeld aan mijn weblog, gaat automatisch.. Geeft niets hoor! enne, ben zelf ook niet helemaal thuis op FB, weet ook niet of ik mijn account wel aanhoud daar.. ;)

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    dag meiden :)

iedereen een fijne dag gehad?

Wij hebben het naar ons zin gehad hoor :)
    Kwam mijn buddy van een ander topic tegen hihi :)

20. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Dank jullie wel meiden.

Het is inderdaad ineens heel snel gegaan. We wisten dat het gisteren of vandaag zou gebeuren, maar het ging ineens razendsnel. Mijn zus en ik waren naar huis gegaan omdat we al 2 nachten op waren geweest en overdag weinig bij hadden geslapen. Ik had net gedoucht toen de tel ging. We hadden allemaal al afscheid genomen toen we nog contact konden maken en er zijn zelfs nog een aantal dingen helemaal uitgesproken. Mijn neefje was in Luxemburg op stage en was ook op tijd. Tot nu toe verloopt het op een manier waar we ons allemaal goed in kunnen vinden. Fijn om te lezen dat jullie meeleven!

Deel Deze Pagina