Augustus 2008 mamma's deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @lauwie heb wel foto's maar ben erg moe dus kom ze morgen showen

@chantico hier hebben dus tot een paar weken terug altijd op de bank gegeten maar nu aan tafel omdaat ze steeds haar brood nit op at. maar wel met de tv aan vindt ik zelf ook fijn/
    en somige dingen ben ik wel makelijer maar niet heel veel

meiden slaap lekker allemaal

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Ben zo moe dat ik niet kan slapen en sliep ik eindelijk, werd ik weer wakker van de buurman en van jort die zijn speen wilde..

Juud, herkenbaar! Nu ik merk dat ze het zelf goed aangeeft, vraag ik het ook alleen nog voor we weg gaan. ' s nachts zonder luier wilde ik eigenlijk pas doen als haar luier 's ochtends droog is.
    Ik zit er echt behoorlijk doorheen qua slaaptekort en moet er niet aan denken om 's nachts ook bedden/kleding te verschonen en al helemaal niet dat ze daarna niet meer gaat slapen.
    En ze krijgt ook veel grote zussen aandacht hoor. Denk dat ze in een sprongetje zit. Wil de hele dag bij mij zijn 'ik ga overal naarvheen, waar jij naar heen gaat' en ze kan ineens weer zoveel en het slechte slapen..

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    nou dames, ik zal hard aan het werk gaan om jullie te verrassen morgen ;)

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @lauwie kan je juist omdat je zo moe bent de kindjes niet bij opa en oma brengen die vinden een dagje vroeg op echt niet erg :) en trouwens opa's en oma's zijn altijd vroeg wakker ;)
    Wat bij ons goed werkt een weekend samen weg, want af en toe echt samen zijn heb je nodig :)

@lique ja doe jij ons eens verrassen

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Haha lique, zet m op!

Juud, mijn ouders slapen uit hoor en ik denk dat beide ouders er heel slecht tegen zouden kunnen. En zo vaak als jort 's nachts wakker wordt, dat kan ik ze echt niet aandoen. Maar ben aan het bedenken wat dan wel want dit trek ik echt niet lang meer.
    Heb m net gevoed dus hoop dat ie het er ff op volhoudt!

6. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Lique, voel je al iets of hoop je het?

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemorgen meiden,

Ik heb altijd de televisie aan 's morgens, dat is eigenlijk het enigste moment dat ze televisie kijken.
    Andy is gewoon werken vandaag en ik heb "staldienst" dwz dat ik alle manegepaarden moet uitmesten.
    Roos en Suze gaan dus gewoon naar opa en oma

@ Lique.............hoe is het?

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    goedemorgen, helaas BIB. Al was het gisterenavond en vannacht af en toe wel twijfelachtig. Harde buiken die steeds pijnlijker werden.
    Maar gelukkig redelijk geslapen en maar rustig afwachten, zal het dan toch op Sam haar verjaardag komen???

@Petra, jippie, succes vandaag!!

@Lauwie, hoe ging de nacht?

Jemig, bij jullie ook zulk snertweer?

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @lauwie als je je ouders het uit legt vinden ze het dan ook erg? Aangezien je er aan onder door gaat?

@petra werkse :)

@lique jammer dat niet door heeft gezet :)

10. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Lique ga eens bevallen joh;)

@ Lauwie vervelend dat je nog niet aan je slaap komt, ook al is hij veel wakker ik denk niet dat je ouders dat erg zouden vinden voor een nacht en kunje zelf lekker bijtanken.

Hier ook in de ochtend altijd de tv aan rest van de dag speelt hij maar in de ochtend kijkt hij de wereld is mooi.

Ik voel me zo onzeker over deze zwangerschap had dat echt niet bij Toby. Heb niet echt kwaaltjes, ben wel soms een beetje misselijk en moe, en mijn borsten kloppen een beetje maar verder niets. Bij Toby was ik nu al kei ziek. Ben zo blij als ik een echo heb gehad en alles goed zit. Ben me nu aan het op vreten van de spanning en kan nog niet echt genieten:(

11. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Goedemorgen!

Lique: meid spannend hoor! Hoop echt dat het snel begint voor je!

tv: Hier meestal s`ochtends en dan tegens etenstijd mag de tv weer aan. Soms mag het wel een keer vaker maar dat ligt ook aan het weer en aan de stemming van malou...:D:)

regels versoepelen: Nee valt wel mee eigenlijk. Alleen toen jens nog kleiner was ging ik hem eerst de fles geven en dan mocht malou even tv kijken. Normaal is het eerst broodje en dan tv kijken.

petra: haha heerlijk stallen uitmesten...hoewel ik moet eerlijk zijn dat ik dat nooit erg heb gevonden. Vond het al wel lekker werken...je verstand op nul en lekker bezig

lauwie: hoop dat je vannacht meer slaap hebt gehad?

weer: Hier is het droog maar wel een dikke wind. Temperatuur weet ik niet zit nog in pyama...:D

De kinderen gaan straks met opa en oma naar de dierentuin dus dan kunnen wij rustig gaan inpakken en schoonmaken.

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    jaaa ben vandaag 5 weken :p dat klinkt al echter ;)
    Maar ook ik heb hetzelfde als Vogel hoor. Merk niet veel van de zwangerschap :) en bij Giulia was ik er totaal niet mee bezig aangezien ik pas bij 8 wkn wist dat ik zwanger was wat later 12 bleek te zijn hahah :p

13. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    judith/vogel: herkenbaar hoor. Was hier ook zo dat ik met mn 2e zwangerschap.

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @bina wat een heerlijke foto's :)

Giulia gaat zo met oma naar de bioscoop :)

18. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Juud wat leuk, welke film gaan ze?

Ik ben nog nooit met Danique in de bioscoop geweest.
    Wel naar het theater.

Net even bij Prenatal de puckababy mini gekocht voor Eline.
    Ze is uit haar tiny nanny inbakerzak gegroeid en dacht dat ze misschien wel zonder kon. Nou dat werkte dus niet, dus heb maar snel een nieuwe gekocht net. Hoop dat deze net zo goed werkt als de tinynanny. Wat ben ik blij met dat ding zeg!
    Dat ik het bij Danique nooit heb gebruikt zeg!

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @Alieke naar Heksje Lily die vond ze pas ook zo leuk en nu is deel 2 (?)
    En een mand geleden is ze bij Pooh geweest. Volgende week gaan we naar Rio :)

20. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Lique, wat jammer dat je nog geen nieuws hebt, maar het begin is er! Zou je het vervelend vinden als de baby op sam's verjaardag geboren wordt?

Binna, leuke foto's! Mooi gezinnetje hoor en je ziet silver genieten idd!

Weer een waardeloze nacht. Tussen 12 en 2 geslapen, verder elk uur op de klok gezien. Ik heb superlieve ouders die ons graag helpen en dat ook veel doen. Mijn moeder heeft een paar jaar geleden borstkanker gehad en kan slecht tegen slaaptekort en mijn vader krijgt er migraine van. Mijn schoonouders hebben op een weekendje weg een keer een hele dag gezeurd toen mijn nichtje 's nachts gehuild had, dus die vraag ik het al helemaal niet. Mijn zusje zou t normaal willen doen, maar die is aan het afstuderen en heeft 2 banen en 2 kindjes. En de buurvrouw die het anders ook wel een nachtje zou willen doen is zwanger.
    Komt allemaal niet handig uit dus.
    Denk dat ik mijn ouders ga vragen om een keer overdag te helpen zodat wij kunnen slapen en zij voor de kindjes kunnen zorgen.

Ot had vanmorgen haar eerste partijtje!

Deel Deze Pagina