Juud en vogeltje, ik werd 2 x pas met 6a7 weken misselijk en sommige vrouwen hebben nergens last van. Maar snap heel goed dat jullie bevestiging op de echo willen zien!
lauwie ik zou gewoon s avond eerder naar bed gaan en vooral positief blijven. sydney word ook vaak wakker nog maar geloof m er komt een eind aan. en dat moet je ook in je hoofd houden. en als ze overdag samn slapen ook lekker relaxen. hoeft niet eens slapen te zijn maar gewoon met je benen omhoog voor de vt is al heerlijk heb ik gemerkt. daar word een mens blij van over een jaar is het alsof hij altijd al heeft doorgeslapen houdt vol meis
@Lauwie, zoals ik er nu over nadenk, zou ik het niet erg vinden. Maar zou het niet leuk vinden, als Sam haar 4e verjaardag hierdoor in het water zou vallen. Al zal ze het zich later vast niet echt meer herinneren. @Juud en Vogeltje, ik kan me dat gevoel ook nog goed indenken hoor. Pas na de echo mocht ik er van mezelf echt een beetje van gaan genieten. zo alles is weer aan kant!! zou het de nesteldrang zijn Ik ga even op bed liggen met Djim!!
Hey meiden, Ik sta in de *lees mee* modus hoor, maar heb niet zoveel te melden. Ik las iets over slaaptekort... Nou ik kan jullie melden dat ik er compleet over de zeik van raak als ik te weinig slaap! Ik heb 3 nachten achter elkaar niet geslapen toen mijn vader op sterven lag en ik ben nog steeds uit mijn ritme. Ik ben de hele dag moe en 's avonds kan ik niet slapen. En vandaag heb ik echt een regelrechte baaldag... ben niet te genieten en vlieg uit mijn dak om niks...pff! Ik ga straks een slaappil bij mijn moeder halen want ik moet echt normaal slapen want er komt echt helemaal niks uit mijn handen! Ik had ik-lees-mee modus beter kunnen veranderen in klaagmodus...oops! Ach het is eruit! Lique: Ga eens bevallen meis! We zijn nu nieuwsgierig! Het zou me trouwens niks verbazen als je Sam als verjaardagscadeautje een brusje geeft! @ Juud & vogeltje: Ik kan me voorstellen dat jullie aan echo te zijn! Wat duurt het toch lang he voordat je mag... Ff volhouden! Sorry dat ik verder ff niet reageer! (ik weet het simpelweg gewoon niet meer...)!
ooo zo gek he. Silver is aan het spelen bij onze over buren. echt gek dit. helemaal stil in huis. ze heeft nog nooit ergens zonder mij gespeelt (op het kdv en mijn (s) ouders na dan ) en voor de dames die het spring kussen van Duster ook zo leuk vinden hij is aankomende week bij de bart smit in de aanbeiding op donderdag vrijdag en zaterdag voor 25 euro. en nog een leuke cadeau tip klei met echt van die dingen er bij. staat eentje in de aanbieding voor 4 euro met zo'n apertaatje er bij en eentje voor 8 euro om ijsjes te maken Dat waren de huishoudelijke medendelingen
o ja ik ben bij beiden zwangerschapen niet miselijk geweest en voelde in het begin ook niks. en slaap te kort kan ik soms wel aan en soms niet
Hier bijna helemaal klaar voor mijn eerste werkdag morgen. Heb er helemaal zin in Gisteren trouwens nog via marktplaats een babymatras verkocht voor 125,- (gewonnen op de 9maanden beurs) Gaat goed hier dus
@ Duster dat is netjes verdiend. @ Marleen je mag best klagen hoor is niet niks dat je hebt meegemaakt. Hopelijk kom je snel aan slapen toe. @ lauwie ik hoop ook dat jij eesn aan goed slapen toekomt. hoe was Ot's partijtje? @ Binna wat goed dat Silver ergens alleen gaat spelen. Wat een leuke foto's zeg @ Alieke werkt heerlijk he inbakeren hebben we bij toby ook altijd gedaan. Vandaag naar de dierentuin geweest dus dat was zeer geslaagd. Nu moet ik gewoon proberen er niet teveel aan te denken en voor ik het weet heb ik de eerste echo En natuurlijk genieten dat ik klacht vrij ben want wie weet veranderd dat nog.
@Duster, succes morgen. Hopelijk bevalt het werken je goed. En altijd leuk om 125 euro te krijgen voor iets wat je gewonnen hebt. @Marleen, hoe gaat het met jou? Kan je het nog een beetje aan? En klaag maar lekker hoor, mag best. @Bina, leuke foto's. En leuk weekend gehad zo te lezen. Wel balen van jullie poes zeg. Denk je dat ze nog terug komt? @Carmen, fijn dat je hond terug is. Is het ver lopen naar je ouders? @Lauwie, hopelijk heb je snel betere nachten. @Mik, hoe gaat het bij jullie? @Lique en al aan het bevallen? @Judith en volgeltje, het blijft natuurlijk een spannende tijd de eerste weken. Hier een redelijk rustige dag gehad. Even wat rond gereden om naar dingen voor in het huis te kijken. Verder niet veel gedaan. Wel heel erg, want eigenlijk moet hier het huishouden nog gebeuren. Dat doen we donderdag dan maar. Eerder heb ik toch geen tijd. Morgen krijgen we de sleutel van onze nieuwe woning. Leuk hoor, heb er echt zin in. Verder morgen middag mijn eindgesprek. Weet al dat het goed is, maar toch ben ik er weer rete zenuwachtig voor. Baal hier wel van, want het slaat nergens op.
@Mar logisch dat je meeleest Geen excuses maken hoor Sterkte de komende tijd! @petra en miepie een hele fijne vakantie meiden geniet er van! @duster zoo dat is lekker zeg 125 eurie Succes morgen meid! @happy leuk de sleutel dat betekend klussen @Lauwie hoop dat je vannacht goed slaapt meid! @bina onze dames worden groot he We moeten ff een nieuwe datum prikken. Morgen heb ik een afspraak met mvm dus ben benieuwd
Juud, leuk mvm. En vooral de test die ze altijd doen Binna; wat leuk Silver bij iemand spelen. Dan worden ze echt groot he Marleen; hoe was het afscheid? Hebben jullie er een goed gevoel aan over gehouden. En hoe is het met de jongens en jou natuurlijk. Lauwie; wat vervelend dat je het niet meer ziet zitten. Is er een reden denk je waarom Jort niet goed wil slapen? Met inbakeren ging het redelijk goed of niet? Hoop dat je snel een dagje bij kunt tanken! Hier heerlijk even gedouched. Direct de douchecabine goed schoongemaakt. Even kleren gezocht voor morgen. hebben morgen een begrafenis, de man van een collega van mij, en moest toch echt even iets zoeken wat nog paste. Maar gelukt. Mijn moeder komt oppassen. Gaan morgen rond 9 uur weg. Ga zo Eline de fles doen, hoop op een goede nachtrust en dan morgen weer fris op. Ik zeg slaap lekker allemaal!!
Bekijk bijlage 159292 zo de traktatie voor Sam is klaar!! @Marleen, lekker meelezen en hopelijk snel weer een redelijk ritme voor jezelf. Succes met alles!! @Duster, goede deal!! Succes morgen! @Juud, succes morgen, hoe laat komen ze? Neeee hoor, wederom niet aan het bevallen, haha!! morgen, overmorgen, volgende week??
@lique wat crea :O @Alieke is toch een gewone test? maar wel leuk om te zien dat ie positief is hahaha
Ja is een gewone test, maar die kun je overigens wel goed bewaren zonder dat die lelijk wordt. Maar toch altijd leuk om dat streepje te zien verschijnen Ik ga slapen!
wij zitten heerlijk pinkpop te kijken; had er wel bij willen zijn, voorheen ging ik altijd dus het word tijd dat ik die traditie weer in ere herstel de koofer van demeiden is gepakt. de ienimini prinsessenkoffer zit ook volgestouwd. ik moet alleen nog die van ons maar we vertrekken pas 13 uur dus ik heb nog wel even de tijd @ Binna, wat een leuke foto's @ Juud, die foto met die fontein is geweldig!
Petra en Miepie fijne vakantie. Lique ziet er leuk uit, wat is het precies? Alieke slaap lekker. Duster altijd leuk om iets te kunnen verkopen (vooral als het je zelf niks gekost heeft). Succes morgen. Happy veel klusplezier de komende tijd en succes met je gesprek.
oooh enne Lique, wij vertrekken pas rond enen dus als jij nu begint met weeen, puffen, zuchten en dat kleine lieve schattige en vast prachtige kindje eruit te werken dan kan ik dat nog mee krijgen. Ik wil je in elk geval enorm veel succes wensen en ik hoop dat de bevalling vlotjes en zonder al teveel kleerscheuren gaat verlopen
@Petra, dankjewel, helaas nog geen pufjes hier, haha!! Maar ik zal je op de hoogte stellen. @Sjorsje, traktatie is een boek voor in de klas (Dribbel, dus kado voor de kamer), voor de juffen een wilgenhart met een kaartje eraan als bedankje. En voor de kinderen een bekertje gevuld met een paar spekjes en rozijnen, daar zit ook een sticker op met foto van Sam en Sam 4 jaar! Ik ga de kids naar KDV brengen!