@sjorsje dat is onwijs leuk zijn wij ook geweest @petra fijne vakantie @juud suces met mvm @duster suces vandaag @lique gefeliciteerd met Sam @ mieppie fijne vakantie @happy veel plezier met tekenen voor de sluitel
Goeiemorgen meiden! Wat lief om al die reacties van jullie te lezen! Helaas is er weer iets om te verwerken... Mijn oma is vannacht overleden. Ze is 90 jaar geworden. Ookal is dat een hele leeftijd en was ze gewoon op, toch doet het zeer!
Marleen, gecondoleerd. Iemand verliezen is altijd verdrietig. En wéér zo'n week van afscheid nemen en dingen regelen, dat is ook niet niks en roept misschien ook weer allerlei emoties op. Sterkte meis, ook voor je drie mannen.
Marleen, gecondoleerd ook met dit overlijden. heel veel sterkte deze moeilijke dagen, de komende tijd... heel veel sterkte voor elk moment dat je jouw vader en nu je oma, maar ook je schoonmoeder mist.
Marleen gecondoleerd meis... sterkte! Hier vanmorgen de auto naar de garage gebracht voor een nieuwe distributie riem ( staat nu bijna 90.000 km op en dan schijnt dat ding vervangen te moeten worden). Nou bleek dat de waterpomp (?) en de V- snaar ook aan vervanging toe waren dus dat heeft die garage meneer er meteen maar even bij gedaan. Kan vanmiddag dus ruim 500 euro die kant op brengen...maar dan heb ik wel mijn auto terug
Carmen, dat valt dan nog mee die 500 euro. Ben andere bedragen gewend, maar dat waren natuurlijk ook andere auto's. Marleen, gecondoleerd. Swiss Miniatur was erg leuk. Het is hier nu erg warm en we gaan zo direct zwemmen in het meer.
Ik kom even het goede nieuws van Lique bekijken, maar ze heeft het nog niet gepost (ik heb nooit goede voorgevoelens hoor, maar het voelde opeens of ze net bevallen is en wie weet )
HELAAASSSSSSSSSS, maar ben er klaar voor hoor!! Mik doe een dansje aub, de rest ook?? En duimen enz enz... hahaha!!
@ Marleen gecondoleerd. @ Juud hoelaat komen ze van mvm? @ Lique fijn dat jij er klaar voor bent nu alleen de baby nog Zo belde ze vanmiddag van de poli gyn dat ik bij hun op 28 juni voor een echo moet komen Dat is al over 2 weken. Moet dan waarschijnlijk wel bij ze onder controle blijven maar ja.
@vogel ze zijn al geweest! Mag ik jou opgeven voor mvm dan krijg ik een kado En ben jaloers op je dat je zo snel een echo mag hahaha