Augustus 2008 mamma's deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Carmen tja dat klinkt vreemd (weet natuurlijk niet wat voor auto jullie hebben). Mijn ouders hadden vroeger voornamelijk Mercedessen en BMW's en kan me herinneren dat de kosten voor zoiets toen stukken duurder waren. En zelf hebben we een Honda Accord ATR gehad en daar was het ook duurder bij.

2. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Mijn auto is een Seat cordoba (nieuwe model) , als ik het bij de dealer had laten maken was ik ook een stuk meer kwijt geweest.
    Volgens mij maakt het qua merk niet zoveel uit wat je voor onderdelen betaald? (niet dat ik er verstand van heb hoor ;) )
    Ik heb mijn auto laten maken bij een oude bekende die een eigen garage is begonnen met voor ons een 'special price' ;)
    De kras die ik een tijd geleden op mijn auto had heb ik wel laten maken bij de dealer met eigen schade herstel bedrijf en dat was een heel bedrag voor een lullig krasje :)

3. Chantico

Chantico Niet meer actief

Jammer Lique!

Vogeltje en Juud, oooo dat wachten op de eerste echo duurt zooo lang altijd!

Oh, hoor Nathan zijn net verschoonde luier volspuiten... ;) (Hij heeft vanmiddag zijn eerste vaccinatie gehad, hoop dat ie daar weinig last van krijgt!)

4. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Juud laat zien die knaltest:D
    Ik weet nog niet of ik mee ga doen anders laat ik het je weten en mag jij me opgeven.
    Hoeveel hcg hebben die testen van mvm nodig ben zo bang dat als ze dan komen dat hij negatief is.

@ Tesske dat valt reuze mee voor wat er moet gebeuren.

Net voor het eerst boven de pot gestaan, weet alleen niet of het van de maagverkleining was of van de baby;)
    Zien we morgen wel.

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    lique::::: :)

come on baby it's you're birthday we are going to party like it's you're birthday. oe oe oe oe come one out because it's you're birthday!!!!! yeah yeah yeah

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @vogeltje va 5 weken :)

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Ja mik's dansje is geweest!! Kom er maar uit bibje van lique! :)

Marleen, he wat naar dat je oma nu ook overleden is! Wat een pech zo achter elkaar!! Je vaders moeder? Of van je moeders kant? Sterkte meis! Hoop dat je vannacht wel goed slaapt!

Ik snap die actie van mvm niet zo goed? Hoeveel anderen weten voor 6 weken of je zwanger bent? En dan vind ikdat het nog je eigen keuze moet zijn of je meedoet. Is natuurlijk wel een heel goed doel, maar lijkt me vervelend als je niet wil dat je opgegeven bent.
    Wat voor cadeau heb je gekozen, juud? Vorige zwangerschap ook meegedaan?

Jort was gisteravond een paar keer hysterisch. Heb m laat 's avonds bij ons in bed genomen. Bij elke kik een speen erin en toen heeft hij geslapen tot na 6.30u.
    Vandaag ook vermoeiende dag. Uur bij de tandarts gezeten terwijl ik ot overstuur thuis had achter gelaten. Jort was ook over de pis, maar die had ik in slaap en ot had ik ook stil maar die begon opnieuw toen ze niet mee mocht.

Jort zit zeker in een sprongetje en van ot denk ik t ook. Jammer dat het boek niet verder gaat maar ze wel zeggen dat ze tit 4 jaar sprongetjes hebben. Herkennen jullie het of denken jullie niet dat jullie kindjes weer een sprong gemaakt hebben?

Ot gaat nu ook al zelf naar de wc! Heeft nog maar weinig hulp nodig!

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @Lauwie wat knap! Helemaal alleen naar de wc durf ik hier niet aan!
    En die actie, geen idee? Heb er ook niet zo over nagedacht hoor.
    En ze willen uiteraard zoveel mogelijk moeders :p

@carmen wat een bedrag :O

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Juud, waar moet je bij helpen? Ze komt met haar broek op haar enkels vertellen of ze geplast of gepoept heeft. Ik ben natuurlijk wel altijd in de buurt als ze wel hulp nodig heeft of om te checken of ze haar handen wel wast.

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hello meiden!

Hier een gezellige ziekenboeg. Het begon zondagmiddag op de pinksterkermis in heerenveen met een spugende Tymen. Gisteren niet meer gespuugd maar wel koorts en als een zielig vogeltje op de bank. En vandaag kwam Sil thuis van de psz, ziek. Even later ook spugen. Tymen is alweer beter. Vast weer zo'n gek virusje...

@ Lique, kom op met die beeb! :D

@ Carmen, ow dat valt nog mee voor alles wat je moest laten maken...

@ Juud, mooie test had je! Wordt steeds echter of niet?

@ Vogeltje meid, volgens mij ben je echt zwanger, je hebt last van zwangerschapsmisselijkheid....

@ Lauwie, Sil gaat nog niet zelf naar de wc, maar Tymen helpt haar wel eens. Zelf haar broek naar beneden doen lukt nog niet en wc-papier pakken en afvegen ook nog niet zo.

@ Chanti, aaah arme Nathan.... Moest hij erg huilen?

@ Sjorsje, lekker aan het genieten?

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Toe Lique! Bevallen jij! ;)

12. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Danique gaat ook zelf naar de wc. Wij hebben een wc bril met trapje dus ze kan er zelf op.knoop doek open rest doet z zelf.komt ook doordat ze altijd moet plassen als ik met Eline met de fles zit. Moet wel zorgen dat het trapje op de wc staat anders treuzelt ze zolang dat ze de broek alnat heeft

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Mogguh!

Whaa!! Wil even iets met jullie delen hoor! Heb gister op Twitter, Hyves en Facebook mensen al nieuwsgierig gemaakt, maar ik ben al een paar dagen helemaal hyper en gisteravond kreeg ik de officiële uitnodiging...

Ik mag zaterdagavond een fotoverslag maken van het concert van De Helden van Amstel Live in Groningen! Nick & Simon, Van Velzen, Miss Montreal en Rob Stenders met z'n eigen band! Heb er zo'n zin in!

14. schatje1

schatje1 Niet meer actief

goeiemorgen allemaal,

ik ben al een hele tijd niet geweest en heb gezien dat ik een hele hoop gemist heb.

@ Marleen:nog gecondoleert met het verlies van je vader en je oma. ik wil jou heel veel sterkte en kracht toewensen voor de komende tijd!

@juud: GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP! eindelijk is het dan zover :) ik hoop dat je een mooie zwangerschap tegemoet gaat en dat je een mooie lieve baby over 8 maanden in je armen vast mag houden!
    Erg leuk shirt voor giulia ;)

@vogeltje: ook voor jou GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP! geniet ervan :)

voor de rest weet ik niet of ik wat gemist heb.. :)

15. schatje1

schatje1 Niet meer actief

@ Queen: super! erg leuk en spannend

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Lique, gefeliciteerd met Sam! Kwam ff checken of je al bevallen bent!

17. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lique gefeliciteerd met Sam. En de beeb vandaag nog even inhouden he!!

Schatje wanneer gaan jullie trouwen? Leuk.

QB wat ontzettend leuk om dat te mogen doen.

Setteke he bah zo'n ziekenboeg, beterschap.

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Schatje en @Sjorsje, dankjullie! Heb er ook enorm veel zin in! Wordt mijn vuurdoop.. ;)

Lique, van harte met Sam!

19. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Lique gefeliciteerd met Sam. Hopelijk blijft de beeb nog even zitten tot na 00.00 uur.

Had ik gisteren een hele reactie getypt zie ik hem niet staan. Zal wel iets mis zijn gegaan. Dus even bedenken wat ik nog zo weer hoor.

Marleen; gecondoleerd met je oma! Wat een verdriet moeten jullie nu door maken zeg. Hoop dat je het allemaal een plekje kunt geven na deze moeilijke week van afscheid nemen weer.
    En dat het dan een beetje rustiger wordt. Hoe is het met de mannen?

Duster; hoe was je werkdagje? Goed bevallen? Waar zijn Matthijs en Jasmijn naartoe geweest? Had je nog gastouder ofzo?

Nou lekker, verder weet ik het dus alweer niet.
    Ik haak heir maar weer in.

Vandaag gaat Eline wennen op kdv. Mijn kleine meisje die ineens zo groot gaat worden. Weet dat ik bij Danique er helemaal geen problemen mee had, maar nu toch wel even slikken hoor.
    Gewoon mijn laatste vrije dagen. Maandag weer aan het werk.
    Zo jammer dat het nu echt voorbij is. Heb genoten van mijn verlof, kraamtijd en lekker thuis zijn met de dames.
    Maar het ritme weer oppakken is ook niet verkeerd denk ik ;)

20. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @lique van harte met je dochter
    Nu nog de felicitatie voor je ander boy or Girl

@qb oooo wat gaaf

Hier. We moeten straks naar de dokter voor Sky.
    Ik denk dat ze verborgen reflux heeft.

Deel Deze Pagina