@ Marleen dat is wel heel vervelend om het zo te weten te komen zeg, zou ook flink boos zijn. Hier ook nog niet bezig met zindelijkheid Toby moet er nog niets van hebben. Vandaag iets minder nieuws gehad maar we wachten af. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/282513-traag-stijgend-hcg.html#post10169668
@vogeltje, oei lastig verhaal. ik zou het echt niet weten. Ga heel hard voor je duimen!!! @Marleen, wat klote allemaal!! Kan me voorstellen dat je daar ook nog eens verdrietig over bent. Knuffel voor jou! ik zit uitgeput op de bank. Sam is enorm verwend. heb lekker hulp gehad, maar nu wel klaar. Natuurlijk aan het eind, kids in bad, keuken opruimen, buiten opruimen. huis zuigen en dweilen en WC. Met hulp hoor, maar doe al snel iets te veel dan!! Maar het is weer aan kant, kan rustig bevallen morgen
marleen, dat is toch sowieso geen nieuws om per sms te brengen?! kan me voorstellen dat je het ermee gehad hebt! knuffel! vogeltje, wat vervelend dat je in onzekerheid zit. wat duren 2 weken dan lang, he? gaan ze tussendoor nog een keer hcg prikken? chantico, als je mij 2,5 week geleden gezegd had dat ot nu zelf naar de wc zou gaan, zou ik je niet geloofd hebben. wij zijn ermee begonnen omdat ze zelf de hele dag bloot wilde lopen (speelt ze dat ze gaat zwemmen). als ze het zelf wil, kan het ineens heel snel gaan.
lique, nou verjaardag voorbij, dan kun je nu aan de bak pfff, het is hier nu 15 min stil ofzo. en het huis is ontploft en mijn oor zit al dagen dicht, dus ik wil eigenlijk ook nog even stomen. maar ik moet natuurlijk ook al weer naar bed...
vogeltje wat n onzekerheid! Ik heb van 7 tot 22 gewerkt en heb de knolletjes nu n beetje op.. Tot morgen!
Goedemorgen, Lique al nieuws? Vogeltje, had je bij Toby ook zoiets? Juud, de nacht weer overleefd? Pff kindjes waren al weer vroeg op. Heb meteen maar dat springkussen bij Bart Smit besteld voor 25 euro.
@Sjorsje, leuk dat springkussen!!! Oei lekker vroeg dag, nou hier ook hoor!!! Ze wilden al graag met de pop spelen, haha!! @TEsske, zoo pff , beste dag! @Lauwie, ik hoop dat je lekker gestoomd hebt en in bed bent gaan liggen. Die rotzooi kan ook vandaag toch??? Nou hier nog steeds BIB. Vanmiddag weer VK, misschien dat ze wel even wil kijken.... Het stort hier al uren van de lucht, pfff. Sam en Djim naar VSO en KDV. Allemaal erg spannend. Lange dag voor Sam. VSO, basisschool, TSO, basisschool, BSO. Gooi haar gelijk maar in het diepe, ze zal er toch aan moeten geloven over een paar maanden.
Goedemorgen! Lique; nog steeds alles rustig dus? Ben benieuwd, misschien wil vk wel strippen vandaag. Sjorsje; vroeg wakker dus vandaag. Hebben jullie het nog een beetje naar je zin? Morgen weernaar huis of niet? Hier vannacht de halve nacht wakker. Om kwart over 11 lag ik in bed. Om half 2 Danique wakker, om half 4 Eline, speen erin, maar honger honger, dus om 4 uur een klein flesje, 6 uur alweer wakker, weer speen erin, maar alweer honger, dus om half 7 de ochtendvoeding. Lag er om 7 uur weer in en om kwart over 7 ging de wekker. Danique kdv klaar maken. Raymond heeft haar meegenomen en Eline ligt nu natuurlijk heerlij kte slapen. En ik zit doodmoe op de bank met mijn laptop :S Lekker begin van mijn laatste verlofdagje Even vraagje; misschien kan iemand van jullie me wel helpen Eline krijgt 5x180+6voeding. Daar was ze heel tevreden op, maar sinds een paar dagen drinkt ze alles schoon leeg, komt na 3 uur alweer jammeren om een voeding en ook 's nachts is ze weer regelmatig wakker. Ze krijgt al voeding voor hongerige baby's. Ik weet dus echt niet meer wat ik moet doen. Kan haar toch ook niet meer geven, dan komt ze boven de liter op een dag (of is dat alweer een achterhaalde regel?) Ze krijgt nu dus soms wel eens iets extra's. Maar weet niet zo goed meer een oplossing. Hoop dat het een combi is met sprongetje/groeispurt en over een paar dagen over is. Maar wat als het zo blijft. We moeten nog ruim een maand wachten voor er rijstebloem ofzo in de fles kan. Pff lastig hoor!
Alieke ik zou 'r nu iets extra's geven. Honger is toch ook niks. Misschien heeft ze gewoon een spurtje.
@ Alieke, die liter regel staat nog wel altijd op het schema, dat je daar niet boven mag komen. Maar als je bijv. 3 x 210 geeft en 2x 180 zit je nog altijd net onder de liter? Is dat wat? Mss. de eerste fles 210, kijken of ze daar wat langer op trekt en sowieso de laatste fles ook. Ik moet zeggen dat ik met Wesley ook wel eens boven de liter ben gekomen hoor omdat hij gewoon even wat meer wilde drinken! Ging vanzelf weer over.
En nu even nog wat reacties; @ Marleen, sjonge dat is wel een hele nare manier om dat te horen jammer dat het zo gelopen is meis; sterkte! @ Lique, oei dat is wel een hele lange dag ja! Maar idd, ze moet het straks ook! Nog steeds BIB dus... @ Vogeltje, wat een spanning. Ik kan je helaas niet helpen meis heb daar geen ervaring mee. @ Zindelijkheidstraining, hier laat ik het maar aan Wes over, soms wil hij de hele dag op de wc, soms helemaal niet. Komt vanzelf wel. Hij wilde heel lang NIETS weten van de wc hoor dus het komt echt wel. @ de rest ben ik alweer kwijt?
Hey meide Gisteren druke dag gehad dus niet meer de tijd om te vertelen Hoe hè bij de dokter was Maar Sky heeft dus verborgen reflux nu proberen met losec Duw ben benieuwd Hier vanmorgen alles maar weg gebracht en kwam met baken naar beneden en anders moesten steve en Silver op de fiets
Delilah; daar heb ik ook al over zitten denken, maar zal ik dan de late fles van half 11 210 doen of juist d efles van 7 uur. Het is toch de bedoeling dat die late eraf gaat. Dus om dan het meeste aan te bieden lijkt me niet helemaal logisch.
@ Binna, ben benieuwd hoe het nu gaat met de Losec. Arm meisje Rik heeft hier ook steeds de auto mee, zit ik zonder auto ach, maakt ook niet veel uit. Ben toch een huis mus @ Alieke, Ik zou persoonlijk de laatste doen of die van 7 en de laatste. Weet je wat het is; die laatste gaat er idd af maar pas als ze overdag andere dingen krijgt straks. Als je fruit en groente geeft gaat die laatste fles er van zelf af. Ik zou daar nu geen rekening mee houden?! Maar dat is mijn persoonlijke mening. Als ze de avond lekker goed drinkt heb je kans dat ze de nacht goed door komt, dat is voor mij het belangrijkste
Vogeltje, ik heb geen verstand van hcg, maar duim enorm voor je dat je gewoon prachtig zwanger bent en blijft! Over de zindelijkheid maken we gelukkig geen strijd, maar ik vraag me wel soms af of ze er ooit nog aan mee wil werken... Op zulke momenten zie ik weer wat een pittige tante met een sterke eigen wil het is. Vaak is Ise heel bereidwillig om zich aan regels te houden en te doen wat wij graag van haar zien, maar dat is niet omdat ze meegaand is Ja, zo kan het soms gaan, daar heb je gelijk in. Ise is zonder enig probleem van de speen afgegaan, dat zou ik ook nooit voorspeld hebben. Toen waren de spenen opeens allemaal kapot en hebben we ze dus weggegooid. Misschien moeten we gewoon geen nieuwe luiers kopen en zeggen 'als ze op zijn, moeten we het anders oplossen' (grapje hoor, ze moet vooral zelf toe zijn aan zindelijkheid, maar wie weet zou het zo bij haar werken ). Ze zit wel vaak met haar luier te spelen de laatste tijd. En blootlopen is haar favo bezigheid, dus wie weet is dat nog een goede ingang. Alieke, ik heb geen verstand van fv maar wat Delilah zegt dat klinkt wel logisch. Hoe ging dat bij Danique? Staat me bij dat die ook een goede eetlust had. En daar gaat het nu toch ook prima mee? Binna, he bah verborgen reflux! Hoop dat de medicijnen snel aanslaan! Ik ben sinds gistermiddag aan een 'dieet' begonnen: zo min mogelijk lactose-producten. Dus even geen melk, toetjes, melkchocolade, etc meer. Ga niet moeilijk doen met brood en boter, daar schijnt relactief weinig lactose in te zitten. Misschien heeft Nathan namelijk wel last van mijn melkgebruik. Hij heeft al 2 a 3 weken groene, slijmerige poep. Heb het eerst op 'te weinig vette melk' gegooid, dat staat namelijk zo in de boekjes, maar een ander bv-beleid heeft het niet opgelost. Hij groeit ook prima (200 gram per week) en mijn gekolfde melk ziet er prachtig vet uit, dus denk eigenlijk niet dat dat het is. De kma-suggestie van Mik voelde niet helemaal als wat hij heeft, maar lactose-intolerant zou het best kunnen zijn. Vannacht heeft hij trouwens prima geslapen, dus wie weet! Hoop alleen wel dat áls het dat is, hij er snel overheen kan groeien. Want het lijkt me niks om echt met een lactose-intolerantie te moeten leven. (En ik zou zelf ook graag weer snel gewoon melk kunnen drinken ondanks dat ik bv geef )
kma en lactose intolerantie zijn toch bijna hetzelfde? trouwens donique had ook altjd groene poep. en dat was meteen over na vier dagen pepti!
Chantico; ja Danique had ook altijd honger. En ja dat is ook goed gekomen. Maar Danique hebben we met 3 maand de voeding ingedikt door johannesbroodpitmeel. Eline krijgt dit al omdat ze anders veel spuugde. Dus die optie is al weg. Verder krijgt ze ook al volledig hongerige baby ipv gemend met standaard. De opties zijn dus een beetje op. Maar ga vanavond de fles van 7 en half 11 210 aanbieden. Kijken wat ze ermee doet en vooral hoe ze het erop doet. Werkt het niet weet ik dat.