Augustus 2008 mamma's deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    lique wie gaat er dan ook slapen met weeen!!!! dan had je moeten gaan traplopen of huishouden doen gekkerd!!!!

hahahahahahahha

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hmmm.. Ben asperge taart aan het maken, recept van internet en hij zag er net super uit en nu is hij een heel stuk ingekakt :( dus toch nog maar even in de oven, hopen dat het goed komt???

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Delilah, oei, nou als de smaak maar goed is...

@Mik, tja, zodra ik iets ging doen stopte het!!!

Zo ik ga er maar eens op uit. VK was in de buurt, nou helemaal niets... schaam je je toch ook weer lekker.. We wachten dus maar rustig af. Wat moet ik nu doen dit regenachtige weekend ;)

4. geen idee, volgens mij als ie inkakt houdt het op toch?

nou ik heb besloten dat het gewoon een cars thema gaat worden...
    nu nog een taart verzinnen, er zijn wilton bakvormen 3d van bliksem MC Queen of bijv een eenlaags of stapeltaart met asfalt etc maken en dan zo'n decosetje kopen met autotjes van cars.... Hmm...

Belastingbrief op de mat!!!
    Hij brand me in de portomonnee, alleen het geld staat nog niet op de bank :p

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Lique, ach ja meis; vk's zijn ervoor! Tja, dit weekend? Geen idee wat je kunt doen (behalve bevallen) hier zouden ze gaan bestraten achter maar met veel regen gaat het niet door :(

@ Chantal, hahaha... Ingekakt houdt idd op! Ik had nog wat bladerdeeghapjes erbij gedaan en de oven dus open gedaan binnen 10 min. Schijnt dat ie dan in kan kakken. Nou ja, jammer dan! Weet ik dat voor de volgende keer.

Nou Thyrza ligt in bed, ga eens kijkenwat ik hjier nog kan doen met wes

6. Hij zal er vast niet minder om smaken ;)

Vreselijk he dat regenachtige weer dit weekend, wij hebben morgen BBQ bij mijn nicht, ontzettend veel zin in, ze heeft mooie veranda, grote achtertuin met gras en dan krijg je van dat K-weer....

Nouja... Ik ga even met Tygo op pad... Heb honger, visje misschien, geen zin in brood....

We moeten nog naar de apotheek, de winkel, uhm.... En verder zie ik wel....

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Chan, ja balen van dat weer dan he! Mss valt het mee! Veel plezier met shoppen en uhhh, dat belastinggeld; wel lekker dat dat er nog aan zit te komen he :D wij hebben ook nog een leuk centje dat we terug krijgen

8. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    lique heeft ze meteen even gesptript?

9. Chantico

Chantico Niet meer actief

Toen ik net inlogde dacht ik dat Lique al bevallen was of dat het was gestopt, want er waren helemaal geen vaste aug.mama's online :D

Jee Lique, had je bij Sam of Djim ook valse starts? Blijf vooral doen wat je deed toen je vannacht weeën kreeg (ik gok slapen ;)), want we hebben wel zin in weer een nieuwe baby hier! Vind het zo leuk dat Djim nog steeds zo veel van 'meisjes-dingen' houdt. Weet nog dat je meer dan een jaar geleden denk ik een filmpje van hem plaatste waarin hij heerlijk als ballerina stond te dansen. Ise is ook nog altijd gek op blauw, al vanaf dat ze dingen vast kon pakken en structureel het blauwe blokje verkoos boven de andere kleuren.

Haha, 'Jort begint te ontdekken hoe je slaapt' :D 't Werd tijd manneke! Maak je mama blij en wordt een heerlijke slaper! Omdat ik geen gewone melk wil drinken en ik soyamelk vies blijk te vinden (zoet, bah!) is mijn genoegen van een paar kopjes koffie-verkeerd per dag ook opeens weggevallen... :( Heb je al weer stroom?

Vaderdag: ik vond Lauwie's idee van mokken beschilderen heel leuk maar 1) de winkel waar ik gisteren even snel twee mokken wilde scoren had niet wat ik zocht 2) ik heb ook geen porceleinverf in huis 3) het schilderen zou vanochtend hebben gemoeten want op alle andere momenten is m'n vriend ook thuis, maar ik kreeg een vriendin+dochter op bezoek (gezellig :)) en 4) Ise's schilderstijl is misschien nog niet echt 'mok-waardig' (al gaat het natuurlijk om het idee ;)) Tja, óf ik raap mezelf bij elkaar en organiseer morgen een schildervoorraad én -moment, óf ik ga toch maar voor het ouderwetse uitslapen + ontbijt-op-bed + kinderknutsel waar godzijdank het kdv voor heeft gezorgd (en die ik nog moet zien terug te vinden tussen de spullen waar ik denk dat ie 'opgeborgen' ligt...)

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @channie Giulia wil mega mindy en k3 (bleeh)

@mik wat super van het hartje :)

11. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    En hier ben ik dan ook!
    Dacht even dat ik de live bevalling had gemist, maar nee er is nog niks aande hand ;)

Hier dus vanmorgen gezwommen met beide dames. En het ging eigenlijk boven verwachting goed. Om 9 uur uit huis. Danique en ik omkleden in kleedhok, Eline mee naar zwembad bij aankleedkussen omkleden. Danique in peuuterbadje.
    Toen Eline klaar was met z'n 3en het grote bad in. Danique de bandjes om. Zwemles met Eline. Ze vond het wel leuk, behalve onder water niet zo. Om 10 uur les afgelopen. Danique met fruit en drinken bij peuterbad. Ik eline afdrogen, aankleden en fles.
    Om 5 voor half 11 Eline in maxi cosi, plassen met Danique en om half 11 de zwemles van Danique. WEl nog 2x het water uit gemoeten omdat Eline lag te krijsen (die wilde niet slapen) maar uiteindelijk verliep het dus best soepel. Douchen, aankleden en om half 12 weer in huis. Toen beide dames naar bed, Danique was helemaal kapot. Die is nu weer een half uurtje beneden en ELine wordt nu wakker, die krijgt weer een flesje. Ben best trots op mijn organisatie :D Als dit elke week zo gaat teken ik ervoor :D

Delilah; vannacht was om 4 uur een speentje en om 6 uur alles ondergepoept. Dus toen ook maar een fles gedaan, maar nog geen mega honger volgens mij. Het lijkt dus beter te gaan.

Eline schreeuwt dat ze honger heeft (tenminste Danique vertaalt het voor mij). Dus ik ga dat maar snel doen!

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Nog geen Lique-bevalling dus? Nou, wordt toch wel tijd hoor! ;) :p

13. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hier precies hetzelfde verhaal, als we het alleen maar opperen om wat op wc of potje te doen, lacht hij of hij kijkt ons aan alsof we gek zijn... Komt vanzelf wel zeggen ze....;)

14. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Wat een fijn nieuws, super!

15. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ Lique: Hahaha je maakt het wel spannend! :p Succes in elk geval mocht het nu toch gaan doorzetten!

@ Chantal: Was het cake beslag lekker?;) Gisteren hier eindelijk thema voor verjaardag... Julius de aap van Paul Frank. Hij twijfelde tussen Thomas en deze aap. Dus de taarten krijgen ook een mooie aap, ik heb de uitnodigingen al bijna klaar...

Hier een gekke drukke week achter de rug, nu lekker weekend en geen afspraken, dat is ook wel een keer fijn!

Oh en wil nog even zeggen dat ik trots ben op minipuck, ze heeft vanmiddag voor het eerst sinds tijden haar boterham helemaal op! *trots op mijn dochter*

Fijn weekend allemaal!

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Alieke, fijn dat het is meegevallen en dus ook een goede nacht! Beter hoor! Thyrza wordt nooit wakker van de honger, ze schreeuwt ook bijna nooit voor een fles maar ze is wel vaak tegen 5 uur wakker, beetje jammer ;)

@ Puck wat fijn dat de boterham erin is gegaan :D

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    dag dames :D

@puck, jeeeeeeeeej :D :D

@lauwie lief die kaart :) thnx :)

@bina ook jij bedankt voor de lieve kaart :)

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Lique, waaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrr ben jij?

19. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    LIQUEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! meld je even!!!!!!!!! :D

20. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Lique is aan het bevallen :D :D :D (tenminste dat hoop ik voor haar)

Deel Deze Pagina