Augustus 2008 mamma's deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
  2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Marleen, ik ben blij dat je (voor zover dat kan) een goed gevoel hebt over hoe het gelopen is. Kan me voorstelldn dat het heel prettig is dat jullie nog dingen uit hebben kunnen spreken en bewust afscheid hebben kunnen nemen. Nu vast in de roes van alles regelen. Heel veel sterkte meis! Ik denk aan je!

Juud, kun je het al een beetje geloven?! Vind t echt zo gaaf!!!

Happy, wat jammer dat je deze maand niet zwanger bent! Succes met alle drukte! Naar wat voor huis verhuizen jullie?

Duster, super dat jullie zo'n leuke dag gehad hebben! Heel leuk om de foto's te zien. Vooral Matthijs straalt echt :D! Stoer trouwens dat je dat alleen met 2 kindjes doet! Nog tips? Want ik ga morgen ook alleen met 2 kindjes met de trein.

Carmen, waar ben je? Leuke dingen aan het doen met Tess?

Chantico, ik voel me een beetje vedrietig over de bv. Totdat ik me bedacht dat dat vooral is omdat ik hem niet te kort wil doen. Net zoveel voor hem wil doen als voor zijn zus. Maar ik bedacht me toen ook dat wat voor haar goed was niet per se is wat voor hem goed is. Zij wilde zo graag de borst (en niets anders) dat ze er bij dips extra haar best voor ging doen. Jort lijkt vooral blij als hij nog een fles na het voeden krijgt. Ik zie wel waar t schip strand.
    Hij krijgt nu ong 200 a 300 cc kv erbij op een dag. Twijfel nu ook over eerder met hapjes beginnen.

Wat een heerlijk weer he meiden? Ik heb vandaag voor 10€ een waterspuitende inktvis bij de prenatal gekocht. Heel leuk is ie, maar je hebt er wel een grote tuin/veldje voor nodig.

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @Happy ooo ik had over je heen gelezen sorry! Balen weer een maand verder :(

@Lauwie leuk he, Giulia heeft een paar kleine waterpistooltjes (noemt ze spuiters :p) super leuk!
    En ik geloof het amper omdat ik niks voel?
    Bij Giulia ook niet trouwens!
    Ik denk zelf dat het een tweeling is omdat ik zo'n knaltest heb voor mijn nod en door de medicijnen!

4. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @Marleen hier nogmaals gecondoleerd. Zo te lezen hebben jullie wel mooi afscheid kunnen nemen. Sterkte de komende tijd.

@Juud, hoe voel je je? Ach zo erg is het ook niet, we zijn er nog niet echt heel gericht mee bezig zeg maar. Komt vast een keer goed.

@Lauwie, we gaan nu naar een hoekwoning. Hebben nu een drive-in woning. Hebben beneden een slaapkamer en boven een. Boven hebben we dan ook de woonkamer en keuken.
    In het nieuwe huis hebben we gewoon beneden woonkamer, keuken en boven 3 slaapkamers. Op zolder hebben we dan nog een 4de slaapkamer. Dus alleemaal een stuk beter.

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @happy dat klinkt heerlijk!
    Wij moeten nu ook ff verzinnen waar pukkie komt!

6. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Juud, zou je dat leuk vinden een tweeling? Jij wel maar angelo niet, was dat het? Zou wel wat zijn zeg!

Happy, klinkt goed dat nieuwe huis! Ver van waar jullie nu wonen? Moet er veel aan gebeuren? Oude huis al verkocht?

7. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Lauwie; Bedankt! Ja, vooral Matthijs heeft echt genoten. Vandaag tijdens het boodschappen doen ging hij tegen iedereen (vreemde mensen) vertellen dat hij bij Thomas de Trein was geweest :D De treinreis was gelukkig helemaal met sprinters (makkelijk in- en uitstappen) Ik had de enkele buggy bij, maar Matthijs luistert dan erg goed en geeft gelukkig constant een handje. In de trein heb ik ze gewoon lekker hun gang laten gaan. Vooral met de terugreis hebben ze de andere mensen (en de conducteur) echt vermaakt. Gaat vast goed komen morgen. Gaan jullie iets leuks doen?

@Sjudith; Hoe voel je je?

@Marleen; Fijn dat jullie het zo af hebben kunnen sluiten. Nogmaals veel sterkte!

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @lauwie als het zo is vind ie het prima ;)

9. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @Juud, een tweeling, oh heftig haha. Zou je het wel leuk vinden?

@Lauwie, ongeveer 15 kilometer we wonen nu in Bemmel en gaan naar Arnhem. We hebben een nieuwbouw huis gekocht. Alles is als het goed is geregeld en zou alles goed moeten komen. Willen 30 juli verhuizen.
    Ons oude huis is helaas nog niet verkocht. Maar ja het is niet anders helaas.

@Duster, wat leuk dat Matthijs het zo leuk vond en iedereen wilt vertellen over Thomas. Super he die kinderen.

10. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Ik kom nog een keer inbreken.

Marleen gecondoleerd met het verlies van je vader.
    Sterkte de komende tijd.

Ondanks dat ik nooit reageer wilde ik sjudith gisteren even feliciteren met haar zwangerschap.
    Hoop niet dat jullie het erg vinden.
    En nu ook weer met marleen.

Hier gaat mn zwangerschap goed. Veeeeel sneller dan bij de eerste. Het vliegt voorbij.
    Moet ook wel zeggen dat het anders is als bij de eerste. Is dat herkenbaar voor meiden hier?

Lique jij bent straks de eerste. Ik denk een meisje (hihi)
    Ben je er al klaar voor?

11. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @Juud 9 juni mijn nod dus we wachten af. Je test is idd wel erg knal voor een test voor nod, dus wie weet wel 2 ja. Heb je al echt kwaaltjes of valt het mee. Ik heb sinds zo'n 4 dagen een beetje een zwaar gevoel in mijn buik en wat van die ongiekrampjes, maar dat zal wel niets zijn hahaha.

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @Vogeltje ooo zou leuk zijn samen zwanger :D
    ik voel helemaal niks...ben blij als ik een echo gehad heb haha :p

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Duster, ga naar mijn zusje. Is maar 20 min met de trein. Denk dat ik jort in de draagzak doe.

Happy, leuk, maar wel veel regelen en bedenken een nieuwbouwhuis! (hebben wij ook :))

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Nog een vraagje: hebben jullie kindjes een helm op als ze loopfietsen?

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @lauwie nee hier alleen op de normale fiets, en sinds kort pas omdat ze sinds kort pas snelheid maakt :)

16. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    lauwie: hier nog geen helm op maar als ik er nu over nadenk...ze kan best snel op haar fiets.

juud: dat zou bijzonder zijn een tweeling! Ben erg benieuwd! Hebben jullie niet nog een slaapkamer voor de beeb?

Happy: leuk zeg een nieuwbouwwoning! Hier ook een wel erg leuk maar idd wel veel regelen. Sommige dingen achteraf wel een beetje spijt van zoals waar stopkontakten zetten. Hebben jullie veel inspraak over hoe en wat?

Wij hadden visite vanavond maar die vriend van ons had migraine....dus nu zitten we met zn beidjes op de bank.....met een berg hapjes....grr.. (ze kunnen er niks aan doen hoor maar vind het gewoon zo zonde) Ze kwamen al binnen met het verhaal dat ze stress hadden en ze dit eigenlijk niet hadden moeten afspreken omdat ze morgen de verjaardag van hun zoontje vieren. Tja....

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @All, zwaai zwaai!! Lekker BIB nog hier!!

@Bumba, wat lekker dat de zwangerschap zo goed verloopt! Bij mij zijn alle zwangerschappen ongeveer hetzelfde verlopen, dus kan niet zeggen dat het heel anders was. Wel dat het veeeeel sneller lijkt te gaan allemaal! Ik ben er wel klaar voor hoor, maar over een week is ook vroeg genoeg!

@Juud, ohh een tweeling, wie weet!!!!

@Miepie, ik zou ook balen hoor, balen!! Hoop dat de hapjes lekker smaken!!

@Marleen, fijn te horen, dat alles tot zo ver redelijk naar wens verloopt!

@Lauwie, hier hebben ze geen helm op. Sam krijgt er wel eentje voor haar verjaardag, maar das vooral omdat ze er zelf eentje wil...

@Vogeltje, spannend, zou leuk zijn. Het zwangerenlijstje kan zeker wat aanvulling gebruiken, nu ik er bijna vanaf ben en BUMBA ook al lekker opschiet ;)

Ga lekker naar bed, morgen mijn uitslaapdag, lekkerrrrrrrr....

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juud, wanneer heb je een echo ofzo dan?

@ Miepie, oh ja snap dat je dan baalt :( hadden ze wel kunnen bedenken dan! Maar van veel hapjes zou ik niet balen, heerlijk! ;)

@ Lique, moest lachen om jou banner; de baby heeft nu het formaat van een watermeloen :D wow!! Heb wel eens gigantische meloenen gezien en zag ineens mezelf bevallen van zo'n ding.........Dat wil je niet ;)

@ uhhhh, kweet het niet meer...

Wij hebben een drukke dag gehad. Vanmorgen redelijk relaxed opgestart, we zouden thuis blijven omdat onze schuttingen 'smiddags bezorgd zouden worden. Om de hoek was een show van modelvliegtuigen bij een school daar was m'n man met Wesley naar toe gegaan. Ik had al voorgesteld om dat bedrijf van die schuttingen te vragen of ze niet een tijd wisten dat ze kwamen of dat ze konden bellen als ze onderweg waren omdat we anders met dit mooie weer binnen moesten zitten maar daar had m'n man geen zin in, wilde hun niet lastig vallen........ Toen kwam z'n broer er even in en die ging met z'n gezin naar het water en stelde hetzelfde voor als ik zodat we ook mee konden en toen deed meneer het wel...Tsja.... :D Wij halsoverkop de boel ingepakt om naar het water te gaan, heerlijk! Thuis snel gegeten, Wes even een uurtje geslapen en wij de boel weer ingepakt want m'n man vierde vanavond z'n verjaardag met z'n broer, even douchen en omkleden en weer gaan. We waren laat thuis dus Wesley naar bed, Thyrza de laatste fles, wij de boel opgeruimd van het zwemmen en alle toestanden die mee waren voor de kids............. Net nog een flink stuk gebak weg gewerkt en nu ga ik heerlijk naar m'n bedje!

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

20. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Zijn er hier trouwens meer kids die meelopen met de avond 4daagse? Matthijs en ik lopen a.s. week (3km) Ik baal wel, want Dirk is de laatste dag vergeten vrij te vragen en die heeft dus avonddienst. Gelukkig staat mijn moeder wel bij de binnenkomst

Deel Deze Pagina