@ Lique, ja ze was zo benauwd dat ik het sneu vond om haar daar weer terug te leggen, ze raakte een beetje in paniek....... En voor m'n eigen gemak, denk ik dan met m'n slaapkop, kan ik haar idd makkelijk een speentje geven. Maar goed, niet handig dus @ Dierenplaatjes; helaas kan ik jullie niet aan helpen, wij gaan naar de C1000
zo mijn stofzuiger heeft het begeven, iemand tips? Zit nu naar deze te kijken, slechte/goede ervaringen toevallig?? Siemens VS01E1801 1800W stofzuiger
Nog geen baby dus. Jammer! Hier niet naar AH, helaas. Heb wel veel plus disco's dubbel. Daar nog spaarders van???? Delilah; Eline is ook al aan het snotteren. Zal het inderdaad aan het wennen liggen. Of ook het weer? Vreselijk he die gebroken nachten. Ik ben stiekem blij dat ik maandag weer moet werken. Kan Raymond ook weer een paar nachten voor zijn rekening nemen. Nu ik elke dag thuis was deed ik toch elke nacht eigenlijk als er 1 of 2 wakker waren Hier vanmorgen engeltjes bij het foto's maken. Vind ze wel leuk erg leuk geworden. Niet super bijzonder, maar dat kan natuurlijk ook niet voor 30 euro. Hebben wel een bult foto's. Ook een aantal nog snel bewerkt door haar. Gelijk alles meegekregen. Toen snel naar mediamarkt, even afdrukje gemaakt en nu heb ik voor papa een vaderdagcadeautje Ik ben even supermoe! Vanaf vanmorgen half 12 op stap met de dames. Toen snel naar mediamarkt om half 6 toen Raymond thuis was, eten gekocht, kids naar bed en zit nu eindelijk een ruim half uurtje. Pfff kan wel slapen!
Hier nog een moeie mama met een superdrukke dag! Mijn vriend doet altijd de shift van 5 tot ca 7.30 (en ik de avond), dus om 7.30 zat ik met jort beneden, toen uur of 8 ot wakker en het leek wel of haar luier droog was!, wilde meteen naar de wc. tot 10 uur iedereen aangekleed etc en met ot met de little people gespeeld terwijl jort sliep. om 10u jort aan papa gegeven en de dames de stad in. eerst lapjesmarkt en plantjesmarkt, toen een koffie verkeerd en fristi in cafe (plaspitstop), toen naar de intertoys waar ot natuurlijk wéér moest plassen . ik dacht dat ze in zo'n kinderwinkel vast wel zo klantvriendelijk zouden zijn dat een nèt zindelijk meisje van 2 daar wel even mocht plassen, maar nee hoor... was meteen helemaal klaar met die hele intertoys, ook niks meer gekocht! bij de toko ernaast geplast en wat gekocht (voorwaarde om daar te mogen plassen), toen nog 2 winkels voor cadeautjes. thuis ff poging gedaan om ot op bed te leggen maar na 10 minuten riep ze: 'ik ben klaar! ik ben uitgerust voor de verjaardagsfeestjes!' feestje 1 van buurjongetje die 3 werd. jort thuis gelaten dus om de beurt met ot geweest. toen feestje 2: opa was jarig. onderweg in de auto wel allebei in slaap vallen. ik in de auto zitten wachten. ot over de pis wakker. jort kan op het moment niet tegen de drukte, dus we hebben een lekkere indruk gemaakt op de schoonfamilie. hele feestje druk geweest met 2 kindjes die aan me hangen. laat thuis, dus wilde kindjes snel op bed. ot ontzettend aan het treuzelen: nadat we al aan het voorlezen waren nog 3 keer !! plassen en elke keer dus ook echt plassen. dat is dus ook 3 keer 'alles' uit, afvegen, aankleden, handen wassen, in bed installeren. was helemaal gaar! heb eigenlijk nog een verjaardag nu, maar dat is op 45 min rijden en het is nu net stil. mijn vriend slaapt al, dus dan zou ik alleen moeten. het regent keihard en morgen ben ik natuurlijk de sjaak met vaderdag. o ja, en jort krijgt weer een tand. heb dus maar afgezegd, maar voel me er wel lullig over. sorry lang verhaal
alieke, laat eens wat foto's zien! lique, gaaf hoor! die stofzuiger ken ik niet. dierenplaatjes: zijn leuk ja! mijn vriend neemt ze niet mee op de een of andere manier. waar we hier wel stapels van hebben: etos armbandjes. ook leuk! delilah, sterkte voor vannacht! binna, werken de medicijnen van sky al?
Even snel een berichtje van deze kant. We zijn hard aan het klussen in het huis. Vandaag Janna naar mijn ouders gebracht voor een week. Wat zal ik haar missen zeg, maar zo kunnen we wel even doorwerken. Afgelopen dinsdag heb ik trouwens een voldoende gekregen voor mijn stage, dus dat is ook afgesloten. Nu nog 2 toetsen de komende twee donderdagen en dan is school ook klaar. Hoef ik alleen nog maar tot 1 februari stage te lopen. @Marleen, nog gecondoleerd met je oma. Jullie hebben ook alles te gelijk zeg. Sterkte met deze moeilijke tijd. Dikke knuffel. @Miranda, trek je het nog wel??? @Lique, ga eens bevallen haha @Bianca, en hoe was het vanavond? @Lauwie en Alieke, hoop dat jullie een goede nacht hebben en morgen weer uitgerust zijn. Drukke dag hoor.
Lauwie; foto's ga ik morgen showen. Ze liggen nu nog verstopt want papa moet ze morgen nog krijgen he
@lauwie heel leuk Ik heb idiooooot veel speldjes hihi zou er nooit op passen Heb een bakje met vakjes en het op kleur. Mensen wat een avond (alweer) echt bizar druk!
Lauwie wat leuk zeg!!! Ik wil dat ook wel. Maar weet het al precies. Begin met een mooi vol bord en na 1 week zit er geen knopje meer op. Heb altijd ruzie met die diegenen ben ze ook altijd kwijt. Of doe ze beneden in enboven uit en ga maar door. Juud,had je nacht dienst? Hier voel je je? Mijn meisje heeft weer geslapen nu net. Zooooo fijn!!! Gisteravond fles van 210/7 helemaal op. Hoop dat ze dit weer gaat volhouden!
@Alieke, wat heerlijk!! @Lauwie, haha, dat eerste hapje van Jort, heerlijk, haha!! Mooi bord voor speldjes, zou ik inderdaad ook wel willen (misschien als ik me weer eens verveel), maar net als Alieke is het hier heeeel lastig om alle speldjes te behouden... Heb er van 4 vaak snel maar 1 over, grrrr. @Juud, ojee, weer heftig nachtje dus! Hoop dat je nu snel in je bed ligt! Zo, hier weer aan mijn meldplicht voldaan. Zit op de bank met Djim, Sam ligt nog lekker te slapen, hopelijk nog wel een tijdje, school is vermoeiend! Papa mag ook nog even uitslapen, straks maar een klein ontbijtje op bed (is niet van ontbijten) en lekker even op het grote bed. Heb wel veel pijn aan mijn buik, volgens mij is hij nu echt op topgrootte en gaan mijn banden zeer doen ofzo... weet het niet precies, die kleine vermaakt zich nog prima zo te voelen!! Zal zo ook nog even mijn creativiteit showen: Bekijk bijlage 160520 Was de eerste keer, bepaalde dingen kunnen wat netter!! Maar dat komt wel, hopelijk is mijn vriendin er blij mee, haha!!
Leuke fotos lauwie Zijn dat alle knipjes die ot heeft? Sjorsje fijne vakantie gehad? Mark heeft een horloge gekregen voor vaderdag en natuurlijk ook een werkje van tess
@lauwie. Hij ishaaf geworden bedenk me nu dat ik nooit een foto heb geshowd sorry. En ik merk wel verschil maar tis nog niet over ze slikt nog steeds en Kronkelt er dan bij Leuk die bekkers Ik lig beneden met Silver op de bank zo dat papa kan uitslapen
Goedemorgen Even voor de duidelijkheid ik had avonddienst. En nog 2 te gaan :s ik ga woensdag de nacht weer in @carmen toe maar een horloge Hoe is het met beslissen over nieuw huis vs verbouwen? @alieke wat fijn dat ze goed sliep! @bina hopen dat ze snel opknapt! @sjorsje goede reis gehad? En wat een zeikweer ben je in terecht gekomen! Wanneer gaan jullie? Ooo ik heb echt een kutbui kan niks van Giulia hebben. Ik vind dat schelle stemmetje ineens irritant en ze vraagt 10x hetzelfde pffff kan het gewoon ff niet hebben :'(
Hier wordt er echt niet uitslapen op Vaderdag hoor. Waren allemaal 7 uur wakker. Cadeautje op bed gegeven en toen Eline inbad. Papa douchen Danique douchen. Eline ligt nut slapen en papa is broodjes aan hetbakken. Ik ga kleren aandoen Endan gaan we gezellig ontbijten.