Goedemorgen, kindjes hebben ons laten slapen tot half negen, al had het voor ons wat langer mogen zijn. Juud we hebben gisteren op de terugweg voor 90% regen gehad, bah. En bedoel je wanneer we weer gaan? In de herfstvakantie om het weer af te sluiten. Carmen we hebben een heerlijke vakantie gehad, al had het leuker geweest als we ontzettend goed luisterende, brave kindjes hadden, haha. Duster super dat je werkweek is meegevallen. Lique pff hij laat je wel lang wachten he? Kom baby, snel eruit!! Letters zijn leuk geworden. Wij stellen vaderdag een weekje uit. Lianna had voor de vakantie nog niks meegekregen om te geven en die andere 2 al wel. Vind het sneu voor haar als ze niks kan geven, met moederdag was ze namelijk zo trots. We gaan vanavond wel uit eten.
Vaderdag verloopt hier net als moederdag. Vriend heeft vanaf 6.15 tot 7.30 beneden gezeten. Toen ik om 2u nog niet sliep (combi van jort veel wakker en zelf niet kunnen slapen) zag iknogal op tegen vanaf 5u beneden zitten. Vriend mag nu slapen tot ie zelf wakker wordt. Sjorsje, goeie terugreis gehad? Binna, ben nog steeds benieuwd! Hoop dat het snel goed werkt bij sky! Lique, vind ze echt gaaf! Ook zo leuk dat ze precies zo zijn als op haar kaartje. Heb je nog een buikfoto? Groter dan bij Sam en Djim? Alieke, ik hoop ze zo juist een beetje bij elkaar te houden . Ach ik merk het wel. Carmen, hihi nee hoor, dit waren er een paar die ik van de week gemaakt had.
Juud we zijn er over uit dat we gaan verhuizen maar de nieuwbouw is nog even de vraag. Het bedrijf van mark gaat verhuizen dus we moeten even kijken wat dan handig is. Wat balen dat je een rot bui hebt, een idee hoe het komt? Uitslapen is er hier ook niet bij, wel liggen we nog lekker met zn drieën in het grote bed
@Tesske, heerlijk lekker in het grote bed!! @Lauwie, zal vandaag of morgen nog een buikfoto maken. Kan het niet vergelijken hoor. Maar voor mijn gevoel is dit echt de top!!! Ja toevallig had mijn zusje al die stofjes nog liggen, dus was makkelijk. Ze doet dit ook met leerlingen op de VMBO. Ach zo hoort het moederdag niet ideaal, vaderdag ook niet. Waarschijnlijk veel dames die alweer vergeten zijn hoe een blamage moederdag was en nu hun best doen voor vaderdag.. ehh ja ik doe daar ook aan mee, want dat is verleden tijd.. Ga nu echt ontbijt maken.
Lique, ik was het niet vergeten hoor, maar ik dacht laat ik het goede voorbeeld geven Juud, door de vermoeidheid? Of hormonen?
Mijn moederdag was absoluut geen blamage hier. En mark geniet er van om met zijn beide meisjes in het grote bed te knuffelen en daar profiteer ik lekker van mee haha
Is trouwens nog wel een tip: Home | Dotties Design Webshop kun je onderdelen kopen om zelf speldjes te maken! Kun je ze precies zo maken als je wil en ook nog een stuk goedkoper.
haha, precies degene bij wie het prima was verlopen reageren. Maar ik kan me nog hele andere verhalen herinneren, haha!!
Hier vind meneer ook niet dat we aan moederdag moeten doen. Maar vaderdag vindt hij toch wel leuk Maar hier dan wel een cadeautje gedaan, maar was ook eigen belang Wilde zelf ook graag foto's van mijn meisjes! Maar verder echt niets bijzonders hoor. Heb de foto's van gisteren op mijn hyves gezet Zal er hier zo ook even een paar spammen!
Zo hier duurde het papa te lang en die kwam al uit bed, haha!! Je kan het ook nooit goed doen, hahha. @Alieke, wat een leuke foto's!! Wouter is met de kinderen naar opa, lekker hoor, ik blijf mooi hier, haha!! Ga zo even tukkie doen denk ik. De was is weer gedaan voor zover, en we hebben net lekker gebadderd allemaal.
Hier papa lekker laten uitslapen vanochtend, toen gezellig ontbeten met elkaar en nu is ie er even op uit met Ise (hoop dat ze het droog houden!). Ik heb alweer honger... (na het late ontbijt) dus ga effe op zoek naar wat te eten!
@alieke. Ik vindt het leuke foto's hoor wat vondt je man er van. ? @lauwie heb de foto net gemaakt zal hem vanavond als ik het niet vergeet er op te zetten het lukt me steeds niet van af me telefoon
Raymond vond de foto's ook erg leuk! We zitten al te bedenken welke we zullen uitvergroten om boven het dressoir te hangen in canvas. zo leuk!