Wij hebben een Miele en dat is op zich een hele goede stofzuiger, krijg 'm alleen niet aangeleerd om zelf te stofzuigen haha. 't is alleen wel al een oud ding, dus zou ook aan vervanging toe zijn. Denk dat het dan wel opnieuw een Miele gaat worden.
Nou hier vaders ook lekker verwend. Hij mocht uitslapen (ik btw ook, Tymen pas rond kwart over negen wakker), toen een lekker ontbijtje op bed en kadootjes van de kids. Tymen had een fotolijstje gemaakt, met een foto op de kop met de tekst "papa, ik ben helemaal ondersteboven van jou" en Sil heeft zo'n nieuw superdeluxe scheermes gegeven. Verder een nuttige dag, heb alle speelgoed maar eens uitgemest, ruimt lekker op hahaha!
@ Lique, ik lees iets over een stofzuiger?! Wij hebben deze vorige maand gekocht; Philips FC9150 Overzicht - stofzuiger op VERGELIJK.NL hij is een beetje zwaar maar ik vind 'm ideaal! Hij zuigt heel goed en heeft een fijne voet waar je overal goed mee kunt komen. @ Vaderdag; hier ontbijt op bed gemaakt ondanks de K*** nacht Manlief ging om 3.30 naar bed, daar werd ik wakker van, om 4 uur begon Thyrza te huilen omdat de neus vol zat, sprayen en al die toestanden en weer in bed. Om half 5 begon ze weer te jammeren, speen weg, weer gegeven. Ondertussen Wesley z'n knuffels gegeven die naast het bed lagen en om 5 uur kwam hij naar onze kamer, broek helemaal nat dus boel verschoond, half 6 Thyrza weer mopperen en haar maar weer bij mij gelegd ze was zo zielig aan het snotteren. Nou ja, flesje gegeven en toen het dienblad klaargemaakt voor papa. Lekker ontbijt met koffie en slagroom, eitje, fruit, yogurt en cadeautjes die geknutseld waren en een buitenlamp die hij graag wilde hebben. Nu ga ik straks maar even onderuit, blehhhh... MOE! ***Einde klaagbericht***
@ Alieke; geweldige foto's trouwens. Ohhhhhhhhhhhhhhhh ik zit me hier op te vreten... Wesley is zoooooooo moe en gaat dan alleen maar lopen klooien, bah. Slapen ho maar, en hij zit maar te smekken; dat doet hij altijd als hij moe is. Maar als hij dan op de bank gaat liggen en voelt dat hij bijna in slaap valt gaat hij heel hysterisch lopen doen om maar NIET te slapen...
@Delilah, pff, knuffel voor jou!! en wat energie, pfff.dankje voor de tip. zit nu ook voor een philips te kijken, maar dan eentje zonder zak!
Lique die philips zonder zak hebben wij gehad. Maar vond een miele met zak fijner. Heb nu een dyson,erg duur en ergveel lawaai. Ik zou voor miele gaan!
@Duster, hahaha, wat kan een kind snel gelukkig zijn he, haha!! @Alieke, wat was er aan te merken op die philips, zit nogal prijsverschil in, dus ben benieuwd!
Lique...wat is dit nu??? Ik kwam spieken of er al babynieuws was!!! Morgen weer naar de VK toch? Stofzuigers... die dirt devil waar Setteke het over had raad ik je ook af, wat een ellende heb ik daarmee gehad. Er brak binnen een paar weken van alles af en die heeft het niet lang volgehouden! Ik heb eerst een AEG gehad en die was echt heel erg fijn. Ben al aan het kijken geweest of ze die nog verkopen, maar ben m nog niet vaak tegengekomen. Wel veel die positief zijn over Miele... Misschien daar eens naar kijken. Ik heb steeds wel even door de pagina's gescrolld, dus ben wel een beetje op de hoogte, maar heb gewoon even niet veel te vertellen. Voel me klote, sta kort voor de kar en baal daar vreselijk van. Alleen maar klagen helpt niet, maar wat er nu weleens wel zou kunnen helpen... Niks denk ik, de tijd nemen om alles te verwerken, maar die tijd gun ik mezelf eigenlijk niet. Jasper vraag enorm veel aandacht en gaat de laatste dagen steeds huilen als ik niet in de buurt ben. En ook Thomas loopt vaak achter me aan, ookal ga ik maar de was ophangen, hij loopt achter me aan. Het is gewoon duidelijk dat ze me gemist hebben de laatste weken, ik was ook meer weg dan thuis. En nu ben ik thuis en ben ik zo snel geïrriteerd... Wat kun je je daardoor een belabberde moeder voelen zeg, bah!!! Vanmorgen wel leuk begonnen. Jeroen mocht uitslapen. Toen cadeautjes op bed en daarna heerlijk ontbijtje op. Daarna zijn we met zijn 4e gaan zwemmen. Ik was met Thomas even gaan oefenen in het diepe bad. En hij ziet 2 mannen duiken en gaat het ook proberen.... En warempel het lukte. Hij kan dus nu echt duiken vanaf de kant. Hij doet het nog hartstikke netjes ook. Ik vind het echt knap! Hij komt gewoon weer rustig naar boven zwemmen en dat zonder hulpmiddelen. Eigenlijk ben ik gewoon apetrots!
Hoorde het van Setteke toen ik in Frankrijk was had gevraagd hoe het met jullie ging en toen vertelde ze het Vind het echt helemaal super voor jullie dus bij deze super gefeliciteerd en een voorspoedige zwangerschap toegewenst!!!!
@Marleen, knuffel voor jou, het is allemaal niet niks. Heel normaal dat het je even teveel wordt en je je niet helemaal top voelt in je moederrol!! Kop op, bij de pakken neerzitten helpt inderdaad niet!! Ik weet zeker dat je je binnenkort weer wat beter voelt!! Tot die tijd heel veel succes!! JE kan het!!! En inderdaad morgen komt de VK strippen, als het mogelijk is natuurlijk
Lique; wij hebben dus dezelfde als Carmen heeft Die philips moet ik even voor denken. Qua zuigen was die wel fijn, maar dat filer wat je telkens schoon moest maken was niet zo prettig werk. Die we nu hebben die dyson is heel makkelijk leeg te halen. Bij die philips kostte dat iets meer werk en was het alsnog een vies ding Ik maakte het nooit zo vaak schoon, maar manlief vond het echt niet leuk. Hoop voor je dat ze je maandag kunnen strippen Marleen; logisch dat je je nog zo rot voelt. Het is allemaal niet niks wat er de afgelopen weken op je bordje is gekomen. Neem maar rustig de tijd om alles een plekje te geven. Hier is Eline ziek Vanmorgen voelde ze al warm aan. Vandaag de hele dag bijna aan het slapen en net 38.8 koorts. Heb haar nu een klein beetje vloeibare sinaspril gedaan en had het idee dat ze na de fles al direct minder warm was (of het leek zo) In elk geval drinkt ze wel alle flessen leeg en plast ze nog wel goed. Poepen heeft ze vanmorgen ook nog gedaan. Maar het is zo zielig. Ze ligt echt te kreunen in bed. Mijn arme meisje En dan te bedenken dat ik morgen weer aan het werk moet
@ Alieke: Zul je net zien he... Hopelijk helpt de sinaspril en is ze morgen weer helemaal fit! @ Lique: Nog ff je vent een vaderdagbeurt geven haha! Wie weet verweekt de boel daar nog een beetje door haha. Oh sorry, kon het niet laten... Oja, ik heb ook een stofzuiger zonder zak, maar deze moet heel erg vaak schoongemaakt worden (waar ik me dus te pletter door nies) en dat had ik met die AEG niet. En een Dyson heb ik weleens naar gekeken, maar die vind ik zo duur.
Wij hadden zo'n ding zonder zak wat een elende je moet steeds dat filter schoon maken dat vond ik een erg vies klusje. En hij maakt een take herrie. Nu een met zak idiaal hoe die heet weet ik niet laatst bij bloker met dukaten gekocht Dit is hem Bosch Move 9 2100W stofzuiger Een super fijne handzaam stofzuiger niet te veel geluid en toen met de ducaten niet zo duur
@Marleen, haha, nee dankje, heb dat vorige week gedaan en dacht dat het begon. Ik wacht wel af, haha! @Binna, hele fijne vakantie!! bedankt voor alle stofzuigerverhalen... ben een beetje verdwaald, maar komt vast goed, haha!! Oja, hoe groot kan een watermeloen worden...
Hoe rijper hoe groter tempvan Eline 37.3. Drinkt nu de fles en dan het bed in zonder puckababy dat durf ik nog niet aan. Morgen de wekker om 6.15