Dag meiden Nog niet bijgelezen Was weeeeer druk :'( Morgen hoop ik rustiger Zit nu in de bus op weg naar huis
Jort is weer ziek . 39,2 Hij is wel vrolijk. Mijn vriend kan dan gewoon denken 'misschien is het morgen weer over' en ik denk meteen 'daar gaan we weer' Hij kwijlt enorm, heeft een bobbeltje links boven en bijt me bij t voeden af en toe. Komt dus ook weer een tand aan, maar dacht eigenlijk dat dat nog wel ff zou duren. Hoop nu toch dat dat het is. Alieke, succes morgen! Wat vervelend dat Eline ziek is! En helemaal nu. Oh ik hoor jort weer
Goedemorgen! Eline heeft vannacht redelijk goed geslapen. De koorts was vanacht ook alweer weg gelukkig. Ze heeft ook mooi de hele boel onder gepoept dus daar is ze ook weer van af Heb zelf dus eerst wat onrustig geslapen en toen om half 4 begon Eline te huilen. En raymond ging er wel uit, maar wilde toch ook zelf wel even kijken bij haar. Dus sliep weer tegen half 5 uiteindelijk en om 6.15 ging de wekker. Ik ga weer beginnen aan een werkdag. Raar hoor!
@ Alieke, veel succes op je 1e werkdag. Balen dat Eline net nu ziekjes is hè. @ Lauwie, hoe heeft Jort geslapen?? @ Lique, hoe is met je meloen??? hihi Succes bij de vk vandaag. @ Delilah, hoe is het vannacht gegaan met Tyrza?? @ Juud, ik hoop voor je dat het vandaag een beetje rustiger op je werk is. Volgens mij heb je het daar wel drukker dan bij je oude baan, of niet?? @ En aan de rest: hoe hebben jullie geslapen????
hey meiden nou wij zijn er klaar voor we gaan opvakantie. eerst nog even zwemmen en dan rijden we door. we blijven in NL dus ik lees gewoon mee. Speciaal voor Lauwie Bekijk bijlage 160772
Goedemorgen, daar ben ik weer. VK komt vanmorgen bij me langs, geen idee hoe laat... wachten maar af... Ga mijn zusje maar even bellen, of ze zin heeft om me te knippen, misschien staat de baby mijn kapsel niet aan En misschien Djim beetje bijknippen, eerst maar bellen of ze zin en tijd heeft. Moet ook nog achter die stofzuiger aan en onderhoudscontract voor wasmachine en droger... Djim moet om 11.20 bij de dokter zijn, hij heeft een beetje vreemde uitslag tussen zijn billen, lijken we waterwratjes... Even na laten kijken dus. En om 15.00 uur gesprekje met de juf van Sam, als het allemaal lukt natuurlijk @Binna, das ook een mooie stofzuiger, jullie gingen toch vandaag op vakantie? Of ben ik in de war? @Miranda, nog steeds een heeeeeelleee grote meloen hier, haha!! Jij lekker geslapen? @Juud, eerste misselijkheid komt opzetten?? 6 weken alweer!!! @Vogeltje, hoe is het met jou meid? @Duster, hoeveel werk je nu? @Sjorsje, iedereen weer in het ritme? Is het huisje nu redelijk verhuurd komende tijd? @Schatje, wat moet jij over een maand nog doen voor de bruiloft???? Dat wordt een lang jaar wachten, haha!!! Leuk hoor. Hier is het andersom, mijn zusje kwam in april vertellen dat ze in augustus ging trouwen, snel snel snel dus allemaal!!
Goedemorgen, Lique het huisje is nu redelijk verhuurd, ik zou alleen de 1e 2 weken van juli nog graag gevuld zien . Succes straks met de VK (volgens mij blijft de baby gewoon tot morgen zitten). Binna fijne vakantie. Juud alweer zo druk? Wat moet je allemaal doen dan? Alieke succes met je eerste werkdag. Lauwie hoe gaat het nu met Jort? Pfff ik ben gisteren om half tien naar bed gegaan en ik heb echt in coma gelegen. Om half acht moest ik me nog uit bed slepen. Vandaag is Ard weer werken en heb ik de monstertjes alleen thuis, haha.
Goedemorgen!! @ Lique, doe eens even normaal jij; zo'n drukke dag voor de boeg! Hopelijk ga je gewoon bevallen! Ben benieuwd of de vk nog wat doet, succes iig!! En uhh, het is vast een meisje; dat ze zo lang op zich laat wachten! @ Sjorsje, hoe is het met de monstertjes? Hahaha... @ Binna, fijne vakantie meis!! Leuk om te zien dat er mensen met vakantie gaan, terwijl ik net weer bijna moet werken na mijn verlof Ach ja, nog een weekje thuis... @ Alieke, jij heel veel succes en veel plezier vandaag met je eerste werkdag!! Hopelijk doet Eline het goed zonder mama! Uh, de rest ben ik al kwijt! Hier gister om 18.45!!!! naar bed gegaan om de uren slaaptekort in te halen. Het duurde wel een tijd voor ik sliep maar had besloten toch gewoon te blijven liggen. Ben en paar keer wakker geworden en uiteindelijk werd Thyrza wakker om 5 uur met een snotneus toen nog een paar keer eruit om de speen te geven dus niet echt meer geslapen maar ben redelijk uitgerust haha... Nu heb ik tot 11 uur half 12 het rijk alleen want Thyrza is weer een ochtend wennen. In plaats van als een gek in huis aan de gang te gaan in die uurjtes heb ik besloten lekker relaxed te doen! Heb net wat lekkers gehaald bij de winkel en zit heerlijk te ontbijten met broodjes brie met honing
Oh ja, las iets over een bruiloft regelen. Rik heeft mij november gevraagd en april waren we getrouwd, ook redelijk snel maar toch alles zoals wij het wilde.
Miranda en sjorsje, hij heeft nog steeds koorts, dus heb een vrije dag genomen. Nacht was ongeveer net zo slecht als andere nachten. Lique, succes! Hoop dat ze kan strippen en het snel op gang komt! Binna, leuk! Wat heeft silver veel speldjes!! Fijne vakantie en zwem ze! Waar gaan jullie heen?
@ Lique, ik zag 'm net verschijnen op hyves mooie foto hoor!! Zo... Nu mijn buikje vol, wat gaan we dan eens doen...
Lique, wow wat een buik ! succes bij de ha Koorts kan toch niet komen van bijvoeden?? Hij lijkt wel last van zijn darmen te hebben. Wat zouden jullie doen? Vandaag maar ff niks geven?
Lauwie koorts kan volgens mij ook niet komen van het bijvoeden. Wat geef je 'm? Ik zou het bijvoeden even wat minderen.
@ Lauwie, oei ik weet niet of hij daar koorts van kan krijgen?! Nou, hier thuis; Thyrza opgehaald en Wesley was buiten aan het spelen en die wilde mee naar huis. Nog geprobeerd om hem over te halen en lekker te blijven spelen maar hij wou naar huis, dus nu zijn we vanmiddag alsnog met z'n 3tjes...
Heej allemaal! Ik stuiter nog na van afgelopen zaterdag! Wat was dat een supergave belevenis om een keer mee te mogen maken! De door mij geschoten foto's staan sinds gisteravond online! Ik plaats ff een linkje voor jullie, als het niet mag hoor ik het wel! Helden van Amstel Live! in Groningen (18-06-2011). | Presszine