@ Lique, hmm... Jammer he! Wachten is echt niet fijn al heb ik het idee dat je er wel relaxed onder bent?
Haha die Sam. Lianna was trouwens helemaal overstuur toen Yosyp gevallen was. Ze moest heel hard huilen en had het erover dat de grond helemaal kapot was (vanwege het bloed). Toen ze naar bed ging had ze het er nog over.
Haha, de grond kapot. In plaats dat ze denkt aan dat arme hoofdje van haar broertje Lique; pfff wat een gedoe zeg wachten! Ik denk dat hier mijn vriendinnetje aan het bevallen is. We appen elke avond eigenlijk wel en nu ineens niets meer van haar gehoord. Dus wel heel toevallig. Ze was gisteren uitgerkeend dus.........
@ALieke, ja vertel jij even leuk babynieuws. Hier helemaal niets. Gisteren wel een ingeving, het zal vrijdag wel komen op mijn schoonvaders verjaardag!
Goedemorgen @lique wat balen @Sjorsje hoe is het nu met Yossip? @Alieke en Lauwie hoe is het met de kleintjes? Sorry verder is niks blijven hangen Ik kreeg een sms van Miepie en Petra ze hebben het enorm naar hun zin en iedereen de groeten. Ook van Petra haar moeder. Petra komt voor haar helaas vandaag weer thuis
@Juud, zaten ze te wachten op nieuws, hahaha Lekker dat de dames zo genieten!! Kom jij je dagen een beetje door, wijfie??
Juud, we hebben Yosyp iedere 2 uur gecontroleerd en nu slaapt ie nog. Lianna en Jorja heb ik net al weggebracht naar het kdv. Ik lees trouwens regelmatig dat kindjes helemaal wakker gemaakt moeten worden voor de controle. Maar die huisarts gisteren gaf aan dat ik 'm niet helemaal wakker hoef te maken, als ie gewoon reageert zoals ie normaal doet bij het wakker maken was het ook al goed. Hij is vannacht dus niet wakker geweest, hij kreunde en sloeg alleen met z'n armpjes bij de poging tot wakker maken.
Juud ik ging net even kijken en hij lag al met z'n oogjes open om te kijken wie er de kamer in kwam. Niks aan de hand dus, gelukkig. En hij heeft nu al weer genoeg praatjes, haha.
Goedemorgen, ik ben lekker vrij vandaag. Ben nu samen met Laureen de mini disco dvd aan het kijken. We hebben net de hoky poky gehad. haha
Wij gaan ook zondag naar het zomerfestival. Delilah, nee ben niet echt uitgerust, ben nu ook al druk bezig met cakejes te bakken voor morgen (dan werkt Ard 12,5 jaar bij zijn werkgever). Vanavond maar eens vroeg naar bed.
Als je bij mij voor de deur parkeert is het ong 10 min lopen naar Ahoy en gratis parkeren En als je in de buurt bent moet je zeker even op Zuidplein naar de winkel 1982 superkleertjes voor onze peuters