juud ik wil nu al met de meisjes gaat het goed. ben benieuwd hoe het volgende week gaat als sydney geopereerd word maar dat zal vast goed gaan
@Vogeltje; Een hele dikke knuffel voor jullie Hier gaat het redelijk. Het werk bevalt me erg goed, maar Matthijs reageert er niet zo goed op. Op de dagen dat ik thuis ben dan is hij onhandelbaar en poept ook in een keer weer in zijn broek. Op de dagen dat ik er niet ben gaat het wel goed. Vandaag is het ook de hele dag goed gegaan en ik ben er nog geen 5 minuten of hij heeft al weer in zijn broek geplast en wordt weer brutaal. Ik denk dat het gewoon een manier van aandacht vragen is, hij is natuurlijk ook gewend dat ik er altijd ben. Begrijpen doe ik het wel, maar leuk is het niet. En het is ook dodelijk vermoeiend :x
Duster, pff dat is niet leuk als het dan thuis zo gaat. Hopelijk is Matthijs snel gewend aan de nieuwe situatie.
@duster he balen van Matthijs zeg! Wel fijn dat je het op je werk naar je zin hebt wat doe je nu precies? @sjors wat doe je zondag na het festival? Hoe us het met Yossip
Ik heb geen idee wat we erna gaan doen, ik denk naar huis, haha. Geen idee hoe het nu met Yosyp is, ik heb geen telefoontje gehad van het kdv. Het was wel drama met het wegbrengen. Hij bleef aan m'n benen hangen en wilde naar huis en slapen. Dus uiteindelijk gaf ik aan dat ik 'm mee naar huis nam en wilde alleen nog even langs de groep van Lianna. Meteen dat ie Lianna ziet, springt ie haast uit m'n armen, trekt z'n jas en schoenen uit en gaat daar spelen .
Lijkt me op zich leuk, ik moet alleen even kijken hoe het zit met de kaartjes die ik voor de trein gekocht heb (of daar een eindtijd op zit). Is dat ver van Ahoy?
Juud ik zal nog eens kijken of het te doen is voor ons. Is er al iets meer bekend over de meeting. Volgens mij konden de meesten op 9 juli.
Even snel... @ Duster, lastig hoor! Ik snap dat je mannetje het heel vreemd vindt allemaal!! Misschien kun je proberen zo veel mogelijk positieve aandacht te geven? Even veel met hem bezig zijn, veel samen spelen en zo en proberen om de streken die hij uithaalt niet "te belonen" met negatieve aandacht? Moeilijk hoor, want het is zeker vermoeiend!! Succes meis! @ Vogeltje, sjonge wat een onzekerheid hopelijk gaat alles goed meis!! @ All; zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai! @ Lique, ik kom speciaal voor jou kijken dus laat eens wat van je horen
Dit is de laatste lijst die ik kon vinden: zat 25 juni petra zon 26 juni petra Zat 2 juli petra Alieke zon 3 juli petra Joyce Binna (twijfel) zat 9 juli petra Alieke Joyce (pas na 13.00 uur) miepie28 binna (ligt er aan waar heen ben dan alleen met kids) zon 10 juli Binna zat 16 juli petra miepie28 Judith Binna (ligt er aan waar heen ben alleen met de kids) zon 17 juli Joyce miepie28 Judith Binna zat 23 juli petra Alieke miepie28 Binna (ligt er aan waar heen ben alleen met de kids) zon 24 juli miepie28 Binna
Nee ik heb geen msn, daar werd lappie erg traaaaaaaaaaaaag van. Zit nu op m'n werk trouwens. In eerste instantie zou m'n dienst gewoon tot 17.30 uur zijn, maar toen ik aan het eind van de middag belde om door te geven dat ik kwam werken, werd er ineens 21.45 uur van gemaakt .
Sjudith, het gaat de laatste dagen echt goed. We bakeren Ninke nu ook overdag in en dat heeft effect. Ze slaapt nu overdag lekker lang achter elkaar ipv om het half uur, uur wakker schrikken en dan niet meer in slaap komen. En ik voel me ook echt goed! Ik wist niet dat je na een gewone bevalling weer zo snel fit kan zijn! Echt super!! Die 'bevallingsverhalen' is dat in het Engels? Engels/Amerikaanse verhalen? Ik heb het wel eens voorbij zien komen, maar nooit gezien en als je het bij rtl.nl wil kijken moet je er voor betalen.
@Sjudith; Ik werk met tuinplanten. Op het moment is het voornamelijk stekken. Als dit seizoen voorbij is krijg ik andere werkzaamheden (geen idee wat allemaal )
hallo hallo wij zijn weer terug uit het superwarme maar overheerlijke vakantie in Turkije. We hebben het geweldig leuk gehad en ik zal even allemaal opschrijven wat we hebben gedaan.......... eten..................zwemmen en dat was het Mijn ouders hebben genoten en alle nichtjes waren erg lief voor elkaar. Nu druk wassen en morgen even bijlezen was wel erg nieuwsgierig naar Lique en heb Juud dus al vanuit turkije gesms-t