Augustus 2008 mamma's deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Sjorsje, ja lastig met die slaapjes. Nou Wesley was de laatste dagen zo moe dat we 'm overdag wel hebben laten slapen en 's avonds op tijd naar bed doen.

De leidster hield mij vorige week aan dat Wes zo leuk was en leuk uit de hoek komt en hij had gezegd dat papa sgretjes rookt :D sigaretjes maar hij zegt dat zo leuk... Ja zei de leidster en ook jointjes had ie gezegd?!?!?!

Mijn man doet dat niet, heeft het vroeger wel gedaan maar nooit bij wesley?! Waarschijnlijk heeft ie m'n man horen zeggen tegen iemand toen ze het over een biertje drinken etc. hadden dat hij dat vroeger wel deed... Leuk hoe die kinderen uit de hoek komen ;)

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    #1063 sjorsje, 22 jun 2011
    Laatst bewerkt: 22 jun 2011
    Delilah, als Lianna of Yosyp huilen omdat ze zich zeer hebben gedaan dan vraag ik wel eens of papa dat gedaan heeft en dan zeggen ze nog ja ook, terwijl ie dan niet eens thuis is, haha.

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oh ja, ook zo leuk ja sjorsje... Papa heeft me geslagen haha...

Ik wil wel op vakantie heb alleen geen rode cent, is dat een probleem? :p

Alles gaat op aan ons nieuwe huis :(

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Delilah dat is ook balen, maar goed je krijgt er wel een supermooi huis voor terug.

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Petra, groot is ie, he? Hij ziet er gewoon lekker gezond uit. En nog steeds 90% op bv, dus prima!

Chantico, gaat het eigenlijk om het principe of om de vitaminen die je wil dat ze binnenkrijgt. Ot had vandaag kip tandoori gekozen en daar doe ik prei en paprika in, groenten waar ze eigenlijk niet van houdt. Maar met een pittig tandoorisausje proef je dat niet. Misschien helpt betrekken bij wat jullie gaan eten/boodschappen doen?

Bumba, ik geef vitaminepillen omdat ot vaak een koortslip heeft. Heb bij de etos gevraagd welke geschikt was en dat was er onder de drie daar maar 1. Weet t merk ff niet, maar t zijn beertjes.

Delilah, waarom krijgt ie nog pyamapapjes? Dan merkt ie ook niet dat je honger hebt als je aan tafel niet eet..

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Sjorsje, ja idd. Vind het ook niet erg maar een vakantie klinkt zo lekker :D ook die foto's van Petra, heerlijk!! Dan krijg ik de kriebels. Helemaal omdat we vorig jaar dubbele lasten hadden en dus ook thuis waren en het jaar ervoor net ons oude huis uit moesten. Dus al een paar jaar geen vakantie...

Maar aan de andere kant is het voor ons al vakantie als we straks in ons nieuwe tuintje zitten gezellig :D daar kijken wij naar uit!

7. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Heb wel alles gelezen, mar kan het niet helemaal bijhouden!
    Moet even weer wennen nu ik aan het werk ben.
    Op kdv is goed gegaan vandaag met de meiden.

En................ WOENSDAG MAG IK OP SOLLICITATIEGESPREK!!!!!

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Puck, nee gelukkig niet, maar we waren wel erg geschrokken. Ze kreeg t poortje tegen haar wang/naast haar oog.

Vogeltje, heb je dan na de innesteling nog een eisprong gebad? Gek zeg! Sterkte met wachten tot 12 juli. En goed dat je positief bent!

9. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Alieke wat spannend!!

Lauwie, Jort weegt al bijna net zoveel als Jorja, haha.

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Sjorsje, en jorja is ook niet echt klein toch? Of bedoel je net zoveel toen jorja 6 mnd was?

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lauwie, nee ze weegt nu iets van 10,5 kilo.

12. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hier ook regelmatig ;) Ise poept sowieso vaak aan het eind van de middag, maar ik denk ook wel dat ze het ophoudt als ze niet lekker rustig en vertrouwd is ergens. En zeg nou zelf: waar poept het lekkerder, op je werk of thuis? :p

13. Chantico

#1074 Chantico, 22 jun 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jun 2011
    Oh meis wat spannend, maar toch wat fijn dat je nog gewoon zwanger bent! Kan de termijn kloppen met 'actie tussen de lakens'?

Vitaminepilletjes hier in een geel potje, roze zonnetjes zijn het, ik denk van Etos huismerk. Gaan er met veel plezier in, zijn net snoepjes.
    Wij straffen nooit met het toetje. Is toch ook juist fijn dat ze dat in ieder geval nog binnen krijgen? Bij ons duurt de fase ook al meer dan een jaar :D Ik hoop nog steeds dat ze uiteindelijk voor rede vatbaar wordt en dat we dus op termijn steeds beter afspraken kunnen maken over hoeveel ze moet proeven en eten enzo. Ik merk nu al vooruitgang. Tot die tijd probeer ik er maar geen stress van te hebben en dat lukt aardig.

Lauwie, het gaat me met dat eten zowel om het principe als om de vitaminen. Ik vind het erg irritant dat ze gezond, lekker eten weigert, zeker als we ons best hebben gedaan iets te maken dat voor haar goed te eten is (niet te pittig, geen grote stukken of glibberslierten prei of ui ofzo, daar kan ze echt niet tegen en dat begrijp ik wel). Ik erger me eraan dat ze weigert te proeven. Als ze eenmaal proeft en ze ontdekt dat ze het lekker vindt, dan is ze niet te trots of koppig om daarna goed te eten. Ik schaam me als we bij anderen eten dat ze zo moeilijk doet en al bij voorbaat zegt dat ze iets niet lust. En ik ben bang dat ze bepaalde belangrijke voedingsstoffen mist.

14. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik wilde op een heleboel reageren maar ik ga toch maar lekker in bad

@ delilah, ik snap dat je veel zin kan hebben in een vakantie, maar gelukkig hebben jullie met je mooie gezin nu een prachtige woonplek

15. Chantico

Alieke, is dat die sollicitatie waar je dat dossier voor moest aanleggen?

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Petra, ja daarom ik klaag ook niet :D na een jaar hobbelen van huis naar huis is nu een eigen plek helemaal top! En het kost allemaal nou eenmaal een hoop geld, nu weer de tuin aanleggen. Badderse meis, lekker joh!

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ alieke, spannend je sollicitatie!! Veel succes alvast.

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Chantico, ja je hebt gelijk, ik poep ook het liefste thuis ;)

Hey, ik zie Toetie online?!?!

19. Chantico

Deel Deze Pagina